Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaşlar motorumun resmini sormuştunuz daha önce. Aşağıdaki ilan da resimlerimde mevcut. Bu gün itibariyle motorumu satılığa çıkardım. Daha öncede bahsettiğim gibi ben motorumdan çok memnunum. Ancak ekonomikliği bir yana bırakıp kuvveti hissetmek istiyorum :wiinkk:

Motorumda sadece ön cam ve gidon yükseltme aparatı yaklaşık 500 tl değerinde. Bir arkadaşımız bel ağrısından bahsetmişti. İşte o aparat bel ağrısının 1 numaralı çözümü :)

Bu arada buraya bu yazıyı ticari amaçla değil, burda sohbet ettiğimiz arkadaşlarla bilgi paylaşımı açısından yazıyorum.

http://www.sahibinden.com/2008_mode...i_kazasiz-43WQQaXQQ13898317WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Merb Arkadaslar Bende Cbf 250 Almayı Dusunuorum 2006 Model 12000 De 5000 Tl Istiyor Mtruda Gordum Temız Bakımlı Ama Fiyat Biraz Düşündürdü Cünkü Er 5 Ler 6500 Fiyatta Biraz Orantısızlık Yokmu



5 e verıyosa hıc kacırma er5 cıft sılındır 1 yıllık yakıt masrafıyla cbf250 ye versen ınan yaptıgın km re kadar daha yaparsın :)
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
97
üzerindeki aksesuarlara bakılırsa makul görünüyor fiyat.en az 1000 TL lik aksesuar var üzerinde benim gördüğüm.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Evet, motorumda 1000 ytl den fazla aksesuar var. Motorumdan memnunum ama artık 600 lüğün zamanı geldi diye düşünüyorum.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ama er 5 in motosikletin motoru eski teknoloji ve 500 cc motosikleti niye bu fiyata veriyorlar...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Bu arada sahibinden.com da 12286022 numaralı ilan sahibiyim. CBF250 veya YBR250 ile Takas düşünüyorum... Detaylarım ilanda...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Selka, ilanına baktım. motorun gayet güzel. Ben cruiser tipi motor düşünmüyorum artık. Ama düşünen olursa da ben öneririm. GV250 kaliteli bir motor 250 cc cruiser sınıfında bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bende bundan sonra cbf 250 kullanıcı olarak burdayım
2007 model 24 binde yeni kasa kappa46 lık çanta, orta sehpa, 24 bin bakımı yeni yapılmış cbf 250 aldım,4400 tl den.
alır almaz ön cam aldım motosikletin rengine boyatıp hemen taktım.
ilk deneyimim otoyolda hız 150 km hıza ulaşması beni gerçekten sevindirdi.
cbf 150 den cbf 250 geçmek arasındaki 100 cc yi gerçekten hissettiriyor. aynısın kuzenimdede var




 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Hayırlı olsun gerçekten de güzel motor. Fiyatı da epey uygun görünüyor.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkdaslar motorumun 6 bın bakımı geldı yagını yag fıltresını degıstırdım fakat NGK bujı alıcam ama bulamıyorum nerden temın edebılırım baska yapılması gereken bakımı varmı kı ? bıde cbf 250 bujısı nasıl bulucaz?
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Selka, ilanına baktım. motorun gayet güzel. Ben cruiser tipi motor düşünmüyorum artık. Ama düşünen olursa da ben öneririm. GV250 kaliteli bir motor 250 cc cruiser sınıfında bildiğim kadarıyla.

Adasel ilgin için teşekkür ederim.. İnan bana motosikletim çok temiz.. Ama acelem yok.. Sonuçta motosikletsiz değilim... Acelemde yok... Teşekkürler...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adasel ilgin için teşekkür ederim.. İnan bana motosikletim çok temiz.. Ama acelem yok.. Sonuçta motosikletsiz değilim... Acelemde yok... Teşekkürler...:rendeer:

Selka hayrola CBF250'mi düşünüyosun?Yalnız senin şu anki motor çift silindirli 30 beygir.Şimdi tek silindirli 20 beygir motora geçersen uzun yolda sıkar seni biraz.Hem sen alışık değilsindir titreşim olayına.Tek silindirli cbf250 biraz titreşimli gelebilir.Bence sana gt250r daha iyi gider.CBF250'ye göre biraz daha spor oturuşu var ama pek fark yok aralarında.Hem gt250r uçak gibi kalıyo bunun yanında.Geçen daha rodajda olduğum halde cbf250 ile 120 ile gittiğim otobanda gt250r ile 145'i gördüm.Ki rodajda olduğu için daha gazı köklemedim.160'a kadar yolu var.İkinci el fiyatları da yakın sayılır.Bence iyi düşün derim.Ben cbf250'yi satıp gt250r almış biri olarak hem hız olarak hem de rahatlık ve konfor olarak arada çok fark olduğunu gördüm.Sana da tavsiye ederim.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Arkadaşlar ben de aranızdayım artık.. adaselin çok temiz ve bakımlı motoru artık benim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst