Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
evet benim motorum bundan böyle kirpi_e de. Şimdi cbf500 araştırıyorum. bir iki tane var yarın gidip göreceğim bakalım.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaslar cbf 250 topıcı guncelll :) bızler burdayız sureklı takıp edıyorum topıcı bu arada bana buji lazım NGK nasıl halledıcez :S
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
crazy_81, düzcede buji satan yer yokmu. ya da motor servisi?

korkut 250, cbf500 den neden uzak dur diyosun??
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
crazy_81, düzcede buji satan yer yokmu. ya da motor servisi?

korkut 250, cbf500 den neden uzak dur diyosun??

Abiciim bence 250 den farkı yok biraz kalıplı ve cbf 250 den 40 km bilemedin 60 km daha hızlı gider. bunların üretimide durdu artı karbüratörlü. Eğer illa iki silindir diyorsan Kawasaki er6 f yada n ,al :cat:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Abiciim bence 250 den farkı yok biraz kalıplı ve cbf 250 den 40 km bilemedin 60 km daha hızlı gider. bunların üretimide durdu artı karbüratörlü. Eğer illa iki silindir diyorsan Kawasaki er6 f yada n ,al :cat:

Ya, 40 bilemedin 60 km/h hızlı gider diyorsun da , 130 zaten cbf 250 nin yapabildiği, 60 daha 190 :cherry: valla daha ne gidecek ki bir motosiklet :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Abiciim bence 250 den farkı yok biraz kalıplı ve cbf 250 den 40 km bilemedin 60 km daha hızlı gider. bunların üretimide durdu artı karbüratörlü. Eğer illa iki silindir diyorsan Kawasaki er6 f yada n ,al :cat:

60km azmı :queen::bounce:Sonuçda sadece son hız olarak bakmayın olaya ara hızlanmalarda 500lük bir motor çok farklı olucaktır.Fakat dediğiniz diğer yorumlar doğru karbüratörlü biraz fazla yakabilir er6F yada N alınabilir.Onlarında fiyatı cbf500'e göre fiyatları tuzludur gibime geliyor.:cat:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
arkadaşlar benim gönlümden geçen asıl makine er6-n. herşeyiyle bayılıyorum görüntüsüne. süper bir makine. çok da seri. hemde 650 lik. cbf500 den çok daha iyi. ama ne yazıkki kawasaki distribütörünü biliyosunuz. yedek parça stokları kısıtlı, pahalı. bu sebeple 2. el olarak da zor satılıyor.. bu yüzden cbf500 istiyorum. karbüratörlü makine kötüdür die bişey de yok bence.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 PM ----------

bu arada ben çok daha hızlı gitmeyi değil, çok daha çabuk hızlanmayı istediğim ve altımda gücü hissetmek istediğim için motoru yükseltme çabasındayım..
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Bence CBF500 lerin yakıtına bir bakın derim....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 PM ----------

[/COLOR]bu arada ben çok daha hızlı gitmeyi değil, çok daha çabuk hızlanmayı istediğim ve altımda gücü hissetmek istediğim için motoru yükseltme çabasındayım..[/QUOTE]
:cat: Bravo Aynen....
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ya, 40 bilemedin 60 km/h hızlı gider diyorsun da , 130 zaten cbf 250 nin yapabildiği, 60 daha 190 :cherry: valla daha ne gidecek ki bir motosiklet :)
E o zaman al bir tane cbf 500 :p Bana ne gibi farkları olduğunu sormuş bende cevap verdim tamamı:cat:hız yönünden hiç bir şey demem zatende yazmışım hızını ama ya sonrası...
60km azmı :queen::bounce:Sonuçda sadece son hız olarak bakmayın olaya ara hızlanmalarda 500lük bir motor çok farklı olucaktır.Fakat dediğiniz diğer yorumlar doğru karbüratörlü biraz fazla yakabilir er6F yada N alınabilir.Onlarında fiyatı cbf500'e göre fiyatları tuzludur gibime geliyor.:cat:

Ya illaki hızlı olacak 500 cc makina yani imkanı varsa 2 yada.3.000 tl daha katsın kawasaki er6f yada n modeline baksın Cbf 500 lükleri artık herkez elinden çıkarmanın peşinde ben makinayı kötülemiyorum ama her şey ortada üretimi durmuş bir makina artık karbüratörlü motosiklet çıkarmıyorlar bundan sonra büyük firmalar :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Buji olayını bilemeyeceğim ancak;

Dün CBF250 ile 200 km yol yaptım (üsküdar sile agva) ve donusu...

Acikcasi bana güven verdi. Yol tutusu , hızı... Titreşim beni biraz yordu ama alışılmayacak birşey değil.

Şehir içinde ise 150 ve 125 cc lik ybr ve cbf ler kadar kıvrak. Aralardan rahatça sıyrılabiliyorum.

Şu an için çok memnunum, umarım böyle devam eder...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Buji olayını bilemeyeceğim ancak;

Dün CBF250 ile 200 km yol yaptım (üsküdar sile agva) ve donusu...

Acikcasi bana güven verdi. Yol tutusu , hızı... Titreşim beni biraz yordu ama alışılmayacak birşey değil.

Şehir içinde ise 150 ve 125 cc lik ybr ve cbf ler kadar kıvrak. Aralardan rahatça sıyrılabiliyorum.

Şu an için çok memnunum, umarım böyle devam eder...

İnşallah devam eder Şu parçasıda pahalı olmasa güzel motosiklette.:cat:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
ARKADAŞLAR CBF250'ye üçlü çanta sistemi takan var mı? Var ise resim ekleyebilir mi?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
siyah olan çantalarımızı motosikletin rengi gri ye boyattık
buyrun resimleri:
boyasız :


boyalı :




 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Cihan;

Sanırım 46 lt lik çantalarınız.. Ben de bu boyut yada 53 lük istiyorum ancak şunu sormam lazım. Süratli iken ya da ani hızlanmalarda yalpalama vs. yapıyor mu?
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Çok güzel olmuş arkadaşlar.. Bu arada sizlere danışmak istiyorum. Kulladığım motosiklet Hyosung GV250 Cruıser.. 30 HP ve çok memnunum. Daha marşa 2. kez basarak motorumu çalıştırmadım bile. Ancak 6300 km oldu ve artık farklı model denemek istiyorum. Forumu okumaya çalıştım ancak baştan sona okumaya ne vaktim var nede gücüm. O sebeble bu yazıya yazılacak cevapları okumak daha pratik geldi. Ve muhakkak ki; sorduğum soruların cevabı burada vardır.
Hal bu iken motosikletimi takasa verip bir cbf250 alma durumum var. Aslında asfaltta benim motosikletim çift silindir ve ağır gövdesi ile arabaların CHEVROLET i gibi rahat ancak CBF250 nin de tadına bakmak için içim kıpır kıpır ediyor. Çünkü o bir naked ne çok güçlü ne de çok zayıf. Tam Türkiye motoru derken kafamı 6000 rpm de oluşan titreşim ve bu herkesin şikayet ettiği zincir şırıltısı çıktı. Bu tip sıkıntıları ben GV250 de yaşamadım. GV250 nin tek sıkıntısı yağ soğutması şehir içi trafikte çok fena.. Ama uzun yolda rüzgarı radyotöre yiyince de buz gibi idi.. Bunun gibi bunlar CBF in gerçekten kronik sorunlarımı dır ve kullanıcıyı rahatsız etmetemidir. (ÖZELDEN de MESAJ ATABİLİRSİNİZ) teşekkürler..
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Çok güzel olmuş arkadaşlar.. Bu arada sizlere danışmak istiyorum. Kulladığım motosiklet Hyosung GV250 Cruıser.. 30 HP ve çok memnunum. Daha marşa 2. kez basarak motorumu çalıştırmadım bile. Ancak 6300 km oldu ve artık farklı model denemek istiyorum. Forumu okumaya çalıştım ancak baştan sona okumaya ne vaktim var nede gücüm. O sebeble bu yazıya yazılacak cevapları okumak daha pratik geldi. Ve muhakkak ki; sorduğum soruların cevabı burada vardır.
Hal bu iken motosikletimi takasa verip bir cbf250 alma durumum var. Aslında asfaltta benim motosikletim çift silindir ve ağır gövdesi ile arabaların CHEVROLET i gibi rahat ancak CBF250 nin de tadına bakmak için içim kıpır kıpır ediyor. Çünkü o bir naked ne çok güçlü ne de çok zayıf. Tam Türkiye motoru derken kafamı 6000 rpm de oluşan titreşim ve bu herkesin şikayet ettiği zincir şırıltısı çıktı. Bu tip sıkıntıları ben GV250 de yaşamadım. GV250 nin tek sıkıntısı yağ soğutması şehir içi trafikte çok fena.. Ama uzun yolda rüzgarı radyotöre yiyince de buz gibi idi.. Bunun gibi bunlar CBF in gerçekten kronik sorunlarımı dır ve kullanıcıyı rahatsız etmetemidir. (ÖZELDEN de MESAJ ATABİLİRSİNİZ) teşekkürler..

Selka;

Zincir şıkırtısı ya da titreşim pek de problem değil bence...Alışılabiliyor kolayca.. Eski CBF150 im ve YBR125 ler gibi şehir içinde kıvrak. Kalkışlarda ise çok seri.. Sıkıntının içinden sıyırıp çıkartıyor sürücüsünü...

Birçok yerde "maksimum sürati nedir" diyorlar... Ben şunu gözlemledim.120 km/h den sonra tabiri caiz ise motorun "götü başı oynuyor".

Otoban için 120 km/h den sonrası belki bir gereklilik ama şehirlerarası yolda ve şehir içinde CBF250 çok yeterli.

Sonuç olarak, CV250 veya Kymco Venox almak yerine CBF250 yi tercih ettim. Çünkü kullanım amacıma en uygun ve kaliteli olan CBF250 idi. Bence sen de seçimini ihtiyaçlarına göre yapmalısın.

Erkin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst