arkadaslar motorumu sattımondan ayrılmak bukadar zor olcakgını asla dusunmemıstım ama oyle oldu
sımdı asker olcam gelınce artık 600cc naked nasıp olur ınsaallah bu arada o benım ılk goz agrım hala gozumde duruyo bana bakısları
![]()
purenake : Ben Motorumu satıyorum görüşebiliriz.
link:
http://www.sahibinden.com/orjinal_k...a_cbf_250-74WQQaXQQ14378082WQQpXQQdisplayitem
kardeşim fazla takma kafana insan ilk başta üzülüyor ama unutuyorsun sonra.ben CBF 150 mi sattığım gün çok moralim bozulmuştu.2 gün kimsenin yüzüne bakmadım.sonra CBF 250 aldım ve bir anda neşem yerine geldi.sende 600 cc naked'ını alınca neşelenceksin.hayırlı tezkereler...![]()
Bugün kask bakıyordum kapının önünde CBF 250 gördüm ne kadar falan diye sorarken adamlar iki dakikada motoru yerden yere vurdular. Kronik sorunlar, yok şöyle böyle yedek parçası pahalı falan. Sıfır Yamaha 125 tavsiye ettiler. Yamaha servisi olduklarından olsa gerek.
Motor kullanıcıları nasıl bilirsiniz bu motoru ?
Temiz kuryede kullanılmamış Honda CBF 250 arıyorum.
Sahibinden.com'a baktım sizden isteiğim tanıdığınız veya çevrenizde bu modelden satan biri var ise bana tavsiye etmeniz.
2006 ve üstü, koruma demirli, mümkünse ön camlı tercih sebebidir.
Bir hafta 10 gün içerisinde herşeyiyle almak istiyorum. Nakit ödeme, takas falan yok noter satışı falan hepsi bir günde bitirilecektir.
Evet bu ilan dikkatimi çekmişti, nerden tanırsınız nasıl bilirsiniz ? Bİraz anlatırsanız sevinirim.
bizim topikte hareket yok.hemen ben canlandırayım.
bugün motorumu servise bakıma götürdüm.debriyaj teli değişti.fiyatını duyunca dıdağım uçukladı resmen...52 TLr:yuhh be kardeşim
ben daha bu şoku atlatamamışken debriyaj balatasının fiyatını duymamla dünyam yerle bir oldu.350 TL:queen:
beyler siz siz olun debriyajınıza iyi bakın![]()
bizim topikte hareket yok.hemen ben canlandırayım.
bugün motorumu servise bakıma götürdüm.debriyaj teli değişti.fiyatını duyunca dıdağım uçukladı resmen...52 TLr:yuhh be kardeşim
ben daha bu şoku atlatamamışken debriyaj balatasının fiyatını duymamla dünyam yerle bir oldu.350 TL:queen:
beyler siz siz olun debriyajınıza iyi bakın![]()