- Katılım
- 29 May 2011
- Mesajlar
- 26
oncelıkle merhabalar ugur kardesım ben de makınayı yenı aldım 150 lık makınadan buna gectım temız benımkıde 15000km de makına sende temızı bulursan ben ce hıc kacırma derım lınktekı makınayı ınceledım temız bırseye benzıyo sıkıntı cıkarmaz en azından sanırım hayırlısı olsun hakkın da