Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Hadi beyler gezmek isteyenler, ehliyet alanlar, canı sıkılanlar.....:cherry:
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Nedir tarih? Benim memleketten bir ziyaretçim olacak, tarihi belirlersek, ben de arkadaşa sonra gel diycem :mrgreen:
Tuncel Abi, Necdet'in sürprizi bu muydu? Ama Kerpe' yi ilk öneren bendim :p Yoksa başka bir sürpriz mi var??? :)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
alikara' Alıntı:
Nedir tarih? Benim memleketten bir ziyaretçim olacak, tarihi belirlersek, ben de arkadaşa sonra gel diycem :mrgreen:
Tuncel Abi, Necdet'in sürprizi bu muydu? Ama Kerpe' yi ilk öneren bendim :p Yoksa başka bir sürpriz mi var??? :)
tarih 25/06
Yaw bizde senin önerin doğrultusunda bulduk burayı..:)
Başka süpriz necdetten
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Baggio ile görüştüm işten ayrıldığı için nete çıkamıyor,sorun yok ama hala iş arıyor..Büyük bir ihtimalle Kerpeye gelecek..
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
ABI BU CUMARTESI aksama program yapsak toplansak bıyerde ıı olurdu aslında
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
tunoka' Alıntı:
Baggio ile görüştüm işten ayrıldığı için nete çıkamıyor,sorun yok ama hala iş arıyor..Büyük bir ihtimalle Kerpeye gelecek..


tuncel abi cbf 500ler mecburen gelcek gelmeyeni silah zoruyla getirirm:mrgreen: bu arada dün akşam dolmabahçede herkesi temsil ettim
keyifli sohbetler ettik arkadaşlarla resimlerde beni arayın bakalım
görecekmisiniz:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
alo bizim ekip nerde ya yarın toplanalım turlayalım herkes uyuyor ya
ne biçim cbf cisiniz:queen: 05327148102 arayın toplanalım artık
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
eyvallah abi yarinki bulusma noktasini soyle gelelim.

tel:0538 844 30 09
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaslar aranızda cbf 600 s kullanan var mı?.. Varsa bır deneme surusu rıca edebılırmıyım:)))
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
TRADER' Alıntı:
Arkadaslar aranızda cbf 600 s kullanan var mı?.. Varsa bır deneme surusu rıca edebılırmıyım:)))


abi yok bizim grupta ama seneye bu grup yükselişe geçer inşallah herkes
daha yeni en eski tuncel abi yanlış anlama:queen: cbf 1000dene deniceksen
senin race motoruyla başa baş gider motora yapışmadan:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
necdet' Alıntı:
abi yok bizim grupta ama seneye bu grup yükselişe geçer inşallah herkes
daha yeni en eski tuncel abi yanlış anlama:queen: cbf 1000dene deniceksen
senin race motoruyla başa baş gider motora yapışmadan:)
ya ben o cbf 1000 gordum harıka bırsey ama cok pahalı.. benım motorla kafa kafaya ancak 600 s alabılıyorum.. yanı fazer mı yoksa 600 s mı onu anlamadım herkes bırsey dıyor..gercı degıstırmesek de olur ama uzunyolda yoruyor bu bıraz benı:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
TRADER' Alıntı:
ya ben o cbf 1000 gordum harıka bırsey ama cok pahalı.. benım motorla kafa kafaya ancak 600 s alabılıyorum.. yanı fazer mı yoksa 600 s mı onu anlamadım herkes bırsey dıyor..gercı degıstırmesek de olur ama uzunyolda yoruyor bu bıraz benı:)


abi ben 600s derim ozaman biraz yakıtı fazla ama muhteşem fren sistemi var
210görüyor 4saniyede 100çıkıyor virajlarda istediğin kadar yat hiç
kalkma

alperr telefon no aldım yarın aricam seni ve diğerleri hava yağmasa kesin buluşuruz
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
TRADER' Alıntı:
ya ben o cbf 1000 gordum harıka bırsey ama cok pahalı.. benım motorla kafa kafaya ancak 600 s alabılıyorum.. yanı fazer mı yoksa 600 s mı onu anlamadım herkes bırsey dıyor..gercı degıstırmesek de olur ama uzunyolda yoruyor bu bıraz benı:)


www.cbfturkiye.org bu sitede motorla ilgili detayli bilgi bulabilirsin cbf 250 500 600 ve 1000 cc kullanan uyeler var motorlari ile ilgili izlenimlerini anlatiyorlar bende burdan bakipta cbf 500 de karar kildim.

Necdet abi ben yarin motorla saat 9 da ise gitcem bir saatlik bir isim var ondan sonra serbestim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst