Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Herkese merabalar bugun gidip koruma demirini taktırdım fikirlerinizi merak ediyorum olmuşmudur ... ?



Daha öncede dediğim gibi bu YBR 2011 in koruma demiri CBF 250 ye uyarladık bence iyi oldu ama siz ne dersiniz... ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:13 ----------

 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
koruma açısından süper. ama tipi uymamış ya. düzünü taktırsan daha güzel olurdu ama hayırlı olsun. dediğim gibi koruması süper
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Herkese merhaba,
Arkadaşlar bazı cbf 250 satış ilanlarında "Koltuk altı bagaj" işaretliyorlar,bu nedemektir bilen varmı ? ben sele'yi kaldırdığımda oraya bir kola kutusu bile koyacak bir yer göremiyorum.
Bilgisi olan varsa lütfen paylaşırmısınız...?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence yanlış yazıyorlardır size katılıyorum oraya takımdan başka birşey sığmaz..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:26 ----------

bu ara perşembe ve cuma antalyadan eskişehire yolculuk var cbf 250 ile emok tayım..
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Bence yanlış yazıyorlardır size katılıyorum oraya takımdan başka birşey sığmaz..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:26 ----------

bu ara perşembe ve cuma antalyadan eskişehire yolculuk var cbf 250 ile emok tayım..

Seyahatin kazasız belasız olsun,izlenimlerini paylaşırsan seviniriz...Bir sayfa geride benim İzmir - Eskişehir yolculuğumun özeti var baktıysan...
İyi yolculuklar...:cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Herkese merhaba,
Arkadaşlar bazı cbf 250 satış ilanlarında "Koltuk altı bagaj" işaretliyorlar,bu nedemektir bilen varmı ? ben sele'yi kaldırdığımda oraya bir kola kutusu bile koyacak bir yer göremiyorum.
Bilgisi olan varsa lütfen paylaşırmısınız...?

Hiç bir cbf 250 de koltuk altı bagaj yoktur,takım çantası yeri var,fazladan işaretleniyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seyahatin kazasız belasız olsun,izlenimlerini paylaşırsan seviniriz...Bir sayfa geride benim İzmir - Eskişehir yolculuğumun özeti var baktıysan...
İyi yolculuklar...:cat:

evet bakmıştım izlenimleri paylaşmaya çalışacağım...
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Arkadaşlar bana CBF 250 çıkma egzoz lazım yada performans egzoz da takabilirim egzoz tüpü+borusu. Var mı bilen ?
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
arkadaşlar yokmu CBF 250 egzoz satany er yada performans egzoz 500 TL ye kadar bi bütçe ayırdım performans egzoz olursa daha iyi olur...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seyahatin kazasız belasız olsun,izlenimlerini paylaşırsan seviniriz...Bir sayfa geride benim İzmir - Eskişehir yolculuğumun özeti var baktıysan...
İyi yolculuklar...:cat:
Slm arkadaşım geçen dediğim gibi perşembe günü Eskişehire gidecektik ama önceden kara aldığımız 6-7 arkadaştan sadece gidecek 2 kişi kalınca bizde 2 kişi Konya tarafına 2 günlük bir yolculuk yaptık. Anlayacağın Eskişehir Beyşehir olarak değişti. Yapmış olduğum 600 km kadar yolda motorsikletimle ilgili en ufak bir sıkıntı yaşamadım. Düzlükte 100 km gibi hızlarda cbf 250 motorum yüksek devirde gitmenin dez avantajı var sadece 100km=7000 devir/dakika oda motorun gereksiz yere bağırmasına neden oluyor.
Bu nedenden dolayı ön dişliyi 14"de çevirmeyi düşünüyorum sırf motor rahatlasın diye sizce nasıl olur?

Fazla resim çekemedim ama yola çıkmadan önce
foto017g.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Slm arkadaşım geçen dediğim gibi perşembe günü Eskişehire gidecektik ama önceden kara aldığımız 6-7 arkadaştan sadece gidecek 2 kişi kalınca bizde 2 kişi Konya tarafına 2 günlük bir yolculuk yaptık. Anlayacağın Eskişehir Beyşehir olarak değişti. Yapmış olduğum 600 km kadar yolda motorsikletimle ilgili en ufak bir sıkıntı yaşamadım. Düzlükte 100 km gibi hızlarda cbf 250 motorum yüksek devirde gitmenin dez avantajı var sadece 100km=7000 devir/dakika oda motorun gereksiz yere bağırmasına neden oluyor.
Bu nedenden dolayı ön dişliyi 14"de çevirmeyi düşünüyorum sırf motor rahatlasın diye sizce nasıl olur?




Aleykm slm,yolculuğun sorunsuz geçmesi çok güzel zaten CBF 250 dende bu beklenir...:cat:
dişliye gelince eyer tek olarak biniyorsan,bir dişlik artış biraz hız ve daha az devir sağlar ancak aynı oranda tork düşüklüğü ve iki kişi ile kalkış ağırlaşır ki bu trafik ışıklarında sorun olur...ben şahsen değiştirmeyi luzumlu görmüyorum yinede sen bilirsin.7000 devir de bağırıyor dediğin motor bunun üzerine 2500 devir daha çevirebiliyor yani 9500 -10,000 de kırmızı çizgi başlıyor bence 7000 de bağırmıyor... artı daha büyük dişli oraya sığacakmı ondanda emin değilim,arka dişliyi küçültebilirsin bu durumda...kolay gelsin...
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
32
arkadaşım dişliyi hiç değiştirme, 2. vitesle kalkıyo gibi ağırlaşır, motor 6 vites zaten buruce 65 doğru söylüyo...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
@ rebellion
Selamlar,halen 02 plaka gümüş gri CBF göremedim İzmirde yoksa daha gelmedinmi ?:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst