- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Valla bende 5.000 tl ye almıştım 3.000 tl ye bile yüzüne bakmıyorlar
r:
sıfır almıştım..32.000 km de daha tık yok..:cat:
Pazar günü günübirlik Zonguldak yaptım geldim. Toplam 650 km. Ankara otoyolu ile Düzce çıkışına kadar gittim. Yaklaşık 200 km. Sonra sırasıyla Düzce, Akçakoca, Alaplı, Ereğli üzerinden Zonguldak. Gezim ile ilgili fotoğraf ve izlenimlerim gezi yazıları bölümünde olacak. Cbf 250 ile ilgili izlenimlerime gelince. Otoyolda kendimi mobiletle gidiyormuş gibi hissettim. Giderken makineyi fazla zorlamadan 6-7bin devirlerde 90-100km hızlarla seyrettim. Biraz sıktı açıkçası. Ama otoyoldan çıktıktan sonraki bölümlerde gerçekten çok keyif veren bir makine kesinlikle çok yeterli.. Bol inişli çıkışlı bir yoldu. Yokuşlarda hiç zorlanmadım. Dönüş yolunda makineyi biraz zorlayayım dedim. Otoyolda üstüne yatarak genelde 8-9bin devirlerde seyrettim. (120-130 km hız) Bunu az buz değil tüm otoyol kesiminde yaptım. Hatta arada araba geçereken 9500 devirleri gördüm kısa aralarla ki bilirsiniz 10bin red line başlıyor. Valla makine tık demedi.:cat: Dönüşüm daha zevkli oldu ama belim biraz ağrıdı açıkçası..Depoyu fullemiştim. Tekrar doldurduğumda 475 km yapmıştım yedek depoyu yeni açmıştım otoyolda bir sonraki istasyona yetişemeyebilirim diye riske atmadım... Bence bu makineler kriterleri içinde gerçekten başarılılar...motorumu çok seviyorum
Pazar günü günübirlik Zonguldak yaptım geldim. Toplam 650 km. Ankara otoyolu ile Düzce çıkışına kadar gittim. Yaklaşık 200 km. Sonra sırasıyla Düzce, Akçakoca, Alaplı, Ereğli üzerinden Zonguldak. Gezim ile ilgili fotoğraf ve izlenimlerim gezi yazıları bölümünde olacak. Cbf 250 ile ilgili izlenimlerime gelince. Otoyolda kendimi mobiletle gidiyormuş gibi hissettim. Giderken makineyi fazla zorlamadan 6-7bin devirlerde 90-100km hızlarla seyrettim. Biraz sıktı açıkçası. Ama otoyoldan çıktıktan sonraki bölümlerde gerçekten çok keyif veren bir makine kesinlikle çok yeterli.. Bol inişli çıkışlı bir yoldu. Yokuşlarda hiç zorlanmadım. Dönüş yolunda makineyi biraz zorlayayım dedim. Otoyolda üstüne yatarak genelde 8-9bin devirlerde seyrettim. (120-130 km hız) Bunu az buz değil tüm otoyol kesiminde yaptım. Hatta arada araba geçereken 9500 devirleri gördüm kısa aralarla ki bilirsiniz 10bin red line başlıyor. Valla makine tık demedi.:cat: Dönüşüm daha zevkli oldu ama belim biraz ağrıdı açıkçası..Depoyu fullemiştim. Tekrar doldurduğumda 475 km yapmıştım yedek depoyu yeni açmıştım otoyolda bir sonraki istasyona yetişemeyebilirim diye riske atmadım... Bence bu makineler kriterleri içinde gerçekten başarılılar...motorumu çok seviyorum
Haklısın arkadaşım.Bu motor otoban dışında çok zevkli , çok güzel , gayet yeterli.Ancak otobana girince bunaltıyo adamı.Benim hemen dibimde bursa otobanı.Nereye gitsem bu otobana girmek zorundayım.Keşke bi 20 km daha hızlı olabilseydi şu alet.O zaman yok satardı cbf250.
arkadaşlar benim cbf 320 km den fazla gitmniyor ya fazla da devirsiz kullanmıyorum ama. gerçi 320 km de az degil. ben 97 oktan kullanıyorum.
Hocam 95 oktan kullan genelde herkez 95 oktan kullanır.Ben geçen sene full depo ile 410 km gittim Ama otobanda:cat:
Buda benim yol gezer
Uzun zamandır denemek ölçmek istiyordum ne kadar yaktığını planlı bir şekilde yaptım şöyleki 3litrelik ve 2 litrelik bidonlara benzin aldım ve çantama koydum İstanbulda benzinlikte depoyu komple boşalttım 2litre benzin çıktı neyse boş depoya 16.5 litre benzin aldım ve bitene kadar devam ettim bittiğinde 410 km yazıyordu. Ve yedek benzini koyarak benzinliğe gittim .hızım ortalama 100 km .:cat:
Buda benim yol gezer
Uzun zamandır denemek ölçmek istiyordum ne kadar yaktığını planlı bir şekilde yaptım şöyleki 3litrelik ve 2 litrelik bidonlara benzin aldım ve çantama koydum İstanbulda benzinlikte depoyu komple boşalttım 2litre benzin çıktı neyse boş depoya 16.5 litre benzin aldım ve bitene kadar devam ettim bittiğinde 410 km yazıyordu. Ve yedek benzini koyarak benzinliğe gittim .hızım ortalama 100 km .:cat:
benzin 97 oktan mı 95 oktan mı? üstta arkadaş yazmış: 95 kullan diye ama???? 97 daha cok gidiyor diye biliyorum ve en fazla 320 km gitti şimdiye kadar benim motor.
Buda benim yol gezer
Uzun zamandır denemek ölçmek istiyordum ne kadar yaktığını planlı bir şekilde yaptım şöyleki 3litrelik ve 2 litrelik bidonlara benzin aldım ve çantama koydum İstanbulda benzinlikte depoyu komple boşalttım 2litre benzin çıktı neyse boş depoya 16.5 litre benzin aldım ve bitene kadar devam ettim bittiğinde 410 km yazıyordu. Ve yedek benzini koyarak benzinliğe gittim .hızım ortalama 100 km .:cat:
PARDON ya. o kişi zaten sizmişsiniz)))
korkutt lastıgın ustundekı yazıları beyaz boyayla boyadın dıme ??
benzin 97 oktan mı 95 oktan mı? üstta arkadaş yazmış: 95 kullan diye ama???? 97 daha cok gidiyor diye biliyorum ve en fazla 320 km gitti şimdiye kadar benim motor.
PARDON ya. o kişi zaten sizmişsiniz)))
Vallahi genelde motosiklet kullanıcıları 95 oktan kullanır. Banada serviste çalışan arkadaşım söyledi 95 oktandan şaşma diye bende sana aynısını söyledim :cat::rendeer:
Benzin denemesini İstanbul Kastamonu arasında yaptım geçtiğimiz yaz.
korkut bılgı ıcın saol dostum![]()