140-145 düz yolda çok rahat yapıyorum.
Rüzgar arkadan esiyordu,yokuş aşağı değil düz yolda 160 ı bir iki defa gördüm :cat:
66kiloyum ondanmıdır nedir yada ustam çok güzel karbüratör ayarı yaptı,hem yakıtda düştü;55tl lik benzinle 410km yapıyorum..
Selamlar,bu ustan nerdeymiş söylermisin ? harikulade bir çekişi olmalı motorun...
Balıkesir Edremitte
Bütün polisler cbf250 ve twisterlarını ona götürür,bu motoru gözü kapalı tamir eder,uzmanı olmuş
yolunuz düşerse sanayide Bayram usta dedinizmi gösterirler
Mete-Handro,Sanırım bu Birol yada Cihan'ın motoru...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------
Evet aynen öyle bende çok şaşırmıştım ama maalesef gerçek...
yakın bi çevremde twister var motor temiz 3 senedir yatıyor bile diyebilirim motor 36 bin km de ama orjinali 55 binde sizce alınır mı ? bana motor çok gürültülü çalışıyor gibime geliyor acaba sorun varmıdır onu çözemedim
yakın bi çevremde twister var motor temiz 3 senedir yatıyor bile diyebilirim motor 36 bin km de ama orjinali 55 binde sizce alınır mı ? bana motor çok gürültülü çalışıyor gibime geliyor acaba sorun varmıdır onu çözemedim
motor jantlarımı siyaha boya diye bağrıyo sankiibi de arka lastik birz daha kalın olsa tam süper olur hee
![]()
yakın bi çevremde twister var motor temiz 3 senedir yatıyor bile diyebilirim motor 36 bin km de ama orjinali 55 binde sizce alınır mı ? bana motor çok gürültülü çalışıyor gibime geliyor acaba sorun varmıdır onu çözemedim
iyi binmiş. 20 bin kadar fark nasıl olmuş? yatan motor 55 bini nasıl yapmış? bence alınmaz
Motorun sahibiyle konuşup makinayı bir Honda servisine göstermelisin...egzantirik zinciri zincir vs bunlar 1000 lirayı geçebilir...o kmde yapılmamışsa..d.ebriyaj balatalrıyla birlikte 1500 liralık bir sürpriz yapama sonra...millet bundan korkuyor cbf 250 den...çılgın parça fiyatları var...
km saatini deiştirmişşler galiba o yüzden 20 bindeyken 0 lanmış
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:48 ----------
egzentrik debriyaj balatası bu sezon deişti diye biliyorum ama yınede bi sorarım zaten çok yakın bi abimiz olur kendısı
metehan abi tek sorun bana çok gürültülü çalışıyor gibi geldi fosur fosur fosur ediyor sanki motor
km saatini deiştirmişşler galiba o yüzden 20 bindeyken 0 lanmış
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:48 ----------
egzentrik debriyaj balatası bu sezon deişti diye biliyorum ama yınede bi sorarım zaten çok yakın bi abimiz olur kendısı
metehan abi tek sorun bana çok gürültülü çalışıyor gibi geldi fosur fosur fosur ediyor sanki motor
slm arkadaşlar size bir sorum olucak şunu bi halledelim lütfen bilen varsa !
2007 cbf 250 aldım daha 6000 km de yalnız vites bir sorun var boşa geçmekte zorluk yaşıyorum,sizce nedir ? durduğum zaman boşa almak çok zorlaşıyor istop edince boşa alabiliyorum,yada hareket halindeyken de boşa geçiyor ama durduğum zaman bi türlü geçmiyor bilgisi olan yazarsa sevinirim... trafikte çok can sıkıyor bu durum...r:
Selamlar,bütün CBF 250 lerde durum aynı.
Benim yöntemim şuurduğum zaman biraz gaz verip yani 2500-devir felan ozaman rahat boşa geçiyor...:cat: