Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Motosikletim satıldı arkadaşlar. Ayrıca sıfır ayarındaki aşağıdaki koruma ürünlerimi de satıyorum. İhtiyacı olan varsa gelip görebilir, deneyebilir. Mükemmel durumdalar. Yalnız şehirdışı kargo yapmıyorum çünkü taşımada zarar görebilir, uymayabilir.

NOLAN N85 N-COM KASK - sahibinden.com

ZANDONA HAREKETLİ DİZLİK - Sahibinden.com

VENOM KEPRO TİTANYUM KORUMALI DERİ ELDİVEN - sahibinden.com

UFO X3 - 3 DİLİMLİ BELLİK - sahibinden.com

Kask ve dizlik satıldı arkadaşlar. Kendisi veya artçısı için eldiven veya bellik düşünen varsa sadece sizlere özel küçük indirimler yapabilirim.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
Çalıştığım yerde 2 yıldır yatan bir twister vardı arkadaşımın. küçük şehir içi bir motor aradığımı söyledim o da bana çürümesin al yaptır bin dedi. Motordan egzantirik sesi geliyor sanırım makyaj olarak şuan çok kötü durumda ama alır allayıp pullanırsa iş görür gibi. ses gelmesine karşın geçen haftasonu 150 km istanbul içi sağa sola gittim. ben 90 kiloyum kardeşimde 90 kilo iki kişi yokuş bayır demeden zorlanmadan gidiyor o sese karşı. motor hoşuma gitmedi değil. şuan motor kısmı dışında ön gidon veya teker rulmanı veya fren baskısı mı bilemiyorum ön fren sıktığımda sarsma oluyor. biraz araştırdım yan sanayi fiyatlar uygun gibi geldi bana. sahibi farını da yan sanayi almış sanırım iç nikelajı şişmeye başlamış.

yani uzun lafın kısası baştan aşağı bakım gerekiyor. Şimdi size sorum uğraşmaya değer mi yani yaptığım harcamalar ölü bir yatırım mı olur yoksa uzun süre kullanabilir miyim.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Çalıştığım yerde 2 yıldır yatan bir twister vardı arkadaşımın. küçük şehir içi bir motor aradığımı söyledim o da bana çürümesin al yaptır bin dedi. Motordan egzantirik sesi geliyor sanırım makyaj olarak şuan çok kötü durumda ama alır allayıp pullanırsa iş görür gibi. ses gelmesine karşın geçen haftasonu 150 km istanbul içi sağa sola gittim. ben 90 kiloyum kardeşimde 90 kilo iki kişi yokuş bayır demeden zorlanmadan gidiyor o sese karşı. motor hoşuma gitmedi değil. şuan motor kısmı dışında ön gidon veya teker rulmanı veya fren baskısı mı bilemiyorum ön fren sıktığımda sarsma oluyor. biraz araştırdım yan sanayi fiyatlar uygun gibi geldi bana. sahibi farını da yan sanayi almış sanırım iç nikelajı şişmeye başlamış.

yani uzun lafın kısası baştan aşağı bakım gerekiyor. Şimdi size sorum uğraşmaya değer mi yani yaptığım harcamalar ölü bir yatırım mı olur yoksa uzun süre kullanabilir miyim.

Motor sana bedavaya geldiyse tabiki masraf yap ben ankaradan 4500 tl ye aldım 1500 tl masraf yaptım motor ok gibi oldu. Memnun kalırsın binmeye doyamazsın hem şehir içi hem uzun yolda ekonomik bir motor.Ses sadece eksantrikten geliyorsa sorun değil DİD marka orjinal zinciri değiştirirsin sorun biter. Amaaaa krank kolondan pistondan yada bilyalardan ses geliyorsa yaklaşık 1200 tl yi gözden çıkarman gerekiyor tabi hepsini orjinal yaptırırsan. Yan sanayiside var bütün parçaların garantili sıkıntı çıkarmaz diyorlar yine de içime sinmez dersen hepsini orjinal değiştirirsin. Yardımcı olabileceğimiz başka bişey varsa sorabilirsin.
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
68
Motosikleti
Tracer 900
Arkadaşlar bakındım ama göremedim cevabı forumda geçiyorsa kusura bakmayın. Kuzenime 2005 model bir cbf aldık uygunda geldi açıkçası, sadece biraz bakım ve değişim istiyordu bir çok şeyi çözdük. Gösterge panelini komple elden geçirdim iç beyaz plastiği kırıldığı için çok korozyon yapmış tek tek lehimleri tazeledim üzerlerini cila ile kapattım artık sıvıdan etkilenmezler ama km sayacı/hız sayacı kısmı beni resmen bitirdi parmak kadar bir çevirici 200 / 270 tl civarında bir fiyat istiyorlar gerçekten çok uçuk bir rakam panelin kendisi zaten bu kadar ?
Sizden isteğim mutlaka bu sorunla karşılaşanlar çıkmıştır, nasıl çözdünüz (bende o parça hiç yok, yani tamir etme gibi şansım yok) eli ayağı düzgün dijital uygun fiyatlı bir gösterge taksam nasıl olur sizce, yada tekerlekteki tahrik redüktörünü direk dijital olarak uydurma şansımız olmaz mı ?
 
Katılım
20 Haz 2014
Mesajlar
1
CBF 250

Arkadaşlar öncelikle her keze iyi forumlar. CBF 250 almayı düşünüyorum nasıl bakmalıyım neyine bakmalıyım sıkıntısı kronik olarak varmı alırken neylere dikkat etmeliyim parça sıkıntısı varmı bulunabiliyormu? Cevap verirseniz sevinirim saygılar.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
ZN420g.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:47 ----------

MY79rk.jpg
[/url][/IMG]
GnVblN.jpg
[/url][/IMG]
bu görüğünüz yeşil ırmak fakat baraj hafta sonu suyu kestiğinden kurumuş gibi duruyor...
çarşambayı sel adı bir yar sevdim el adlı...
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
2
MERHABA ARKADAŞLAR.FORUMA YENİ KATILIYORUM.CBF 250 ALDIM BİR TANE ASLINDA FORUMU ÇOK İNCELEDİM VE ÇOK FAYDALI BİLGİLER EDİNDİM SAYENİZDE.DAHA GÜZEL BİLGİLER PAYLAŞMAK DİLEĞİ İLE..
 

Tgn

Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
86
merhaba motokankalarım.çok geç oldu ama bende cbf 250 aldım.motorun gösterge paneli ve farı değişmiş.daha doğrusu çok az renk farkı vardı.benim için problem değil tabiiki.olmadı far ve yeni gösterge paneli alabilirim diye düşünüyorum.motor sağlam .yere sağlam basıyor.ön fren çok etkili arka fren de bir okadar etkisiz.sanırım ağır motor olmasından.daha önce cb 125 honda ace vardı.o motordan buna geçtim.güçlü bir motor ve yağına bakımına dikkat ettikten sonra bayagı götürür bu 2006 ve 40bin kmlik motorum.
tabi yeni gibi olmaz ama motor sonuçta şase ve motor kısmı sağlam olsun gerisi kolay diye düşünüyorum ne dersiniz?bakalım sonuçta 40 bin kmde motorum.bundan sonra inşallah başıma herhengi can sıkacak bir sorun açmaz diye düşünüyorum..ha birde lastikleri beğenmedim.kısa zaman sonra onuda değiştireceğim. birde kmde 250 ile 200 arası yakıyor..oda yaksın bakalım
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
3
arkadaslar ıyı gunler calısanlara kolay gelsın bu sıckta herkeze allah kolaylık versın bısey danısmak ıstıyorum cbf 250 motorum var 2006 model arkaya cacanta taktırmak ıstıyorum ama monte etmek ıcın demırını ne ınternette yada baska yerde bulamadım nasıl bulabılırm yardımcı olursanız sevınırım sımdıden tesekkurler
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbf-250-arka-canta-demiri-167115859/detail
söyle bir aparat var sahibindende ama ne kadar sağlıklı bilmiyorum ben kendim özel yaptırdım
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
3
peki siz ne kadar yaptirdiniz yada kime yaptirsam en saglam sekilde verim alirim sanayide yada nerede yaptirmam mumkundur //
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
ben sanayide bi arkadaşım vardı ona yaptırdım tanış olduğu için para almadı kalıteli bir demirden yaptı gayet güzel duruyor. eger sen bulunudugun yerde yaptırabılırsen ben sana fotosunu ceker yollarım. yada ıstersen burdakı arkadasa sorarım yaparım derse soylerım
 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
128
MERHABA arkadaslar
cbf 250 arastiriyorum almak icin nasip olursa alicam

bir kac sorum var cbf 250 kullanan arkadaslar cevaplarsa memmun olurum

yakit ne kadar yakiyor (kulaanicaiya gore deyis ama ortalama)
yedek parca durumu ve fiyatilari nasil
kronik bir hastaligi varmi

simdiden teaekkurler
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
7
MERHABA arkadaslar
cbf 250 arastiriyorum almak icin nasip olursa alicam

bir kac sorum var cbf 250 kullanan arkadaslar cevaplarsa memmun olurum

yakit ne kadar yakiyor (kulaanicaiya gore deyis ama ortalama)
yedek parca durumu ve fiyatilari nasil
kronik bir hastaligi varmi

simdiden teaekkurler
Yakıtı 100 kilometrede ortalama 4 lt civarı (eğer yüksek devirde giderseniz 4'ün yukarısına kolaylıkla çıkarsınız).Yedek parçaları gerçekten pahalı o yüzden yan sanayi ürünlere rağbet var.Kronik sorunu ise 30000-35000 km civarında ortaya çıkan egzantrik sorunudur.Yanlış yazdığım bir şey varsa arkadaşlar beni düzeltsin :)
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Sorum hala geçer li :)
cbf150 ler 2010 3500 4000 bin max. 20 30 bin km arası değişiyor. almışken 3 4 yaş daha eski olsun 250cc olsun diyorum. Son sahibi mi olurum. Piyasada pek de göremiyorum yollarda
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
26
Iyı gunler arkadaslar yenı aldıgım CBF250 Arka canta baglantı demırı almak ıstıyorum saglam bırsey olmalı yardımcı olursanız sevınırım ben bulamadım Cabtam kappa42 lt dır.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
merhabalar cbf 250 almayı düşünüyorum kullanan tecrübeli arkadaşlardan ricam uzun yolda nasıldır yakıtı şuan kullanmakta oldugum cb 125 e göre fazladır tahmin ediyorum ama üzermi yakıt konusunda yedek parçaları pahalıymış onu öğrendim son olarak likteki motor sizce alınırmı modeline göre km düşük geldi bana muhtemelen oynama yapılmıştır ama o paraya değer mi kısacası max 6000 tl civarı uzun yolda ortalama 100-120 km hızlarla seyredebileceğim beni üzmeyecek bir motor arıyorum bu anlamda cbf 250 ye sıcak bakıyorum ama varsa farklı model tavsiyelerinizi beklerim selamlar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbf-250-cok-temiz-194418181/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst