Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2011
Mesajlar
26
oncelıkle merhabalar ugur kardesım ben de makınayı yenı aldım 150 lık makınadan buna gectım temız benımkıde 15000km de makına sende temızı bulursan ben ce hıc kacırma derım lınktekı makınayı ınceledım temız bırseye benzıyo sıkıntı cıkarmaz en azından sanırım hayırlısı olsun hakkın da
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
oncelıkle merhabalar ugur kardesım ben de makınayı yenı aldım 150 lık makınadan buna gectım temız benımkıde 15000km de makına sende temızı bulursan ben ce hıc kacırma derım lınktekı makınayı ınceledım temız bırseye benzıyo sıkıntı cıkarmaz en azından sanırım hayırlısı olsun hakkın da

Teşekkür ederim sizede hayırlı olsun bu arada sizinki kaç model ve ayıp olmazsa ne kadara aldınız.

Benim aklıma takılan bir nokta var mesela ilanların genelinde 2006 modellerin çoğu km. Si düşük ama fiyatları 6000 TL ve üzerinde ama 2007-2008 modellerin genelinde de km yüksek 30-40 bin ustu ve fiyatları 4000-5000 arasi geçiyor yani daha eski modellerin km ler dusuk ama pahalı daha yeni modellerin km leri yuksek ama daha ucuz garip geldi bu durum bana mesela bi tane buldum 2007 model 46 bin km de fiyatı 4400 TL motor temiz duruyor bu km de bi motor alsam basim agrirmi sizce.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
26
Teşekkür ederim sizede hayırlı olsun bu arada sizinki kaç model ve ayıp olmazsa ne kadara aldınız.

Benim aklıma takılan bir nokta var mesela ilanların genelinde 2006 modellerin çoğu km. Si düşük ama fiyatları 6000 TL ve üzerinde ama 2007-2008 modellerin genelinde de km yüksek 30-40 bin ustu ve fiyatları 4000-5000 arasi geçiyor yani daha eski modellerin km ler dusuk ama pahalı daha yeni modellerin km leri yuksek ama daha ucuz garip geldi bu durum bana mesela bi tane buldum 2007 model 46 bin km de fiyatı 4400 TL motor temiz duruyor bu km de bi motor alsam basim agrirmi sizce.

merhaba 2006model/16000km de 6500tl aldıgım bıldıgım bır motordu benım bulundugum ılcenın motoru vede arkadsımın motoruydu motor vede km orjınal oldugundan motoru aldım hayırlısı ıle sanırım eskısehırlısınız ben de sakarya pamukova lıyım ınsallah gorusuruz umıdıyle esenlıkler dılerım [email protected] ulasabılırsınız mutlu senelere:)))

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------

CBF 250 Arka vbaglantı demırı bulamıyorum yardım yokmu:?
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
merhaba 2006model/16000km de 6500tl aldıgım bıldıgım bır motordu benım bulundugum ılcenın motoru vede arkadsımın motoruydu motor vede km orjınal oldugundan motoru aldım hayırlısı ıle sanırım eskısehırlısınız ben de sakarya pamukova lıyım ınsallah gorusuruz umıdıyle esenlıkler dılerım [email protected] ulasabılırsınız mutlu senelere:)))

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------

CBF 250 Arka vbaglantı demırı bulamıyorum yardım yokmu:?

İnşallah görüşme imkanımız olur nasip olurda alırsam cbf 250 yi bol bol gezeceğim inşallah bakalım bendeki CB 125 e bir müşteri var satarsam zaten ilk gözüme kestirdiğim 250 yi alicam.
Bu arada baglanti demiri bulamayanlar profilcilerden yaptiriyorlar sanirim alt tablasi saçtan oluyor bi arastirin isterseniz hem daha sağlam olur
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
26
İnşallah görüşme imkanımız olur nasip olurda alırsam cbf 250 yi bol bol gezeceğim inşallah bakalım bendeki CB 125 e bir müşteri var satarsam zaten ilk gözüme kestirdiğim 250 yi alicam.
Bu arada baglanti demiri bulamayanlar profilcilerden yaptiriyorlar sanirim alt tablasi saçtan oluyor bi arastirin isterseniz hem daha sağlam olur

Sanırım ben de ole bır aparat yaptıracam demırcılerde durum onu gosterıyor
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
Teşekkür ederim sizede hayırlı olsun bu arada sizinki kaç model ve ayıp olmazsa ne kadara aldınız.

Benim aklıma takılan bir nokta var mesela ilanların genelinde 2006 modellerin çoğu km. Si düşük ama fiyatları 6000 TL ve üzerinde ama 2007-2008 modellerin genelinde de km yüksek 30-40 bin ustu ve fiyatları 4000-5000 arasi geçiyor yani daha eski modellerin km ler dusuk ama pahalı daha yeni modellerin km leri yuksek ama daha ucuz garip geldi bu durum bana mesela bi tane buldum 2007 model 46 bin km de fiyatı 4400 TL motor temiz duruyor bu km de bi motor alsam basim agrirmi sizce.

onu bende pek merak ediyorum herhangi bir şey bulursan bana da özelden yazar mısın
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
84
onu bende pek merak ediyorum herhangi bir şey bulursan bana da özelden yazar mısın



Bu konuda hiç bir sonuç bulamadım yani tam bir muamma cbf 250 kullanan tecrübeli arkadaşlarda bir yorum yapmıyor şuan net olan tek birşey var oda yedek parça pahalı olması yakıtının bile güncel tutarı nedir onun bile ortalamasını öğrenemedim
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Selamlar
Vbaglantı demiri ile neyi kastettiğinizi anlamış değilim.Yakıt konusu bu motorlar sürücüsüne göre değişmekle birlikte: 100 KM de 4-4.5 Lt yakıyor...
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
26
Selamlar
Vbaglantı demiri ile neyi kastettiğinizi anlamış değilim.Yakıt konusu bu motorlar sürücüsüne göre değişmekle birlikte: 100 KM de 4-4.5 Lt yakıyor...

slmlr yazımı duzeltıyorum arka canta baglantı demırı olacak tı(V)harfı orada ıstemeden yazmısım arkaya takacagım canta ıse KAPPA42LT. dır arastırdım fakat bır turlu baglantı demırını bulamadım bulamassam bahara dogru sanırım bır demırcıde yaptıracam sımdılık napılabılecegı konusun da sız arkadaslardan yardım talep etmekteyım tesekkurler
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
32
[url=http://hizliresim.com/ZN420g][url]http://i.hizliresim.com/ZN420g.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:47 ----------

[url=http://hizliresim.com/MY79rk][url]http://i.hizliresim.com/MY79rk.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/GnVblN][url]http://i.hizliresim.com/GnVblN.jpg[/url][/url]
bu görüğünüz yeşil ırmak fakat baraj hafta sonu suyu kestiğinden kurumuş gibi duruyor...
çarşambayı sel adı bir yar sevdim el adlı...

Abi forumda rastgele gezerken gördüm, bu motor harika. Özellikle bu renk ve senin motora da gözün gibi bakmışsın belli. Yeni başlıyorum bu maceraya, bulabilirsem böyle temiz, almayı düşünüyorum. Allah nazardan saklasın Maşallah :cat:
 
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
91
Merhaba arkadaslar, twisterim icin gidon yukseltme aparati ariyorum. Uygun fiyatli ve motora uygun hangisini alabilirim? Deneyen ve memnun kalan var mi?
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
12
Arkadaşlar bir sorum olacak,cvp.verirseniz sevinirim.2004 tws.da motor çalışırken ara ara çat-çat sesler geliyor. Ustam supaplarda kurum oluşmuş olabilir benzin katkı maddesi atalım dedi.Bu konuda bilgisi tecrübesi olan varmı?
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
39
bende once pulsar mı alsam diyip buna dondum. 100km de 4lt cok gibi duruyo ama o kadar da kötü değil. motoru kaç km ye kadar gider? 2. ellere güven olmaz illa km ile oynanmıştır. motor masrafları ağlatır mı acabai bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bu gün izmite doğru giderken siyah 16 plakalı bi cbf 250 denk geldi ışıklarda beraber gittik nerdeyse derinceden izmite :mrgreen:

Arkadaş burdaysa gene böyle körfez turu yaparız güzel oluyor :rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
104
benım fıkrım bu paralara bınılebılecek en ıdeal makına cbf 250 dır
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/146214-duzce-torkul-goleti-doganin-uyanisi-yesilin-her-tonu.html
 
Katılım
15 Haz 2015
Mesajlar
13
9 gunde cbf 250 ile 2 kisi 2950 km yol yaptik ve herhangi bir sikinti yasamadik. Eger temiz ve bakimli olursa sizi yer yere goturebilecek bir makine.
 
Katılım
1 Tem 2014
Mesajlar
208
bende iki hafta önce aldım gayet memnunum yanlız yakıtı şehir içinde sakin kullanımda beş litreye yaklaşıyor normal mi sizce?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst