Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
dün akşam saat 24 sıralarında maltepeden yola çıktım,
bir grup arkadaş ile 80 km hızal seyrettim aha sonra ben ayrılma zorunda kaldım ve 2. köprü yoluna girdim,
rüzgarın çok olması ile birlikte düz yolda 140 km hızdan aşağıya düşmedim,
zira zaten sinyallerimin oldugu yere kırmızı mavi çakar takmıştım,
önümde bana yol vermeyen arabaya, arkasında oldugum için xeonon farımın dikiz aynasından gözünü alıp aynayı kapatıp hala bana yol vermemeye diretmesi, açıkcası çakarlarımı açmama neden oldu,
2 saniye sonra araç sağ şeritte.
neden yol vermiyorsun arkadaş...
illaki polis rolü mü oynayalım.


orjinal hali sarı lambalı.


daha sonra sinyalsiz hali.


da kırmızı mavi çakar lambalı son hali.


düğmesini gizli bir yere yaptım, arasanız bulamazsınız,
denemesi bedava bulana benden dondurma.

kendi sinyallerini çıkarıp taktıgım çakar lambaların üzerine yine çakar lambada olduğu gibi led lambalı sinyal takacağım, bunun için birkaç deneme yapıp çakarların üzerine monte edeceğim.
devam edecek.
videosunu yakında eklerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Selam arkadaşlar geçtiğimiz perşembe günü 2005 model 250cbf sahibi oldum çok şükür.
Önceki motorum ybr olmasına rağmen çok yabancılık çekmedim.Özzellike motor üstündeyken gayet rahat ve yormuyor,üstelik yola daha hakim oluyorum. Sonuç itibariyle severek ve istediğim bir motoru aldım(imkanlar elverdiğince).Aldığım kişi km 30 000 olduğunu söylüyor ama gösterge paneli değiştirildiğinden dolayı 11 000 gösteriyor ve bunun dışında herhangi bir yerinde sorun yok.Tek sıkıntı motor çalışır durumdayken stop ettiğinde gösterge, ana km si hariç herşeyini sıfırlıyor bu normal mi, yoksa elektronik bir sorunmu var.Veya sizde de oluyormu arkadaşlar. Cevaplarınızı için şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
Selam arkadaşlar geçtiğimiz perşembe günü 2005 model 250cbf sahibi oldum çok şükür.
Önceki motorum ybr olmasına rağmen çok yabancılık çekmedim.Özzellike motor üstündeyken gayet rahat ve yormuyor,üstelik yola daha hakim oluyorum. Sonuç itibariyle severek ve istediğim bir motoru aldım(imkanlar elverdiğince).Aldığım kişi km 30 000 olduğunu söylüyor ama gösterge paneli değiştirildiğinden dolayı 11 000 gösteriyor ve bunun dışında herhangi bir yerinde sorun yok.Tek sıkıntı motor çalışır durumdayken stop ettiğinde gösterge, ana km si hariç herşeyini sıfırlıyor bu normal mi, yoksa elektronik bir sorunmu var.Veya sizde de oluyormu arkadaşlar. Cevaplarınızı için şimdiden teşekkürler...
uğur motorun hayırlı osun ..kazasıs belasız binersin inş.bahsettiğin problem normal bir durum değil ilk fırsatta motorunu bir servise göster.
daha büyük sorunlara yol açabilir..
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
uğur motorun hayırlı osun ..kazasıs belasız binersin inş.bahsettiğin problem normal bir durum değil ilk fırsatta motorunu bir servise göster.
daha büyük sorunlara yol açabilir..

Teşekkür ederim Berman bu arada tavsiyenide ihmal etmeyeceğim fakat bir arkadaşımla telefonla konuşurken biraz önce aynı sorun onun arabasında olmuş,sorun ise akünün kutup başlarının oksitlenmesindenmiş.Umarım benimkide öyle birşeydir..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
70
Ugur aramiza hos geldin.

Ben de 2005 model bir cbf'i yaklasik 1 ay once aldim.

Hemen hemen seninki ile ayni kilometrede.

Allah kazasiz-belasiz kullanmak nasip eylesin.

Bu arada cbfturkiye gurubunu da oneririm uyelik icin. Tabii burayi da ihmal etmemek kaydiyla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------

arkadaşlar merhaba ben cbf ime orta sehpa arıyorum yardımcı olabilirmisiniz.Ankara da yaşadığım için parça bulmak pek bir sıkıntı oluyor.tabiki CBF im 250 lilik

Istanbul Sirkeci'deki Aydin Motor'a da bir sor. Numarasi 212 5111321.

Bu arada kendileri ile hic bir baglantim yok, reklam filan yaptigim sanilmasin.
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Ugur aramiza hos geldin.

Ben de 2005 model bir cbf'i yaklasik 1 ay once aldim.

Hemen hemen seninki ile ayni kilometrede.

Allah kazasiz-belasiz kullanmak nasip eylesin.

Bu arada cbfturkiye gurubunu da oneririm uyelik icin. Tabii burayi da ihmal etmemek kaydiyla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------



Istanbul Sirkeci'deki Aydin Motor'a da bir sor. Numarasi 212 5111321.

Bu arada kendileri ile hic bir baglantim yok, reklam filan yaptigim sanilmasin.

Hoş buldum DIVER teşekür ederim iyi dileklerinden dolayı.İhmal etmeyeceğim:)
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Ne Güzel Yeni Yüzler Yeni Cbf Sahipleri
Hoşgeldiniz Motosikletleriniz Hayırlı Uğurlu Olsun.
Nacizhane ugur volkan a tavsiyem akü yü kontrol etmesidir. Bizim Motosikletler Şarjı Azalınca Yapıyor O Problemi.
Saygılarımla
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Ne Güzel Yeni Yüzler Yeni Cbf Sahipleri
Hoşgeldiniz Motosikletleriniz Hayırlı Uğurlu Olsun.
Nacizhane ugur volkan a tavsiyem akü yü kontrol etmesidir. Bizim Motosikletler Şarjı Azalınca Yapıyor O Problemi.
Saygılarımla

Teşekkür ederim,hallettik çok şükür bu akşam.Dediğiniz gibi sorun aküdenmiş,hatta pazar günü buluştuğumuzda Korkut arkadaşımızda aynı şeyi söyledi.Yalnız benim anlamadığım,parçaları hakikaten çok pahalı, benim emektar ybr min parçaları çok ucuzdu.Zincir seti değişecek 160 lira,ön lastik değişecek?? bilmiyorum fiatını ama oda ucuz değildir.
Gülü seven dikenine katlanır misali bende severek aldığım için yapacak fazla birşeyim yok.Sonuçta memnunum motorumdan,umarım böyle devam eder...
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
56
selam arkadaşlar arka lastiğimi değiştircem suan 140 lık lastik war ama 150/70/17 takmak istiyorum hem gösteriş hemde wirajda daha iyi tutunsun :)hiç deneyen warmı ? 150 lik lastiği zincir korumasını çıkararak sığdırabilirmiyim?
 
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
2
slm arkadaşlar, Buraya yazı yazmak için uzun zaman bekledim bu güne nasip oldu:) eh artık ben de bir motor sahibi olarak yazabiliyorum. Honda cbx 250 24 beygir 2005 model bir motorum oldu. derdim de oldu haliyle. öncelikle arkadaşlar motorun hakkını verebilen sağlam bir usta istanbuldan kimdir. veya tavsiyeniz nedir honda servisi mi yoksa iyi bir tamirci mi? bir de çıkma parçaları nereden temin edebiliriz bir kaç parçayı yenilemek istiyorum
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
41
merhaba arkadaşlar ben başlangıç motoru olarak cbf 250 düşünüyorum. (eğitim aldım soran olursa). burada satmak isteyen 2006 ve üstü model cbf 250 sahibi arkadaşlar varsa ltf bana haber veriniz. sahibinden.com da bir çok cbf'i favorime ekledim zaten. kısa zamanda da onları aramaya başlayacağım.
bu arada BERMAN yazdığın linke ulaşılmıyor halen satılıkmı motorun...
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
merhaba arkadaşlar ben başlangıç motoru olarak cbf 250 düşünüyorum. (eğitim aldım soran olursa). burada satmak isteyen 2006 ve üstü model cbf 250 sahibi arkadaşlar varsa ltf bana haber veriniz. sahibinden.com da bir çok cbf'i favorime ekledim zaten. kısa zamanda da onları aramaya başlayacağım.
bu arada BERMAN yazdığın linke ulaşılmıyor halen satılıkmı motorun...

sanırım linkte bir sorun oluştu..
0546 541 87 39 kemal...bana ulaşırsan yardımcı olurum..
http://www.sahibinden.com/sifir_gibi_takasli_-21WQQaXQQ20122355WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
satılık

merhaba arkadaşlar ben başlangıç motoru olarak cbf 250 düşünüyorum. (eğitim aldım soran olursa). burada satmak isteyen 2006 ve üstü model cbf 250 sahibi arkadaşlar varsa ltf bana haber veriniz. sahibinden.com da bir çok cbf'i favorime ekledim zaten. kısa zamanda da onları aramaya başlayacağım.
bu arada BERMAN yazdığın linke ulaşılmıyor halen satılıkmı motorun...



benim cbf 250 2005 model. 27 bin de olması lazım unuttum çünkü 5 aydır binmiyorum. sahibinden.com da olması lazımdı ilanı
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Nerde bu cbf çiler...?????
Motorumu alalı 3 hafta oldu,daha kimseyle birşeyler paylaşamadım...
Ne kadar ıssız burası,biraz canlandırın yahu...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
bu arada bu siteyi seviyorum sevgi dostluk ortamında konuların tartışılması ve şu soguk günlerde hepimizin ortak noktası motorsiklet ve bu sitelerle yeni arkadaşlıklar ve dostluklar k..........

2005'den beri bu sitedeyim ve bu topik açıldığından beri burayı takip ediyorum;
Senin problemlerin mi var gelip arada bir bu topiğe bok atıp gidiyosun. 2008 yılından beri ara ara yazıyosun dikkatimi çekiyor hep. Tamam beğenmiyor olabilirsin, sevmiyor olabilirsin ama sonuçta bu bir hobidir. Herkes en iyisini almak ister ama para olmaz, imkan olmaz. İnsanlar da imkanlarının yettiklerini ve beğendiklerini alıp kendilerini tatmin ederler.

Birlik beraberlik yardımlaşmadan bahsetmişsin ama yazı uslubun her mesajının arkasında tartışma getiriyor. Elbette yazdığın mesajlar şahsi değil ama motorun kullanıcılarının olduğu bir ortamda tepki çekiyorsun!

Zamanında kullandığın bir motordan bahsediyorsun. Hiçbir motor diğerine benzemez. Sen bazı konularda rahatsız olmuş olabilirsin ama bu göreceli bir kavramdır. Burda senin haricinde hala bu motoru kullanan beğenen yüzlerce insan var. Bizler defalarca yazdık 1-2 eksiğini ve çözüm yollarını. Hala anlamamakta ısrar edenlerden birisin.

Dediğim gibi motoru sevmiyor beğenmiyorsan hiç yazma. Sitede 50.000 konu var, gidip onlarla ilgilen. Ama buradaki insanları rahatsız etmeye hakkın yok..
 
Katılım
7 Ara 2009
Mesajlar
196
arkadaşlaR hepinize selam
ben 98 model mz 301 kullandım yaklaşık 4 sene cok seri hatta 300 cc üzeri bir perfonmansı vardı
daha önce etz kullanmış şimdi cbf kullanan arkadaşlara sesleniyorum
bu iki moto arasındaki farklılıkları yazarlarsa sevinirim
mesela etz ile 100 km de 5 lt benzin sarfediyordum şehir icinde 40 ile 100 km hız arasında
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
arkadaşlaR hepinize selam
ben 98 model mz 301 kullandım yaklaşık 4 sene cok seri hatta 300 cc üzeri bir perfonmansı vardı
daha önce etz kullanmış şimdi cbf kullanan arkadaşlara sesleniyorum
bu iki moto arasındaki farklılıkları yazarlarsa sevinirim
mesela etz ile 100 km de 5 lt benzin sarfediyordum şehir icinde 40 ile 100 km hız arasında

A.selam Söztürk,öncelikle bende yeni yeni alışıyorum cbf 250 ime.Çok önceden azdaolsa kullanmışlığım var ama yorum yapacak kadar değil,üzgünüm sana bu konuda yardımcı olamayacağım ama sana Şunu söyleyebilirim,cbf çok daha güven veren bir motordur mz e göre...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
arkadaşlaR hepinize selam
ben 98 model mz 301 kullandım yaklaşık 4 sene cok seri hatta 300 cc üzeri bir perfonmansı vardı
daha önce etz kullanmış şimdi cbf kullanan arkadaşlara sesleniyorum
bu iki moto arasındaki farklılıkları yazarlarsa sevinirim
mesela etz ile 100 km de 5 lt benzin sarfediyordum şehir icinde 40 ile 100 km hız arasında

Ben yaklaşık üç sene kullandım Cbf 250 100 Km'de 4 litre civarı benzin yakarsın.MZ'de bulduğun seriliği bekleme iyi motosiklettir ama parçası çok pahalıdır.Elbetteki bazı parçalarını yan sanayi den bulabilirsin.Sıfır 250cc motosiklet fiyatları ülkemizde ikinci el 600cc ve üzeri motosiklet fiyatına sattıklarını düşünürsek Cbf 250'nin fiyatı çok,çok uygun bana göre...Birde kronik olarak Egzantirik zinciri sorunu var ama olsun o kadar...:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
istanbul zonguldak arası bir dağ yolu,
üzeri bulutlarla kaplı bir yol ve benim önümde 800 km yol.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst