Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
14
140-145 düz yolda çok rahat yapıyorum.
Rüzgar arkadan esiyordu,yokuş aşağı değil düz yolda 160 ı bir iki defa gördüm :cat:
66kiloyum ondanmıdır nedir yada ustam çok güzel karbüratör ayarı yaptı,hem yakıtda düştü;55tl lik benzinle 410km yapıyorum..
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
140-145 düz yolda çok rahat yapıyorum.
Rüzgar arkadan esiyordu,yokuş aşağı değil düz yolda 160 ı bir iki defa gördüm :cat:
66kiloyum ondanmıdır nedir yada ustam çok güzel karbüratör ayarı yaptı,hem yakıtda düştü;55tl lik benzinle 410km yapıyorum..

Selamlar,bu ustan nerdeymiş söylermisin ? harikulade bir çekişi olmalı motorun...
 
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
14
Balıkesir Edremitte
Bütün polisler cbf250 ve twisterlarını ona götürür,bu motoru gözü kapalı tamir eder,uzmanı olmuş
yolunuz düşerse sanayide Bayram usta dedinizmi gösterirler
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Balıkesir Edremitte
Bütün polisler cbf250 ve twisterlarını ona götürür,bu motoru gözü kapalı tamir eder,uzmanı olmuş
yolunuz düşerse sanayide Bayram usta dedinizmi gösterirler

Eyvallah sağol bakarsın bigün lazım olur...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------

Nihayet şu topiği 100.sahife eşiğini atlattık...:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete-Handro,Sanırım bu Birol yada Cihan'ın motoru...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------



Evet aynen öyle bende çok şaşırmıştım ama maalesef gerçek...

evet bir Tekirdağ gezisinde sağolsun verdiler...:cat: makina güzel harika işte parça fiyatları sanırsın ki 1000 RR...tek dezavantajı o...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
yakın bi çevremde twister var motor temiz 3 senedir yatıyor bile diyebilirim motor 36 bin km de ama orjinali 55 binde sizce alınır mı ? bana motor çok gürültülü çalışıyor gibime geliyor acaba sorun varmıdır onu çözemedim
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
yakın bi çevremde twister var motor temiz 3 senedir yatıyor bile diyebilirim motor 36 bin km de ama orjinali 55 binde sizce alınır mı ? bana motor çok gürültülü çalışıyor gibime geliyor acaba sorun varmıdır onu çözemedim



iyi binmiş. 20 bin kadar fark nasıl olmuş? yatan motor 55 bini nasıl yapmış? bence alınmaz
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
yakın bi çevremde twister var motor temiz 3 senedir yatıyor bile diyebilirim motor 36 bin km de ama orjinali 55 binde sizce alınır mı ? bana motor çok gürültülü çalışıyor gibime geliyor acaba sorun varmıdır onu çözemedim

Bende bu olayı çözemedim :silent: hem 36 000 diyorsun,hem orjinali 55 000 diyorsun...neden direk 55 000 demiyorsun ? anlamadım:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 ----------

motor jantlarımı siyaha boya diye bağrıyo sankii :D bi de arka lastik birz daha kalın olsa tam süper olur hee :D

Ben şahsen naked motorlarda siyah jant sevmiyorum...Arka lastiği demişsin zaten 130 luk daha ne olsun yeterince kalın zaten fotonun açısı belki tam göstermiyordur...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yakın bi çevremde twister var motor temiz 3 senedir yatıyor bile diyebilirim motor 36 bin km de ama orjinali 55 binde sizce alınır mı ? bana motor çok gürültülü çalışıyor gibime geliyor acaba sorun varmıdır onu çözemedim

Motorun sahibiyle konuşup makinayı bir Honda servisine göstermelisin...egzantirik zinciri zincir vs bunlar 1000 lirayı geçebilir...o kmde yapılmamışsa..d.ebriyaj balatalrıyla birlikte 1500 liralık bir sürpriz yapama sonra...millet bundan korkuyor cbf 250 den...çılgın parça fiyatları var...
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
iyi binmiş. 20 bin kadar fark nasıl olmuş? yatan motor 55 bini nasıl yapmış? bence alınmaz

km saatini deiştirmişşler galiba o yüzden 20 bindeyken 0 lanmış

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:48 ----------

Motorun sahibiyle konuşup makinayı bir Honda servisine göstermelisin...egzantirik zinciri zincir vs bunlar 1000 lirayı geçebilir...o kmde yapılmamışsa..d.ebriyaj balatalrıyla birlikte 1500 liralık bir sürpriz yapama sonra...millet bundan korkuyor cbf 250 den...çılgın parça fiyatları var...

egzentrik debriyaj balatası bu sezon deişti diye biliyorum ama yınede bi sorarım zaten çok yakın bi abimiz olur kendısı

metehan abi tek sorun bana çok gürültülü çalışıyor gibi geldi fosur fosur fosur ediyor sanki motor
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
km saatini deiştirmişşler galiba o yüzden 20 bindeyken 0 lanmış

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:48 ----------



egzentrik debriyaj balatası bu sezon deişti diye biliyorum ama yınede bi sorarım zaten çok yakın bi abimiz olur kendısı

metehan abi tek sorun bana çok gürültülü çalışıyor gibi geldi fosur fosur fosur ediyor sanki motor



aslında bakımlı ve ezilmeden binildiyse km sorun değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:08 ----------

ilk soğukken bi şıkırtı gelir hafiften. o normaldir
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
istanbuldaki otosever ne kadara a dan z ye kontrölünü yapar acaba ordaki ustalarla biraz samimiyetim var
ne kadara kontrol ederler bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
km saatini deiştirmişşler galiba o yüzden 20 bindeyken 0 lanmış

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:48 ----------



egzentrik debriyaj balatası bu sezon deişti diye biliyorum ama yınede bi sorarım zaten çok yakın bi abimiz olur kendısı

metehan abi tek sorun bana çok gürültülü çalışıyor gibi geldi fosur fosur fosur ediyor sanki motor

o işleri servise bırakıcan abicim...hani cbf 150 olsa sesinden anlardım ama cbf 250 için bişey diyemiyorum...
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
4
yardım lütfen

slm arkadaşlar size bir sorum olucak şunu bi halledelim lütfen bilen varsa !
2007 cbf 250 aldım daha 6000 km de yalnız vites bir sorun var boşa geçmekte zorluk yaşıyorum,sizce nedir ? durduğum zaman boşa almak çok zorlaşıyor istop edince boşa alabiliyorum,yada hareket halindeyken de boşa geçiyor ama durduğum zaman bi türlü geçmiyor bilgisi olan yazarsa sevinirim... trafikte çok can sıkıyor bu durum...:pr:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
slm arkadaşlar size bir sorum olucak şunu bi halledelim lütfen bilen varsa !
2007 cbf 250 aldım daha 6000 km de yalnız vites bir sorun var boşa geçmekte zorluk yaşıyorum,sizce nedir ? durduğum zaman boşa almak çok zorlaşıyor istop edince boşa alabiliyorum,yada hareket halindeyken de boşa geçiyor ama durduğum zaman bi türlü geçmiyor bilgisi olan yazarsa sevinirim... trafikte çok can sıkıyor bu durum...:pr:

Selamlar,bütün CBF 250 lerde durum aynı.
Benim yöntemim şu:Durduğum zaman biraz gaz verip yani 2500-devir felan ozaman rahat boşa geçiyor...:cat:
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Selamlar,bütün CBF 250 lerde durum aynı.
Benim yöntemim şu:Durduğum zaman biraz gaz verip yani 2500-devir felan ozaman rahat boşa geçiyor...:cat:




debriyaj ayarında kesinlikle! ben kendim ayrladım o sorun azaldı. bi de durdugunda vitesleri değiştirmek için ya da boşa almak için, debriyajı hafifce bırak, motoru yekindir, tekrar sık istediğin vitese ya da boşa atarsın ;)
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
4
bugün ikinizinde söylediğini yapıcam şuan sabah 07:00 ve ben işe gidiyorum motorla,inşallah dediğiniz gibi olur ve kurtulurum.akşama yazarm sizlere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst