Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
15
herkeze iyi forumlar benim sorum olacaktı

Bende cbx 250 twistır var. yedekte yeni tam 4 lt ile 58 km yol gitti.
Bana çok az gibi geldi siz kaç km gidebiliyorsunuz birde yakışı azaltmak için ne yapmalıyım.
not ( motorın yağı yeni değişti)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
37
yanlışın var arkadaşım cbx Yakıt kapasitesi : 16 litre (2,5 litre rezerv dahil) yani 4 lt değil 2,5 lt yani yakıtın normal..
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
merhaba arkadaşlar eşimle yeri geldiğinde uzun yol yeri geldiğinde istanbul trafiğinde dolaşmak için güçlü bi motor arıyoruz daha önceden cbf150 vardı ama bize küçük geliyordu düz yolda iyi ama istanbulun 7 tepesinde çekişi düşüyordu biraz yapılı bi aileyiz ya :) cbf250 olarak sahibinden.com'da motorlara bakıyorumda 20-30bin km'lerde 2006-05 modellerde motorlar var 2006'dan bu yana 30bin km nasıl olur ki bana çok az geliyor bu motor hiç mi gezmedi diyorum içimden yani sizin düşünceleriniz nelerdir tavsiye eder misiniz kredi çekip suzuki inazuma almayı planlıyoruz ama kredi işi malum çok tuzlu olabiliyor 3-5 bin tl'ye bi cbf250 mi alsak filan demiyor değilim
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
merhaba arkadaşlar eşimle yeri geldiğinde uzun yol yeri geldiğinde istanbul trafiğinde dolaşmak için güçlü bi motor arıyoruz daha önceden cbf150 vardı ama bize küçük geliyordu düz yolda iyi ama istanbulun 7 tepesinde çekişi düşüyordu biraz yapılı bi aileyiz ya :) cbf250 olarak sahibinden.com'da motorlara bakıyorumda 20-30bin km'lerde 2006-05 modellerde motorlar var 2006'dan bu yana 30bin km nasıl olur ki bana çok az geliyor bu motor hiç mi gezmedi diyorum içimden yani sizin düşünceleriniz nelerdir tavsiye eder misiniz kredi çekip suzuki inazuma almayı planlıyoruz ama kredi işi malum çok tuzlu olabiliyor 3-5 bin tl'ye bi cbf250 mi alsak filan demiyor değilim

Tazy, çok uzun boylu bir çift değilseniz beklentilerin ve bütçenle CBF250'yi tarif ediyorsun. CBF150'nin iki katı beygir ve torku yolculu sürüşte sizi mutlu edecektir. Inazuma şu anda 12.500 TL gibi. CBF250 düşünürsen mutlaka 6.000 ve üzeri bak derim. Çünkü 5.000 civarı alıyorsan aradaki fark inan bana senden çıkacak. Bende böyle oldu. Lastikler, zincir ve dişli seti bu açığı kapatmaya yetti. Orta sehpa, arka çanta gibi eksikler de varsa yatırımın 1.500 TL'yi bulur. Alacağın motorda bunlar mutlaka kusursuz olsun. Bir de ustalarla uğraşma, zamanından gitmesin. Varsın biraz pahalı olsun. Ben büyüteceğim için motorumu bugün ilana koyuyorum. Buradan da paylaşırım. Benimki ilk sahibinin garajındaki 2. motoruydu. 2008 trafik çıkışlı olmasına rağmen 15 bin km'de aldım. 2 yılda daha çok haftasonları binerek 23.700 km'ye getirdim. Sen düşün :) 2005-2006 trafik çıkışlı olup 20 binde olanlar ağırlıklı KM'si oynanmış olanlar. Gerçek KM'leri 40-60 bin bu makinaların. Gerçekten 20 bin km'de olsalar ışıl ışıl, cam gibi olmaları lazım ama öyle değiller. Çok temiz olanlar 30 - 40 bin km civarında ve fiyatları 6.000 TL ve üzeri. Özetle boyunuz çok uzun değilse temiz düşünebilirsiniz.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Motosikletim satılıktır. Tüm detaylar ilanda mevcut. Sormak istedikleriniz olursa özelden görüşelim. Sahibinden.com fotoğrafları bozduğu için buradan yüksek kalitede ekliyorum. Şimdiden hayırlı olsun yeni sahibine.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2008-trafik-cikisli-honda-cbf-250-163518395/detay/


10253928_10152396984530928_451243740562728277_n.jpg


10171726_10152396984500928_3008061880930291744_n.jpg


10268589_10152396984495928_216541600849003872_n.jpg


10247353_10152397001775928_1277641753331316645_n.jpg


10171707_10152396984575928_9033530384352296632_n.jpg


10313853_10152396984590928_1528331569702968159_n.jpg


1461690_10152396984605928_8914981787977916006_n.jpg


1794525_10152396984640928_5867451893794864764_n.jpg


14827_10152396984645928_1888486772002541712_n.jpg


10338883_10152396984675928_7891752516668896167_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Tazy, çok uzun boylu bir çift değilseniz beklentilerin ve bütçenle CBF250'yi tarif ediyorsun. CBF150'nin iki katı beygir ve torku yolculu sürüşte sizi mutlu edecektir. Inazuma şu anda 12.500 TL gibi. CBF250 düşünürsen mutlaka 6.000 ve üzeri bak derim. Çünkü 5.000 civarı alıyorsan aradaki fark inan bana senden çıkacak. Bende böyle oldu. Lastikler, zincir ve dişli seti bu açığı kapatmaya yetti. Orta sehpa, arka çanta gibi eksikler de varsa yatırımın 1.500 TL'yi bulur. Alacağın motorda bunlar mutlaka kusursuz olsun. Bir de ustalarla uğraşma, zamanından gitmesin. Varsın biraz pahalı olsun. Ben büyüteceğim için motorumu bugün ilana koyuyorum. Buradan da paylaşırım. Benimki ilk sahibinin garajındaki 2. motoruydu. 2008 trafik çıkışlı olmasına rağmen 15 bin km'de aldım. 2 yılda daha çok haftasonları binerek 23.700 km'ye getirdim. Sen düşün :) 2005-2006 trafik çıkışlı olup 20 binde olanlar ağırlıklı KM'si oynanmış olanlar. Gerçek KM'leri 40-60 bin bu makinaların. Gerçekten 20 bin km'de olsalar ışıl ışıl, cam gibi olmaları lazım ama öyle değiller. Çok temiz olanlar 30 - 40 bin km civarında ve fiyatları 6.000 TL ve üzeri. Özetle boyunuz çok uzun değilse temiz düşünebilirsiniz.

verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim kafam çok karışık bu bahsettiğiniz konularda yani 2006 model olupta 20bin km'de olan gördüm ve düşündüm yani nasıl o kadar az binilebilir ki motora :) sonra bakımları değişen değişecekler var yani hem var olan borçları ödeyip hem para biriktiriyoruz eşimle inazuma'nın da sıfırını almayı dusunmuyorum 10bin tl'ye 5bin km'yi aşmamış ilanlar var piyasada ve sıfırında çanta yok koruma demiri hiç bişi yok ikinci ellerde bunlar var en azından

dip not: hadi hepsini geçtim ara ara gözüm aprilla 650 pegaso'ya kaymıyor değil ya :D insanoğlu hep yüksekleri istiyor :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Rica ederim tazy. Evet sıfır İnazuma çekici ama donanımsız ve pahalıya geliyor. BMW ve Yamaha'nın da çok daha konforlu modellerini düşünebilirsiniz ama hep ekmek köfte ilişkisi sonuçta :) şu da var; şehiriçinde 250 cc üzeri bana hamallık geliyor. Bakım ve vergi maliyetleri de artıyor. Bu nedenle bütçesi iyi olanlar günlük kullanım için ayrı, uzun yol için ayrı motosiklet alma eğiliminde biliyorsundur. O anlamda CBF 250 düşük maliyetli, günlük kullanım ve geziye uygun bir makine. Tercih senin tabii ki. Bence istediğin motoru almadan önce eşinle birlikte bir test sürüşü yapmalısınız.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
vuuuuuuv gıcır gıcır honda sabah sahibindeni dolaşırken görmüştüm maşallah makine çok cici alan arkadaşa şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Rica ederim tazy. Evet sıfır İnazuma çekici ama donanımsız ve pahalıya geliyor. BMW ve Yamaha'nın da çok daha konforlu modellerini düşünebilirsiniz ama hep ekmek köfte ilişkisi sonuçta :) şu da var; şehiriçinde 250 cc üzeri bana hamallık geliyor. Bakım ve vergi maliyetleri de artıyor. Bu nedenle bütçesi iyi olanlar günlük kullanım için ayrı, uzun yol için ayrı motosiklet alma eğiliminde biliyorsundur. O anlamda CBF 250 düşük maliyetli, günlük kullanım ve geziye uygun bir makine. Tercih senin tabii ki. Bence istediğin motoru almadan önce eşinle birlikte bir test sürüşü yapmalısınız.

test sürüşü yapabilme imkanımız olsa keşke ama yok... internette motor kiralayan bir iki şirket buldum ama onlarda çok fazla şart koşuyorlar kiralanan motor için 1500tl kredi kartı önprovizyonu istiyorlarki benim bin tl'lik limiti olan bi kredi kartım bile yok :D ancak böyle forumlarda yorumları tecrübeleri dinleye dinleye sora sora bi karara varmaya çalışıyoruz ve cbf150 kullanmışlığımızdan yola çıkıyoruz ancak az buz paralarda değil 5bin-10bin yazıyoruz ama kazanmak için günlerimizi paralıyoruz resmen :) o yuzden aldığımızda en azından bir iki yıl rahat şekilde kullanabilelim diyoruz
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
merhabalar cbr125r ile honda cbf250 arasında kaldım acemiyim eğitim aldım ama son hız ve yakıtta önemli buarada cbr gibi kalıplımıdır km ve yasından dolayı sınıtı cıkarırmıı
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
ilandan sonra ortaya çıkan acil sağlık sorunum (apandisit) sebebiyle mesajlara dönemiyorum, kusura bakmayın. Yaklaşık 1 hafta kadar (14-15 Mayıs) hastanede olacağım için aracı göstermekle ve satışla ilgilenemeyeceğim. Önümüzdeki hafta ortasında iyi olabilirsem öncelik sırasına göre dönüş yapacağım. İlginiz için teşekkürler.

@ulasgncrock; görüntüsü ve oturuş pozisyonu "biraz" racing olsun diyorsan cbr ile git. son hız, tork, retro görüntü istiyorsan cbf250. eğitimsiz olsaydın cbf250den uzak dur derdim çünkü kalıplıdır. benimki gibi lastiği zinciri temiz bulursan sorun çıkarmaz. ucuza kaçma çünkü hırpalanmamış bulmalısın. hayırlı olsun şimdiden.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
ilandan sonra ortaya çıkan acil sağlık sorunum (apandisit) sebebiyle mesajlara dönemiyorum, kusura bakmayın. Yaklaşık 1 hafta kadar (14-15 Mayıs) hastanede olacağım için aracı göstermekle ve satışla ilgilenemeyeceğim. Önümüzdeki hafta ortasında iyi olabilirsem öncelik sırasına göre dönüş yapacağım. İlginiz için teşekkürler.

@ulasgncrock; görüntüsü ve oturuş pozisyonu "biraz" racing olsun diyorsan cbr ile git. son hız, tork, retro görüntü istiyorsan cbf250. eğitimsiz olsaydın cbf250den uzak dur derdim çünkü kalıplıdır. benimki gibi lastiği zinciri temiz bulursan sorun çıkarmaz. ucuza kaçma çünkü hırpalanmamış bulmalısın. hayırlı olsun şimdiden.
Cevap için teşekkür ederim bakalım artık :)))Geçmiş olsun :))
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
A2y5k7.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:47 ----------

BXyDAj.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:49 ----------

0VGmGW.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:52 ----------

lYbvOk.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:54 ----------

Gnyo97.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
teşekkür ederim elimden geldiği kadar tezi bakmaya çalışıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------

zincir dişli seti,hava ve yağ filtreleri arka dişli takozu değişti avans ayarı yapıldı.Bujıyi elden geçiedik yeni olduğu için yola devam yaz bakımı tamamdır huzurlarınızda CBF 250...
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst