tarih 25/06alikara' Alıntı:Nedir tarih? Benim memleketten bir ziyaretçim olacak, tarihi belirlersek, ben de arkadaşa sonra gel diycem :mrgreen:
Tuncel Abi, Necdet'in sürprizi bu muydu? Ama Kerpe' yi ilk öneren bendimYoksa başka bir sürpriz mi var???
![]()
tunoka' Alıntı:Baggio ile görüştüm işten ayrıldığı için nete çıkamıyor,sorun yok ama hala iş arıyor..Büyük bir ihtimalle Kerpeye gelecek..
er5' Alıntı:ABI BU CUMARTESI aksama program yapsak toplansak bıyerde ıı olurdu aslında
destina' Alıntı:merhaba arkadaşlar
TRADER' Alıntı:Arkadaslar aranızda cbf 600 s kullanan var mı?.. Varsa bır deneme surusu rıca edebılırmıyım))
ya ben o cbf 1000 gordum harıka bırsey ama cok pahalı.. benım motorla kafa kafaya ancak 600 s alabılıyorum.. yanı fazer mı yoksa 600 s mı onu anlamadım herkes bırsey dıyor..gercı degıstırmesek de olur ama uzunyolda yoruyor bu bıraz benınecdet' Alıntı:abi yok bizim grupta ama seneye bu grup yükselişe geçer inşallah herkes
daha yeni en eski tuncel abi yanlış anlama:queen: cbf 1000dene deniceksen
senin race motoruyla başa baş gider motora yapışmadan![]()
TRADER' Alıntı:ya ben o cbf 1000 gordum harıka bırsey ama cok pahalı.. benım motorla kafa kafaya ancak 600 s alabılıyorum.. yanı fazer mı yoksa 600 s mı onu anlamadım herkes bırsey dıyor..gercı degıstırmesek de olur ama uzunyolda yoruyor bu bıraz benı![]()
TRADER' Alıntı:ya ben o cbf 1000 gordum harıka bırsey ama cok pahalı.. benım motorla kafa kafaya ancak 600 s alabılıyorum.. yanı fazer mı yoksa 600 s mı onu anlamadım herkes bırsey dıyor..gercı degıstırmesek de olur ama uzunyolda yoruyor bu bıraz benı![]()