Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
arkadaşlar bu motora yan çanta takan varmı.sahibinden de çantalı bi ilan vardı çok hoş duruyor,yan çanta kullan varsa resimlerini paylaşırsa çok iyi olur.veya konu hakkında bilgi verebilirmisiniz.olurmu olmazmı + lar - leri neler...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
arkadaşlar bu makinenin bir sezon 20 bg üretildiğini hatırlıyorum sonradan 22 ye çıkarmışlardı resmi sitesinde. merak ettiğim hangi yıldı bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.kazasız sürüşler.
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Pazar günü günübirlik Zonguldak yaptım geldim. Toplam 650 km. Ankara otoyolu ile Düzce çıkışına kadar gittim. Yaklaşık 200 km. Sonra sırasıyla Düzce, Akçakoca, Alaplı, Ereğli üzerinden Zonguldak. Gezim ile ilgili fotoğraf ve izlenimlerim gezi yazıları bölümünde olacak. Cbf 250 ile ilgili izlenimlerime gelince. Otoyolda kendimi mobiletle gidiyormuş gibi hissettim. Giderken makineyi fazla zorlamadan 6-7bin devirlerde 90-100km hızlarla seyrettim. Biraz sıktı açıkçası. Ama otoyoldan çıktıktan sonraki bölümlerde gerçekten çok keyif veren bir makine kesinlikle çok yeterli.. Bol inişli çıkışlı bir yoldu. Yokuşlarda hiç zorlanmadım. Dönüş yolunda makineyi biraz zorlayayım dedim. Otoyolda üstüne yatarak genelde 8-9bin devirlerde seyrettim. (120-130 km hız) Bunu az buz değil tüm otoyol kesiminde yaptım. Hatta arada araba geçereken 9500 devirleri gördüm kısa aralarla ki bilirsiniz 10bin red line başlıyor. Valla makine tık demedi.:cat: Dönüşüm daha zevkli oldu ama belim biraz ağrıdı açıkçası..Depoyu fullemiştim. Tekrar doldurduğumda 475 km yapmıştım yedek depoyu yeni açmıştım otoyolda bir sonraki istasyona yetişemeyebilirim diye riske atmadım... Bence bu makineler kriterleri içinde gerçekten başarılılar...motorumu çok seviyorum
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Pazar günü günübirlik Zonguldak yaptım geldim. Toplam 650 km. Ankara otoyolu ile Düzce çıkışına kadar gittim. Yaklaşık 200 km. Sonra sırasıyla Düzce, Akçakoca, Alaplı, Ereğli üzerinden Zonguldak. Gezim ile ilgili fotoğraf ve izlenimlerim gezi yazıları bölümünde olacak. Cbf 250 ile ilgili izlenimlerime gelince. Otoyolda kendimi mobiletle gidiyormuş gibi hissettim. Giderken makineyi fazla zorlamadan 6-7bin devirlerde 90-100km hızlarla seyrettim. Biraz sıktı açıkçası. Ama otoyoldan çıktıktan sonraki bölümlerde gerçekten çok keyif veren bir makine kesinlikle çok yeterli.. Bol inişli çıkışlı bir yoldu. Yokuşlarda hiç zorlanmadım. Dönüş yolunda makineyi biraz zorlayayım dedim. Otoyolda üstüne yatarak genelde 8-9bin devirlerde seyrettim. (120-130 km hız) Bunu az buz değil tüm otoyol kesiminde yaptım. Hatta arada araba geçereken 9500 devirleri gördüm kısa aralarla ki bilirsiniz 10bin red line başlıyor. Valla makine tık demedi.:cat: Dönüşüm daha zevkli oldu ama belim biraz ağrıdı açıkçası..Depoyu fullemiştim. Tekrar doldurduğumda 475 km yapmıştım yedek depoyu yeni açmıştım otoyolda bir sonraki istasyona yetişemeyebilirim diye riske atmadım... Bence bu makineler kriterleri içinde gerçekten başarılılar...motorumu çok seviyorum


bılseydık haberlesırdık bende sana eslık ederdım düzceliyim bende :bounce::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar günü günübirlik Zonguldak yaptım geldim. Toplam 650 km. Ankara otoyolu ile Düzce çıkışına kadar gittim. Yaklaşık 200 km. Sonra sırasıyla Düzce, Akçakoca, Alaplı, Ereğli üzerinden Zonguldak. Gezim ile ilgili fotoğraf ve izlenimlerim gezi yazıları bölümünde olacak. Cbf 250 ile ilgili izlenimlerime gelince. Otoyolda kendimi mobiletle gidiyormuş gibi hissettim. Giderken makineyi fazla zorlamadan 6-7bin devirlerde 90-100km hızlarla seyrettim. Biraz sıktı açıkçası. Ama otoyoldan çıktıktan sonraki bölümlerde gerçekten çok keyif veren bir makine kesinlikle çok yeterli.. Bol inişli çıkışlı bir yoldu. Yokuşlarda hiç zorlanmadım. Dönüş yolunda makineyi biraz zorlayayım dedim. Otoyolda üstüne yatarak genelde 8-9bin devirlerde seyrettim. (120-130 km hız) Bunu az buz değil tüm otoyol kesiminde yaptım. Hatta arada araba geçereken 9500 devirleri gördüm kısa aralarla ki bilirsiniz 10bin red line başlıyor. Valla makine tık demedi.:cat: Dönüşüm daha zevkli oldu ama belim biraz ağrıdı açıkçası..Depoyu fullemiştim. Tekrar doldurduğumda 475 km yapmıştım yedek depoyu yeni açmıştım otoyolda bir sonraki istasyona yetişemeyebilirim diye riske atmadım... Bence bu makineler kriterleri içinde gerçekten başarılılar...motorumu çok seviyorum

Haklısın arkadaşım.Bu motor otoban dışında çok zevkli , çok güzel , gayet yeterli.Ancak otobana girince bunaltıyo adamı.Benim hemen dibimde bursa otobanı.Nereye gitsem bu otobana girmek zorundayım.Keşke bi 20 km daha hızlı olabilseydi şu alet.O zaman yok satardı cbf250.
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
yakıt tüketimi

Haklısın arkadaşım.Bu motor otoban dışında çok zevkli , çok güzel , gayet yeterli.Ancak otobana girince bunaltıyo adamı.Benim hemen dibimde bursa otobanı.Nereye gitsem bu otobana girmek zorundayım.Keşke bi 20 km daha hızlı olabilseydi şu alet.O zaman yok satardı cbf250.



arkadaşlar benim cbf 320 km den fazla gitmniyor ya fazla da devirsiz kullanmıyorum ama. gerçi 320 km de az degil. ben 97 oktan kullanıyorum.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Hocam 95 oktan kullan genelde herkez 95 oktan kullanır.Ben geçen sene full depo ile 410 km gittim Ama otobanda:cat:

410 mu :cyclopsan 90-100 mu gıttın ? ben gecende fulledım depoyu 1 gun ıcınde ızmıte gıttım geldım sonra boluya gıttım (tunelı kullanmadım dagı tırmandım ) otabanda 120 den elımı hıc cekmedım bolu dagına 2 kısı cıktık boluya gıttık eldık toplamda 365 km re yol yapmıstım yedege gecmemıstı :cat: sakın de kullanmadım sureklı sıkıstırdım
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Buda benim yol gezer


Uzun zamandır denemek ölçmek istiyordum ne kadar yaktığını planlı bir şekilde yaptım şöyleki 3litrelik ve 2 litrelik bidonlara benzin aldım ve çantama koydum İstanbulda benzinlikte depoyu komple boşalttım 2litre benzin çıktı neyse boş depoya 16.5 litre benzin aldım ve bitene kadar devam ettim bittiğinde 410 km yazıyordu. Ve yedek benzini koyarak benzinliğe gittim .hızım ortalama 100 km .:cat:
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Buda benim yol gezer


Uzun zamandır denemek ölçmek istiyordum ne kadar yaktığını planlı bir şekilde yaptım şöyleki 3litrelik ve 2 litrelik bidonlara benzin aldım ve çantama koydum İstanbulda benzinlikte depoyu komple boşalttım 2litre benzin çıktı neyse boş depoya 16.5 litre benzin aldım ve bitene kadar devam ettim bittiğinde 410 km yazıyordu. Ve yedek benzini koyarak benzinliğe gittim .hızım ortalama 100 km .:cat:


benzin 97 oktan mı 95 oktan mı? üstta arkadaş yazmış: 95 kullan diye ama???? 97 daha cok gidiyor diye biliyorum ve en fazla 320 km gitti şimdiye kadar benim motor.

Buda benim yol gezer


Uzun zamandır denemek ölçmek istiyordum ne kadar yaktığını planlı bir şekilde yaptım şöyleki 3litrelik ve 2 litrelik bidonlara benzin aldım ve çantama koydum İstanbulda benzinlikte depoyu komple boşalttım 2litre benzin çıktı neyse boş depoya 16.5 litre benzin aldım ve bitene kadar devam ettim bittiğinde 410 km yazıyordu. Ve yedek benzini koyarak benzinliğe gittim .hızım ortalama 100 km .:cat:



PARDON ya. o kişi zaten sizmişsiniz:))))
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
korkutt lastıgın ustundekı yazıları beyaz boyayla boyadın dıme ??

Kendim yazdım hocam yazıların üstünü boyadım.. Sizlerde yapmayı düşünürseniz aman dikkat edin selülozik boya ile boyayın .Sentetik boya kullanırsanız bir ay bile geçse kurumuyor. Tecrübeyle kanıtlanmıştır

benzin 97 oktan mı 95 oktan mı? üstta arkadaş yazmış: 95 kullan diye ama???? 97 daha cok gidiyor diye biliyorum ve en fazla 320 km gitti şimdiye kadar benim motor.

PARDON ya. o kişi zaten sizmişsiniz:))))

Vallahi genelde motosiklet kullanıcıları 95 oktan kullanır. Banada serviste çalışan arkadaşım söyledi 95 oktandan şaşma diye bende sana aynısını söyledim :cat::rendeer:

Benzin denemesini İstanbul Kastamonu arasında yaptım geçtiğimiz yaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Merb Arkadaslar Bende Cbf 250 Almayı Dusunuorum 2006 Model 12000 De 5000 Tl Istiyor Mtruda Gordum Temız Bakımlı Ama Fiyat Biraz Düşündürdü Cünkü Er 5 Ler 6500 Fiyatta Biraz Orantısızlık Yokmu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst