Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
grrrrrr

eve geldim ki dangalagin teki arabasiyla park yerinden cikarken benim motoru devirmis. el fren kolu ve direksiyon kilidini kirmis. simdilik tespit edebildigim kadariyla en azindan ...

yanimda olsaydi herhalde o serefsizi öldürürdüm....

geçmiş olsun abicim,gerçekten kötü ve sinir bozucu bir durum olmuş,talihsizlik:pr:
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Arkadaşlar ben motoru satıyorum. Henüz internete ilan vermedim, ilgilenen arkadaşlar yakında görür.

Beni tanıyan cbf500cüler bilir, motoru aldığımdan bu yana binmeye pek vaktim olamadı iş seyahatleri yüzünden. 4503 km.de 2006 model siyah. Temiz motor.

Deponun solunda çizik vardı, bir kere devrilmişti ama kaza değil. Satacağım diye yaptırdım. Şu an üzerinde çizik yok, yeni gibi.

Full kaskosu 2008 Nisan'a kadar. Düşünen olursa PM atsın. Bu forumu şişirmeyelim. Fiyat belirlemedim henüz, anlaşırız :)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
AAaaaaa bak bak bu ne bu yawfff hic begenmedim vaziyeti ben geldim araniza motorumla sizler ucmus gitmissiniz Aaa olmuo ama hadi toparlanalim bu arada herkese slmlar....:rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
selamlar abicim,hepimiz buradayız merak etme cbf500 cüler olarak:):)

ama gönlüm sürekli 1000 diyo ya hayırlısı:wiinkk:
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
96
arkadaşlar cbf 500 almak istiyorum...motorun merak ettiğim tek bir yanı var...yakıtı nasıl ??? lütfn acil cvp yazın...pzrtesiye kadar karar vermiş olma gerekiyo... herkese iyi çalışmalar
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
kullanım tarzına,yüküne,rüzgara,artçına,kilona,aksesuarlarına göre değişmekle beraber ortalama olarak 100km'de 4,5 LT diyebilirim sana.. 4lt'den aşağı düşmek ustalık gerektiren bir olay..çok nadir oluyor belkide olmaz..ama 5lt'nin üstüne çıkmak çok kolay:cherry:

500cc veya buna benzer yüksek cc'li bir motor alırsan eğer aşağı yukarı yakacağı hep böyle yüksek değerlerdir.ama şunuda belirtmek isterim önceden scooter kullanıyodum 100km'de 3,5lt filan yakıyodu,cbf500'de 4,5-5lt yakıyo..
arasında 1-1,5 lt var yani 100km'de 3 veya 4 ytl farkedecek çokta önemli değil yani..

bi kaç tanede foto koyayım bari topic canlansın:)





bu arada benimde önceki motorum dylandı:bounce:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
herkse tekrar marblr arkadaslr biseyi merak ediorum , simdi bunlar devirli motorlarya , acaba bu motoru kullanrken motor devri hangi aralikta olrsa en ii surus ve motor acisindanda iisi olr kafama takildi , heralde bunlari dusunk devirli kullanmak zamnla motor blogunda birikntilere neden oluyor bide bu konuda bilgi verirseniz cok memnun olurm ....
haa bu arada foto demisken:mrgreen: hele bi burda hwalar duzelsin cok fztastik fotolar koycam wala bi bakan direk motoru almak isticek....
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Arkadaslar bu arada topcimiz sohbet bolumunde sunu motosiklet modellerine tasisak bi cok arayan zor buluo burayi wala:pale:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
herkse tekrar marblr arkadaslr biseyi merak ediorum , simdi bunlar devirli motorlarya , acaba bu motoru kullanrken motor devri hangi aralikta olrsa en ii surus ve motor acisindanda iisi olr kafama takildi , heralde bunlari dusunk devirli kullanmak zamnla motor blogunda birikntilere neden oluyor bide bu konuda bilgi verirseniz cok memnun olurm ....
haa bu arada foto demisken:mrgreen: hele bi burda hwalar duzelsin cok fztastik fotolar koycam wala bi bakan direk motoru almak isticek....

yağ filtresi o birikintileri halletmek için işte..onun için her yağ değiştirmende mutlaka filtreyide değiştir..

en rahat deviri şimdi hatırlayamayacağım ama artçılı sürüşte de , tek başına sürüştede 100km ile gitmeyeceksin.. ya 90km ile gideceksin yada 110-120 gibi bişeyle gitmen lazım..
100km ile giderken tam 5000-5500 devirde oluyor gibi hatırlıyorum ve bu şekilde uzun süre kullanımda titreşim bazen rahatsızlık veriyo ama 110 dediğiniz zaman geçiyo..
5000-5500 devirden sonra cbf500 lerin meşhur fırlatma sistemleri varya herhalde o devreye gireceği için öyle hafif bi titreşim oluyo diye düşünüyorum:cat:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
@muratd

Cok tesekkrler kardes. bu arada motoru 2. el aldigimdan 3000 deiken , motorun teknik taraflarini pek bilemiyorum. biraz soru yagmuruna tutcam ama...:)
1-motora hangi motor yagini kullaniyrsunuz derecesi fln ne oluo?
2- motorda kac binde bi yag degistiriosunuz. sanrm birazda kullanmla alakali ama...
3-hmm bu arada Ordu daki hondacilar serviste IS YOK dio ondan disardan ii bir ustayla tanistirdi motoru satan arkadas beni o hep ona gotururmus... peryodik bakmlar icin , peki siz ne dersiniz acaba servismi( yoksa disardan bir ustami...
4- motor kac litre yag aliyor!!
5-hmm bide lastik basnclarini kaca kac yapiosunuz wala briaz fazla mi oldu ne:mrgreen: ama dahasi war neyse simdilik bu sunlari ogrensydim:p bu arada cvplar icin simdiden tesskrler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor baya kalıplıda ybrnınkı gıbı bı kafa grenajı olsa hıcde fena olmazdı hanı:cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
@muratd

Cok tesekkrler kardes. bu arada motoru 2. el aldigimdan 3000 deiken , motorun teknik taraflarini pek bilemiyorum. biraz soru yagmuruna tutcam ama...:)
1-motora hangi motor yagini kullaniyrsunuz derecesi fln ne oluo?
2- motorda kac binde bi yag degistiriosunuz. sanrm birazda kullanmla alakali ama...
3-hmm bu arada Ordu daki hondacilar serviste IS YOK dio ondan disardan ii bir ustayla tanistirdi motoru satan arkadas beni o hep ona gotururmus... peryodik bakmlar icin , peki siz ne dersiniz acaba servismi( yoksa disardan bir ustami...
4- motor kac litre yag aliyor!!
5-hmm bide lastik basnclarini kaca kac yapiosunuz wala briaz fazla mi oldu ne:mrgreen: ama dahasi war neyse simdilik bu sunlari ogrensydim:p bu arada cvplar icin simdiden tesskrler...



istediğin kadar soru sorabilirsin abicim sakın çekinme,ben cevaplayamazsam kaç kişi var burda motosiklet sahibi mutlaka bulunur bişey..

1-castrol 10-40 yağ kullanıyorum genelde en kalitelisi bu..
2-yağın ömrü yaklaşık 2500-3500km'dir..kalitesine göre değişir.sık yağ değiştirmenin bi zararı olmaz.aksine yararı olur ama mutlaka yağ ile birlikte yağ filtresinide değiştir..20 25 ytl bişey filtre..
3-KESİNLİKLE HONDA YETKİLİ SERVİSİ....
4-motor 3lt gibi bi yağ alıyodu galiba..castrol kullanırsan lt'si 20 25 ytl civarında..
5-lastik basınçları etiketi arka lastiğin orda yazıyo küçük siyah bi etiket olması lazım..
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
@muratd
cok saol arkadasm cvplar icin hmm ya bu servis isi beni huylandirdi yaw
motoru aldigim adam kac defa sormama ragmen kesnlikle honda bayiini onermio sadece parani alrlar dio , ama benm kuzen flnda hondaci o da serviste is yoq dio bnde iki arada bi derede kaldim wala napsam die ama bencede her nekadar ordu honda servisinde is yoq deselrde yine bayii ye gitmek agir basio ama ne biliim iste... bu arada ornegin peryodik bakmlar ilk buyuk bakim cart curt acaba kac km de yapilio , malesef motorun kullanm kitabini bulamadi adam veremedi bana bende mecbur sizin basinizin etini yiyorum:mrgreen::p olsun motorcu kardesligi bole geliscektir...
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
honda servislerinde çalışan ustalar düzenli olarak gebzeye eğitime giderler..ayrıca o ara sokaktaki usta da cbf500 ün ayrıntılı kitapçığı varmıymış bi sor bakalım:)
ben o kitapları gördüm.en küçük civataya kadar nasıl sökülüp takıldığını gösteren bi kitapçık vs vs ... motosiklete müdahale etmek için bazı özel ekipmanlar var honda servislerinde..
yetkili servis adı üstünde..ama ara sokaktaki usta yüzeysel bakımları yapabilir bu kadar modelli bir motor bence servisine götür derim..

bakımları ise hatırladığım kadarıyla:
1000km-6000km-12000km diye gidiyordu..
her bakımda bakılacak yada değiştirilecek,kontrol edilecek yerler farklı..hondanın sitesine girip mail atabilirsin bakım çizelgesini gönderirler:)

bak üstüne basa basa tekrar söylüyorum yetkili servisssss:cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
honda servislerinde çalışan ustalar düzenli olarak gebzeye eğitime giderler..ayrıca o ara sokaktaki usta da cbf500 ün ayrıntılı kitapçığı varmıymış bi sor bakalım:)
ben o kitapları gördüm.en küçük civataya kadar nasıl sökülüp takıldığını gösteren bi kitapçık vs vs ... motosiklete müdahale etmek için bazı özel ekipmanlar var honda servislerinde..
yetkili servis adı üstünde..ama ara sokaktaki usta yüzeysel bakımları yapabilir bu kadar modelli bir motor bence servisine götür derim..

bakımları ise hatırladığım kadarıyla:
1000km-6000km-12000km diye gidiyordu..
her bakımda bakılacak yada değiştirilecek,kontrol edilecek yerler farklı..hondanın sitesine girip mail atabilirsin bakım çizelgesini gönderirler:)

bak üstüne basa basa tekrar söylüyorum yetkili servisssss:cat:
bencede yetkili servise gidilmeli.ucuza halledicem diye uğraş dur sonra.Ne demişler ucuz mala para verecek kadar zengin değilim.:cat::rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Cok saolun arkadslar wala bende de servis olayi agir basiodu zaten , ondan sonra bide yapiim derken bisi olcak daha serviste sahip cikmaz bencede enn iisi servisi tskkrler tekrar
bu arada her ne kadar bnm cekmem olmasada bi foto atiim bari:)
[/
bnm canawar...
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
wayyy sen arka çamurluğuda sökmüşsün:)
arkadan çekilmiş bi kaç foto daha atsana ya bakalım bi:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst