Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
Ahhhhhhhhhh eski günler ahhhhhhhhhhhhhhhh toplanırdık Tuncel abim rahmetli Necdet Abim Ali Kara Murat Alperrrrr artık kimseden ses soluk çıkmıyor herhalde cbf500 yanlız takılmayı sevenlerin makinası.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ben 2 kişi full yüklü motorla otobanda 197 gördüm.. 210 biraz zorlanarak yapar tek kişi herhalde..
çamurluğu sökünce aynı race olmuş:):)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
Ahhhhhhhhhh eski günler ahhhhhhhhhhhhhhhh toplanırdık Tuncel abim rahmetli Necdet Abim Ali Kara Murat Alperrrrr artık kimseden ses soluk çıkmıyor herhalde cbf500 yanlız takılmayı sevenlerin makinası.

sayın baggıo esas senden ses soluk cıkmıyor. gır bak cbfturkiye ye tuncel abıler orda
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
wala gezilerde gerilerde klmaktan korkardk simdi motoruda aldik gezmeye adam yoq:mrgreen: ne olcak bu ordu mt nin hali bilmiom wala herkes tek takilio burda:pr: ....
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
ben şimdiye kadar en fazla 180 kmh hıza çıktım daha çıkarmıydı bilmiyorum tırstım ve kaz kestim çünkü rüzgara artık karşı koyamıyordum. ayrıca ön frenin tek disk olması bence dez avantaj yüksek hızda frene basıldığında motor sağa çekiyor.
Alper bir gün toplanalım yine yeni CBF500 cü arkadaşlarla tanışalım
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ben şimdiye kadar en fazla 180 kmh hıza çıktım daha çıkarmıydı bilmiyorum tırstım ve kaz kestim çünkü rüzgara artık karşı koyamıyordum. ayrıca ön frenin tek disk olması bence dez avantaj yüksek hızda frene basıldığında motor sağa çekiyor.
Alper bir gün toplanalım yine yeni CBF500 cü arkadaşlarla tanışalım

ben hiç öyle sağa çekme filan hissetmedim ayrıca biraz garip geldi bu bahsettiğiniz olay..genelde böyle şeyler rüzgar karşıdan güçlü geldiğinde oluyor..belki sizin motorda hissettiğiniz şeyde budur..
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
bencede saga cekme olayi biraz garip gibi en azindn muhendisler o hizlari gostergeye koydularsa o hizda yapilan frenlerdede malum cekme olayini test etmislerdir yani...
hmm bu arada uzun yol tecrubesi olanlar icin motorun kesinlikle uzun yol icin super olacagini dusunsemde yine bi sormak istedim yazin ordu-aywalik arasi ankarada 1 gece konaklama seklinde gitmeyi dusunuorum siz ne dersiniz cok yorarmi acaba... bide kisa surede o kadar mesafe katetmek motor acisindan ne getirir ne goturur acaba , hani aywalikta honda bayii yok die soruorum ...
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
cbfler genelde dinlenmeden yapılan uzun soluklu sürüşlerde her motor kadar yorucu oluyor..yani öyle çok abartılacak bişeyi yok.ben biraz kiloluyum sölemesi ayıp:p onun için bence sürekli mola verip devam etmek daha uygun oluyor bana göre..ben bir günde en fazla 550km gibi bi yol yaptım ara ara dinlenerek ve gerçekten yorucuydu arkamda artçım ve yükümüzde vardı..ama sen arada 1 gün mola vereceksen rahat rahat gidersin..

bu arada ben uzun yolu sevdiğim için motoru biraz daha uzun yola göre dizayn etmeye çalıştım..uzun yola göre aksesuarlar taktım..

ön camı taktıktan sonra inanın motosiklet kullanamk daha kefiyli olmaya başladı..artık ne boynum ağrıyor,ne göğsüme kafama rüzgar geliyor,ne de yüksek hızlarda motora yapışmak zorunda kalıyorum..uzun soluklu ve yüksek tempolu sürüşleri sık sık yapıyorsanız bence kesnlikle cam lazım derim..




topcase im diğer motorumdan kalmaydı..biraz daha büyüğü olsa çok daha mutlu olacağım aslında:):) belki bu yaz değiştiririm..
ayrıca şunu söylemeyi unuttum: kısa sürede o kadar yol yapmanın motora hiç bi zararı olmaz merak etme..
istediğin gibi kullan motorunu,doya doya kullan istesende istemesende o motor eskiyecek:p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
eet muratd cm cok saol bilgiler icin bnmde aslnda suphem yok zaten bu motordan , bnde yaza bi on cam taktirmayi dusunuom gercekten cok farkedio bide surekli ruzgar yiyince 4 saatlik enerjin 1 saatte bitip tukenio ondan ruzgarli kesin lazm ..... nese ben yine rahatsiz ederm zati ..:mrgreen: herkese bol virajli yollar!!:p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
satılık ya sahibinden de ilanı var.hatta şuanda da mağazada duruyor..kışın satıp bi araba alayım demiştim ama memleketten babamın arabayı getirince satmaktan vazgeçtim..ilanın bitimine çok az bi zaman kaldı galiba o yüzden pek ilgilenmiyorum..açıkçası arayanda olmuyo bu aralar mevsimden dolayı..arayanlarda genelde ölü fiyata almak isteyenler..motorumu seviyorum satmam kolay kolay:)
hatta yaza doğru fena planlarım var 500le ilgili:p
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
satılık ya sahibinden de ilanı var.hatta şuanda da mağazada duruyor..kışın satıp bi araba alayım demiştim ama memleketten babamın arabayı getirince satmaktan vazgeçtim..ilanın bitimine çok az bi zaman kaldı galiba o yüzden pek ilgilenmiyorum..açıkçası arayanda olmuyo bu aralar mevsimden dolayı..arayanlarda genelde ölü fiyata almak isteyenler..motorumu seviyorum satmam kolay kolay:)
hatta yaza doğru fena planlarım var 500le ilgili:p

Hadi hayırlısı :wiinkk:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
sheltox nazar değmesin motorlarımız çok güzel fakat ben abs'li olmasını çok isterdim doğrusu..cbflerin abs sistemleri gerçekten adamın ağzını açık bıraktıracak derecede..

arka çamurluğu sökünce güzel bi görüntü olmuş ama hiç yağmurda kullandın mı?
bende çamurluk ve topcase olmasına rağmen yağmurl havalarda kullanınca bütün çamur topcasein alt kısmına yapışıyor..

sen o motorla aman yağmurlu bi havada çıkma:p
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Cok saolun arkadaslar:) wala muratd kardes motor camurluksuz biraz yamultuyo yagmurda yani yawas gidersen sorun yokta hele asfaltta bide arabalar arkadan sIkIstirdimi wala selenin arka kismini temizleyene kadar gozden cikarmak lazm:mrgreen::p yoq canm o kadarda deil ama tabiiki gulu seven dikenine katlancak eger goruntu istedysen yagmurdada zahmetine katlanmalisin ama bolede cok ii gorunuo wala bu arada plakann gece fazla belli olmamasida cevirme ciler icin ii oluo:cherry:...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst