Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
arkadaşlar bugün bostancı buz motorda lastiklerimi michelinle değiştirdim.1 çift lastik ve işçilik=460,00 TL
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
yağ değişiyor:power 1 ,22 tl
eğer yağ filitresini hiç değiştirmediysen yağ filitresi:12 tl
buji kötü durumdaysa:10 tl civarında
hava filitresi oda duruma göre:28 tl


hepsi bu kadar.:cat:



oo super ozaman yag fıltrem ve yagım ıyı 3 bınde degıstıyom hepsını bujıde fena sayılmaz :cat:
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
Arnold , gözlemlerini paylaşırsan sevinirim.. AYrıca ben kış için dişli lastik istiyorum buz motor da varmıdır acaba?
cidden beklentilerimin üzerinde bir lasik.CBF 250 mi ilk aldığımda üzerinde tamamiyle kabak lastikler vardı.birde 4 tane çivi saplıydı ki sormayın gitsin:cherry:.resmen sörf yapıyordum yollarda.özellikle virajlarda yatışıyla meşhur olan motorumuzu, bırakın yatırmayı 20 km hıza kadar düşürmek zorunda kalıyordum.fakat yeni lastiklerimden sonra montajı yapan kişinin 200 km dikkatli kullan, üzerindeki koruyucu madde yol tutuşunu zayıflatıyor demesine rağmen tehlikeli boyutlara erişmeden zorladığımda ne kadar güvenli olduğunu anladım.ayrıca deneme amaçlı kuru zeminde 2-3 sefer frenleri kilitlediğimde asla kızaklama yapmadı ve fren mesafemde inanılmaz bir kısalma oldu.artık trafikte çok daha güvenli ve özgür olduğumu düşünüyorum.diğer markalara göre pahalı ama eminim o fiyat farkına değiyor.farklı hava koşullarında kullandıkça deneyimlerimi aktarmaya devam edeceğim.

Ps.. buz motorda lastiklerimi taktırırken bunlar kışlık mı diye sorduğumda, bana motosikletlerde yazlık/kışlık diye lastik çeşidi olmadığını, arazi, cadde lastiği vb. lastik çeşitleri olduğunu söylemişlerdi.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
cidden beklentilerimin üzerinde bir lasik.CBF 250 mi ilk aldığımda üzerinde tamamiyle kabak lastikler vardı.birde 4 tane çivi saplıydı ki sormayın gitsin:cherry:.resmen sörf yapıyordum yollarda.özellikle virajlarda yatışıyla meşhur olan motorumuzu, bırakın yatırmayı 20 km hıza kadar düşürmek zorunda kalıyordum.fakat yeni lastiklerimden sonra montajı yapan kişinin 200 km dikkatli kullan, üzerindeki koruyucu madde yol tutuşunu zayıflatıyor demesine rağmen tehlikeli boyutlara erişmeden zorladığımda ne kadar güvenli olduğunu anladım.ayrıca deneme amaçlı kuru zeminde 2-3 sefer frenleri kilitlediğimde asla kızaklama yapmadı ve fren mesafemde inanılmaz bir kısalma oldu.artık trafikte çok daha güvenli ve özgür olduğumu düşünüyorum.diğer markalara göre pahalı ama eminim o fiyat farkına değiyor.farklı hava koşullarında kullandıkça deneyimlerimi aktarmaya devam edeceğim.

Ps.. buz motorda lastiklerimi taktırırken bunlar kışlık mı diye sorduğumda, bana motosikletlerde yazlık/kışlık diye lastik çeşidi olmadığını, arazi, cadde lastiği vb. lastik çeşitleri olduğunu söylemişlerdi.

Aslında şunu ifade etmeye çalıştım, Bazı cbf250 lerde dişli arazi lastiğine benzer lastikler gördüm. Bu tarz lastiklerin kışın asfaltta faydalı olabileceğini düşünüyorum ama, ne dersiniz?
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
56
slm arkadaşlar acil egzantrik zinciri değiştirmem lazım..aranızda yan sanayi kullanan we memnun olan warmı?
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
56
yan sanayi problem olurmu bilmem ben orjin almıştım geçen sene 190 liraydı...

motoru yaklaşık 1 hafta önce açtırdım şuan hala ismail ustada dağınık bişekilde duruyor.daha öncede bahsetmiştim ses geliyor diye..krank bilyasından mış:( usta egzantirik zincirinin değişme zamanıda geliyor açmışken değiştirelim dedi.ama biryandan hala bilyayı arıyoruz.serwise sordum sadece komple krank satılıyormuş 729 lira dediler(yuhhhh)Allah kimseyi serwise muhtaç etmesin.hani bi parçaya bakarsınız we en fazla olsaolsa 300 400 dür en fazla dersiniz fiyat biçersinizya 729 u duyunca dünyam karardı sandım usta bile şok oldu:))çaresizlik insana bisürü çözüm yolları sunuyor bende krank ı tamir ettirim dedim olmaz dediler kol g.itmiş dediler.. bu işleri yapan 1 kişi war balıkesirde ona götürdüm baktı kolda bişey yok sadece bilyayı değiştircek ama bilyayı bulamıyoruz:(
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
motoru yaklaşık 1 hafta önce açtırdım şuan hala ismail ustada dağınık bişekilde duruyor.daha öncede bahsetmiştim ses geliyor diye..krank bilyasından mış:( usta egzantirik zincirinin değişme zamanıda geliyor açmışken değiştirelim dedi.ama biryandan hala bilyayı arıyoruz.serwise sordum sadece komple krank satılıyormuş 729 lira dediler(yuhhhh)Allah kimseyi serwise muhtaç etmesin.hani bi parçaya bakarsınız we en fazla olsaolsa 300 400 dür en fazla dersiniz fiyat biçersinizya 729 u duyunca dünyam karardı sandım usta bile şok oldu:))çaresizlik insana bisürü çözüm yolları sunuyor bende krank ı tamir ettirim dedim olmaz dediler kol g.itmiş dediler.. bu işleri yapan 1 kişi war balıkesirde ona götürdüm baktı kolda bişey yok sadece bilyayı değiştircek ama bilyayı bulamıyoruz:(


durumunu gercekten ıyı anlıyorum ama sunada kızıyorum (motorun modelını ve km resını bılmeden yazıyorum yanı genel olarak) yahu motor alıyosunuz bakımı adam gıbı yapılmamıs yada yapıldıye sanıyosunuz oysa 3-4 mılyar verıp ıyı makınayı ıyı fıyata aldıgınızı sanıyosunuz YANILIYOSUNUZ ıyı makınaya adam gıbı para verın boyle servıslerde ugrasmayın sahsen ben motorumu (cbf 250 2006 model 3800 km rede aldım ) suanda 12 bınde ve satıyorum aslaa servıs harcınde bakım yaptırmadım yagını 3 bınde degıstırdım her yag degısımınde yag fıltresını degıstırdım motul zıncır yagıyla yaglarım zıncırımı tabı kımse benım kadar tıtız olmaya bılıyo ama verılen onca paralara yazık dıyorum sonra moralınızde bozuluyo tabı :( gecmıs olsun...
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
56
durumunu gercekten ıyı anlıyorum ama sunada kızıyorum (motorun modelını ve km resını bılmeden yazıyorum yanı genel olarak) yahu motor alıyosunuz bakımı adam gıbı yapılmamıs yada yapıldıye sanıyosunuz oysa 3-4 mılyar verıp ıyı makınayı ıyı fıyata aldıgınızı sanıyosunuz YANILIYOSUNUZ ıyı makınaya adam gıbı para verın boyle servıslerde ugrasmayın sahsen ben motorumu (cbf 250 2006 model 3800 km rede aldım ) suanda 12 bınde ve satıyorum aslaa servıs harcınde bakım yaptırmadım yagını 3 bınde degıstırdım her yag degısımınde yag fıltresını degıstırdım motul zıncır yagıyla yaglarım zıncırımı tabı kımse benım kadar tıtız olmaya bılıyo ama verılen onca paralara yazık dıyorum sonra moralınızde bozuluyo tabı :( gecmıs olsun...

makina aldığımda 16 bindeydi görünüş olarak çok temiz we satıcının dürüst olması bana güwen wermişti.yaklasık 6 farklı ustaya gösterdim kimisi birşey yok ses normal dedi kimisi ekzantrik dedi kimisi bilya dedi.zaten sırf motor açma 200 lira işçilik alıyorlar..bilmiyorum bakıma girdiğinde 300 400 lira masraflar normal olabilir ama öğrenciyim.diyorsun daha fazla werip temizini alabilirdin bu motora werdiğim 4bin 300 lirayı nasıl topladığımı nasıl biriktirdiğimi anlatsam bana hak werirdin..motosiklete binmek kontağı çewirp gaza basıp gitmek kadar kolay değil masrafları bana ağır geldi.okullarda açılıyor sezonluk çalıştığım işi bu hafta bırakıyorum..buzamana kadar iyi kötü para toparlayabildim ama kesinlikle serwis we yedek parçaları çok acımasız..eğer bilya bulamazsam mecbur 729 liraya serwisten alcam(mümkün değil alamam)= yada çıkma bulcam..
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
makina aldığımda 16 bindeydi görünüş olarak çok temiz we satıcının dürüst olması bana güwen wermişti.yaklasık 6 farklı ustaya gösterdim kimisi birşey yok ses normal dedi kimisi ekzantrik dedi kimisi bilya dedi.zaten sırf motor açma 200 lira işçilik alıyorlar..bilmiyorum bakıma girdiğinde 300 400 lira masraflar normal olabilir ama öğrenciyim.diyorsun daha fazla werip temizini alabilirdin bu motora werdiğim 4bin 300 lirayı nasıl topladığımı nasıl biriktirdiğimi anlatsam bana hak werirdin..motosiklete binmek kontağı çewirp gaza basıp gitmek kadar kolay değil masrafları bana ağır geldi.okullarda açılıyor sezonluk çalıştığım işi bu hafta bırakıyorum..buzamana kadar iyi kötü para toparlayabildim ama kesinlikle serwis we yedek parçaları çok acımasız..eğer bilya bulamazsam mecbur 729 liraya serwisten alcam(mümkün değil alamam)= yada çıkma bulcam..


:) senı sımdı daha ıyı anlıyorum cunkı bende ogrencıyım :) ve ben motor alabılmek ıcın 3 sene sıgra ıcmedım (sımdı ıcıyom ayrı :D )
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
78
daha cok kafanıza vurursunuz 700 lıra paraya bak bız bosuna yazmadık oraya sadece motor alıcak kadar parası olan bu motordan uzakdursun dıye o tıp bı motor alıyosanız gs 500 alın kendını kanıtlamıs bastınmıda 190 az yakıt super bı motor ıste sırf honda dıye bu motora avukat kesılenler yuzunden mıllet yıpranmıs felan dınlemıyo alıyo ondan sonrada madur oluyo
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
daha cok kafanıza vurursunuz 700 lıra paraya bak bız bosuna yazmadık oraya sadece motor alıcak kadar parası olan bu motordan uzakdursun dıye o tıp bı motor alıyosanız gs 500 alın kendını kanıtlamıs bastınmıda 190 az yakıt super bı motor ıste sırf honda dıye bu motora avukat kesılenler yuzunden mıllet yıpranmıs felan dınlemıyo alıyo ondan sonrada madur oluyo

dostum bosver yaww amma taktın sende haa kım ne ıstıyosa alsın sende takıldın kaldın haa bak ben yarın motorumdan ayrılıyorum motorumu satıyorum yanı :( olsun yerıne 4 sılındır gelıcek :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
cbf 250 için ön arka dişli ve D.I.T marka oring zincir seti alıyorum,
zincir alacaklar 80 - 100 tl lik oring denilen zincirleri kullanmasınlar ben aldım 1000 km de dağıldı, hele birde yağmurda kullanırsanız benim gibi 800 km de zincirden eser kalmaz.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu motora bindikce milletimiz gerçekleri görüyor. bu kadar dagılırmı motor ya
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
121
Merhaba arkadaşlar CBF 150 veya CBF250 alacağım büyük ihtimalle. Güzel temiz az kilometreli bir motor varsa etrafınızda, tanıdığınız vs.. haber verirseniz sevinirim.

Not: Sahibinden.com'u takip ediyorum fakat öncelik forumdan tanıdık birileriyle bu işi yapmak..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst