- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
dün akşam saat 24 sıralarında maltepeden yola çıktım,
bir grup arkadaş ile 80 km hızal seyrettim aha sonra ben ayrılma zorunda kaldım ve 2. köprü yoluna girdim,
rüzgarın çok olması ile birlikte düz yolda 140 km hızdan aşağıya düşmedim,
zira zaten sinyallerimin oldugu yere kırmızı mavi çakar takmıştım,
önümde bana yol vermeyen arabaya, arkasında oldugum için xeonon farımın dikiz aynasından gözünü alıp aynayı kapatıp hala bana yol vermemeye diretmesi, açıkcası çakarlarımı açmama neden oldu,
2 saniye sonra araç sağ şeritte.
neden yol vermiyorsun arkadaş...
illaki polis rolü mü oynayalım.
orjinal hali sarı lambalı.

daha sonra sinyalsiz hali.

da kırmızı mavi çakar lambalı son hali.

düğmesini gizli bir yere yaptım, arasanız bulamazsınız,
denemesi bedava bulana benden dondurma.
kendi sinyallerini çıkarıp taktıgım çakar lambaların üzerine yine çakar lambada olduğu gibi led lambalı sinyal takacağım, bunun için birkaç deneme yapıp çakarların üzerine monte edeceğim.
devam edecek.
videosunu yakında eklerim.
bir grup arkadaş ile 80 km hızal seyrettim aha sonra ben ayrılma zorunda kaldım ve 2. köprü yoluna girdim,
rüzgarın çok olması ile birlikte düz yolda 140 km hızdan aşağıya düşmedim,
zira zaten sinyallerimin oldugu yere kırmızı mavi çakar takmıştım,
önümde bana yol vermeyen arabaya, arkasında oldugum için xeonon farımın dikiz aynasından gözünü alıp aynayı kapatıp hala bana yol vermemeye diretmesi, açıkcası çakarlarımı açmama neden oldu,
2 saniye sonra araç sağ şeritte.
neden yol vermiyorsun arkadaş...
illaki polis rolü mü oynayalım.
orjinal hali sarı lambalı.

daha sonra sinyalsiz hali.

da kırmızı mavi çakar lambalı son hali.

düğmesini gizli bir yere yaptım, arasanız bulamazsınız,
denemesi bedava bulana benden dondurma.
kendi sinyallerini çıkarıp taktıgım çakar lambaların üzerine yine çakar lambada olduğu gibi led lambalı sinyal takacağım, bunun için birkaç deneme yapıp çakarların üzerine monte edeceğim.
devam edecek.
videosunu yakında eklerim.
Son düzenleme:
