- Katılım
- 20 Şub 2011
- Mesajlar
- 287
Arkadaslar yağ keçesi alıcam omp nasıldır ?
arkadaslar cbf 250nin butun herseyını yaptırdım egzantirik , ön arka dıslı set , zıncır , lastık , full boya , fılıtreler , debrıyaj balatası , vıtes mılı , balatalar on arka... sımdı tek bır problemı kaldı... yag tapasından cok cok az mıktarda yag damlatıyor bunun cozumu en kolay ve masrafsız nedır yardımcı olucak ve yonlendırıcek arkadaslar varmı... yardımlarınızı beklıyorum yakın olan varsa bana bulusup yardım edebılırsınız... bırtek oradan yag kacırıyor...
Hocam yağ tapasını hepsinde değiştirmek gerekiyor dediğiniz tapa ne oluyor ilk defa bunun değişmesi gerektiğini sizden duydum ?Baya masraf etmişsin benim gibi. Yağ tapasını ve contasını her yağ değişiminde değiştirmen gerekiyor. Ayrıca yağ tapasını mıknatıslı almanı tavsiye ederim motorun içerisindeki metal kalıntıları topluyor zarar vermesini engelliyor ama her yağ değişiminde tapayıda değiştirmen lazım. Fiyatı 2,5 tl olması lazım. Cbf 250 hakkında bütün sorularınıza cevap verebilirim.
Debriyaj balataları değişirken hazır açılmışken debriyaj tasının iç kısmın tekrar pürüssüz hale gelmesi için biraz eğelemek gerekiyor. Pahalı olduğu için biraz daha bu şekilde idare edebilir.beyazıt60 hocam bende 1 ay oldu cbf250 alalı herseyınden memnunum.butun yorumları okudum neredeyse..kuzenım motor ustası ona goturdum debrıyaja dokunur dokunmaz debrıyaj tası dedı sende bahsetmıssın o sorun vıtes gecısınde tak tuk ses yapıyo ve bosa gecmeyı engellıyo sen hallettıkten sonra sıkıntı azaldımı yada bıttımı bırde bu motor tıtresım yapıyo dedıgın gıbı 150 km den sonra in aşagı dıyotıtresım sorununu hallettınmı ?? cevaplarsan sevınırım eyı gunler
Debriyaj balataları değişirken hazır açılmışken debriyaj tasının iç kısmın tekrar pürüssüz hale gelmesi için biraz eğelemek gerekiyor. Pahalı olduğu için biraz daha bu şekilde idare edebilir.
Normalde yağ tapasıda her yağ değişiminde yenisi takılmalı ama bizim ustalar 10 kere de olsa aynı tapayı kullanır. Yalama olunca da ayıkla princin taşını...
merhabalar arkadaşar cbf 250 de kullanıp memnun kaldığınız yağları yazarmısınız
beyazıt60 hocam bende 1 ay oldu cbf250 alalı herseyınden memnunum.butun yorumları okudum neredeyse..kuzenım motor ustası ona goturdum debrıyaja dokunur dokunmaz debrıyaj tası dedı sende bahsetmıssın o sorun vıtes gecısınde tak tuk ses yapıyo ve bosa gecmeyı engellıyo sen hallettıkten sonra sıkıntı azaldımı yada bıttımı bırde bu motor tıtresım yapıyo dedıgın gıbı 150 km den sonra in aşagı dıyotıtresım sorununu hallettınmı ?? cevaplarsan sevınırım eyı gunler
slm arkadaşlar benim cbf in sağ amasör keçesi patlatı sizde başına gelen varmı? nerden temin edebirim servisi aradım sordum 145 tl para istetdi iki keçeye işçilik hariç
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------
http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-cbf250-twister-on-amortisor-kece-tk-157244081/detail
günaydın arkadaşlar bu markayı buldum başka bir öneriniz varmı bilgi verirseniz sevinirim
Arkadaşlar motor çalışırken eksozu kapattığımızda stop etmesi gerekir mi? Denedinizmi hiç? Yani eksozu elimizle kapadığımızda sonuç ne olmalı? bilgilendirirseniz sevinirim..
arkadaşıma yağ sipariş verdim satıcı ona 10-40 yerine castrol power racıng vermiş 10w-50
10w-50 power racıng yagon performans seviyeleri API SJ, JASO MA bundan koysam ince oşduğu için sorun olurmu yok sa geri yollayıp ıpone 10-40 veya beyazıt06 kardeşimin dediği Elf moligraf yağı mı bulmaya calışayım benım oldugum yerde biraz sıkıntılı yağ işi hep uyduruk yağlar var