Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaslar motorumu sattım :( ondan ayrılmak bukadar zor olcakgını asla dusunmemıstım ama oyle oldu :( sımdı asker olcam gelınce artık 600cc naked nasıp olur ınsaallah bu arada o benım ılk goz agrım hala gozumde duruyo bana bakısları :(
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
arkadaslar motorumu sattım :( ondan ayrılmak bukadar zor olcakgını asla dusunmemıstım ama oyle oldu :( sımdı asker olcam gelınce artık 600cc naked nasıp olur ınsaallah bu arada o benım ılk goz agrım hala gozumde duruyo bana bakısları :(

kardeşim fazla takma kafana insan ilk başta üzülüyor ama unutuyorsun sonra.ben CBF 150 mi sattığım gün çok moralim bozulmuştu.2 gün kimsenin yüzüne bakmadım.sonra CBF 250 aldım ve bir anda neşem yerine geldi.sende 600 cc naked'ını alınca neşelenceksin.hayırlı tezkereler...:)
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
cihan abi zincir setin hayırlıı olsun, sen bu yaz bu seti bitirirsin senin gezilere göz attımda biraz fikrim değişti yaza çıkmayabilir:)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
kardeşim fazla takma kafana insan ilk başta üzülüyor ama unutuyorsun sonra.ben CBF 150 mi sattığım gün çok moralim bozulmuştu.2 gün kimsenin yüzüne bakmadım.sonra CBF 250 aldım ve bir anda neşem yerine geldi.sende 600 cc naked'ını alınca neşelenceksin.hayırlı tezkereler...:)


haklısın :cat:
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
121
Bugün kask bakıyordum kapının önünde CBF 250 gördüm ne kadar falan diye sorarken adamlar iki dakikada motoru yerden yere vurdular. Kronik sorunlar, yok şöyle böyle yedek parçası pahalı falan. Sıfır Yamaha 125 tavsiye ettiler. Yamaha servisi olduklarından olsa gerek.

Motor kullanıcıları nasıl bilirsiniz bu motoru ?
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Bugün kask bakıyordum kapının önünde CBF 250 gördüm ne kadar falan diye sorarken adamlar iki dakikada motoru yerden yere vurdular. Kronik sorunlar, yok şöyle böyle yedek parçası pahalı falan. Sıfır Yamaha 125 tavsiye ettiler. Yamaha servisi olduklarından olsa gerek.

Motor kullanıcıları nasıl bilirsiniz bu motoru ?

Ne beklediğine bağlı... Her artı nın bir eksi si vardır.. Evet parçası pahalı vs. ama yaktığı yakıta göre torku ve kıvraklığı en iyi model bu...

125 lik yamaha ile sağdan sağdan giderken, kamyon , minübüs seni sıkıştırırken, 250 lik honda ile sol şeridi kapatıp gitmen mümkün...

100 km de 3.3 litre benzin yaktırdım şehir içinde... Artçım ile 130 km/h hızı çok rahat görüyorum.. ancak geçenlerde debriyaj setini komple değiştirdim 475 ytl...

Diyorum ya, ne beklediğine ve istediğine bağlı.. Güç ve kapasite arttıkça ödenen bedel yükseliyor..
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
121
Temiz kuryede kullanılmamış Honda CBF 250 arıyorum.

Sahibinden.com'a baktım sizden isteiğim tanıdığınız veya çevrenizde bu modelden satan biri var ise bana tavsiye etmeniz.

2006 ve üstü, koruma demirli, mümkünse ön camlı tercih sebebidir.

Bir hafta 10 gün içerisinde herşeyiyle almak istiyorum. Nakit ödeme, takas falan yok noter satışı falan hepsi bir günde bitirilecektir.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Temiz kuryede kullanılmamış Honda CBF 250 arıyorum.

Sahibinden.com'a baktım sizden isteiğim tanıdığınız veya çevrenizde bu modelden satan biri var ise bana tavsiye etmeniz.

2006 ve üstü, koruma demirli, mümkünse ön camlı tercih sebebidir.

Bir hafta 10 gün içerisinde herşeyiyle almak istiyorum. Nakit ödeme, takas falan yok noter satışı falan hepsi bir günde bitirilecektir.



arkadaşım sana benim motosikletim gibi bildigim motosikleti tavsiye ederim.
kefil benim

http://www.sahibinden.com/aksesuarli_cbf_250-69WQQaXQQ15308293WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
121
Evet bu ilan dikkatimi çekmişti, nerden tanırsınız nasıl bilirsiniz ? Bİraz anlatırsanız sevinirim.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
121
Son durum olumlu dostum ama Birol abinin dediği gibi bir de öteki motoru görmek lazım. Telefonda konuşalım ararım seni birazdan ;)
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
bizim topikte hareket yok.hemen ben canlandırayım.:)
bugün motorumu servise bakıma götürdüm.debriyaj teli değişti.fiyatını duyunca dıdağım uçukladı resmen...52 TL:pr:yuhh be kardeşim
ben daha bu şoku atlatamamışken debriyaj balatasının fiyatını duymamla dünyam yerle bir oldu.350 TL:queen:
beyler siz siz olun debriyajınıza iyi bakın:p
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
bizim topikte hareket yok.hemen ben canlandırayım.:)
bugün motorumu servise bakıma götürdüm.debriyaj teli değişti.fiyatını duyunca dıdağım uçukladı resmen...52 TL:pr:yuhh be kardeşim
ben daha bu şoku atlatamamışken debriyaj balatasının fiyatını duymamla dünyam yerle bir oldu.350 TL:queen:
beyler siz siz olun debriyajınıza iyi bakın:p


Ya da motor alırken iyi inceleyin , debriyajı yenmiş motor almayın , alsanız da fiyattan düşün :D
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
bizim topikte hareket yok.hemen ben canlandırayım.:)
bugün motorumu servise bakıma götürdüm.debriyaj teli değişti.fiyatını duyunca dıdağım uçukladı resmen...52 TL:pr:yuhh be kardeşim
ben daha bu şoku atlatamamışken debriyaj balatasının fiyatını duymamla dünyam yerle bir oldu.350 TL:queen:
beyler siz siz olun debriyajınıza iyi bakın:p

nihahaha :D boru degıl cbf 250 bu :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst