- Katılım
- 1 Kas 2006
- Mesajlar
- 86
normal bence temizse kaçırma...
Merb Arkadaslar Bende Cbf 250 Almayı Dusunuorum 2006 Model 12000 De 5000 Tl Istiyor Mtruda Gordum Temız Bakımlı Ama Fiyat Biraz Düşündürdü Cünkü Er 5 Ler 6500 Fiyatta Biraz Orantısızlık Yokmu



Selka, ilanına baktım. motorun gayet güzel. Ben cruiser tipi motor düşünmüyorum artık. Ama düşünen olursa da ben öneririm. GV250 kaliteli bir motor 250 cc cruiser sınıfında bildiğim kadarıyla.
Adasel ilgin için teşekkür ederim.. İnan bana motosikletim çok temiz.. Ama acelem yok.. Sonuçta motosikletsiz değilim... Acelemde yok... Teşekkürler...:rendeer:
Arkadaşlar ben de aranızdayım artık.. adaselin çok temiz ve bakımlı motoru artık benim..