- Katılım
- 25 Mar 2008
- Mesajlar
- 433
teşekkürler arkadaşlar
Problem olacağını zannetmem.Başka bir aküden takviye yaparak çalıştırabilirsin.Eğer akünün bitmesini istemiyorsan hiç olmazsa durduğu yerde haftada bir kez 5 dk. çalıştır.Ya da akünü sök her iki ucunu (artı ve eksi)gres yağla yağla, bir poşet içinde oda sıcaklığında uygun bir yerde muhafaza et.arkadaşlar dün kasım ayından beri yatan motosikletimi dükkandan çıkarıp bi tur atayım dedim,marş almad,zorlayınca aküyü bitirdim,bi kere de vurdurmaya çalıştım oda olmadı çok zarar vermek istemedim,öylece geri soktum aracı.Acaba bi problem olur mu?
Yardım için sağol...Problem olacağını zannetmem.Başka bir aküden takviye yaparak çalıştırabilirsin.Eğer akünün bitmesini istemiyorsan hiç olmazsa durduğu yerde haftada bir kez 5 dk. çalıştır.Ya da akünü sök her iki ucunu (artı ve eksi)gres yağla yağla, bir poşet içinde oda sıcaklığında uygun bir yerde muhafaza et.
Eğer ön camın yoksa 100 km'nin üzerinde rüzgar rahatsızlık verebilir.Ancak ön camın varsa bu sorun değil.Eksantrik zinciri büyütülecek bir sorun değil, zira fiyatı yan sanayi mallarında 50 -70 TL arasında.Orjinali de 210 TL.Son sürat olarak ben en fazla 150 km'ye çıkabildim.Motorun karakteri hırçın diyebilirim.Atak bir makina ve devirli kullanılmayı seviyor.130 km'ye kadar hiç zorlanmadan çıkabilirsin.Yokuş çıkarken de performansı 125 cc bir motor gibi düşmez, genelde aynı hızını koruyabilirsin.En sevdiğim yanı yol tutuşu.Benim motorumda orjinal pirelli lastikleri olmasına rağmen virajlarda yılan gibi.CBR 125'e göre çok daha iri ve dolgun bir makina ve bu nedenle göze de hitap ediyor.Sonuç olarak az bir bütçeyle alınıp, şehir içi ve şehir dışı kullanılabilecek iyi bir makina.Bana göre olumsuz yanı yedek parça fiyatları.Ama yan sanayi kullanırım diyorsan o da pek sorun değil.Zaten Çin malı motorların haricinde yedek parçaları ucuz motor da malesef yok.
arkadaşlar bu gün bir teklif üzerine 2005 model henüz 2200 km gri cbf 250 ye bakmaya gittim.
motor kesinlikle orjinal,sahibi çocukluk arkadaşım,düşme kaza yanyatma çizik dahi yok.
sadece motor uzun zamandır yattığı için,akü bitmiş durumda vurdurunca hemen çalışıyor fakat o kadar tur atmama rağmen bir türlü marştan çalışacak kadar dolmuyor.akü mutlaka yenilenecek.
cbf 250 ye bu güne kadar hondanın yedek parça konusundaki fahiş fiyat politikası sebebiyle soğuk bakmıştım.kullanınca fikrim değişti.
şuan bir ybr 125 sahibiyim,cbf250 ye 5000 tl fiyat isteniyor,ybr mi sattığım rakamı peşinat olarak vericem,geri kalanını ayda 250 300 ne kadar verebilirsem.bu şartlar sadece bana sunuldu eğer alamaz isem piyasası neyse o rakama satılacak.
satış sebebi daha önce bmw 1150 kullanmaları ekonomik nedenleden satıp bunu almışlardı.şimdi yine bmw aldılar ve bana bunu al akaçırma diye haber verdiler.
hiç aklımda yokken bir günde böyle bir teklif karşısında kararsız kaldım,sizce kaçırılmıyacak bir fırsatmı?
fotoğrafları elimde mevcut birazdan ekleyeceğim
Babaçi dostum Merhaba.Motorun km'si gerçekten 2200 km ise çok iyi.Bu modeline göre gerçekten harika.Belki bilirsin ben de eski bir YBR kullanıcısıyım.Her iki motoru da bilen biri olarak acizane tavsiyelerim şunlardır:CBF iyi ve kullanılması keyifli bir makinadır.İlk anda YBR'ye göre titreşimi ve yakıtı fazla gelebilir.Yol tutuşu YBR'ye göre mükemmeldir.Sürat olarak çok fazla şey bekleme.En fazla 150.Ancak torku yüksek olduğu için iki kişi bile her türlü yol koşullarında pek etkilenmiyor.Sana sunulan fiyat 2005 model bir motor için çok ucuz sayılmaz, normal bir fiyat.Ancak normal olmayan km'si.Gerçekten çok düşük ve ödeme şartları çok iyi.Bu sebeple almanı tavsiye ederim.Memnun kalırsın.arkadaşlar bu gün bir teklif üzerine 2005 model henüz 2200 km gri cbf 250 ye bakmaya gittim.
motor kesinlikle orjinal,sahibi çocukluk arkadaşım,düşme kaza yanyatma çizik dahi yok.
sadece motor uzun zamandır yattığı için,akü bitmiş durumda vurdurunca hemen çalışıyor fakat o kadar tur atmama rağmen bir türlü marştan çalışacak kadar dolmuyor.akü mutlaka yenilenecek.
cbf 250 ye bu güne kadar hondanın yedek parça konusundaki fahiş fiyat politikası sebebiyle soğuk bakmıştım.kullanınca fikrim değişti.
şuan bir ybr 125 sahibiyim,cbf250 ye 5000 tl fiyat isteniyor,ybr mi sattığım rakamı peşinat olarak vericem,geri kalanını ayda 250 300 ne kadar verebilirsem.bu şartlar sadece bana sunuldu eğer alamaz isem piyasası neyse o rakama satılacak.
satış sebebi daha önce bmw 1150 kullanmaları ekonomik nedenleden satıp bunu almışlardı.şimdi yine bmw aldılar ve bana bunu al akaçırma diye haber verdiler.
hiç aklımda yokken bir günde böyle bir teklif karşısında kararsız kaldım,sizce kaçırılmıyacak bir fırsatmı?
fotoğrafları elimde mevcut birazdan ekleyeceğim
Elhamdülillah iyiyim, sağolasın.Motordan çok memnunum.Hiç bir sorun yok.Senden aldığımdan beri 3.000 km yaptım gibi.Bir kez yağını değiştirdim.İstediğin zaman buluşalım iyi olur.Ha bu arada motorsuzluğa kendini fazla alıştırma.İnşallah ileride yine camiaya katılacaksın.İçimden bir his bana öyle söylüyor.Yeniçeri, hocam nasılsınız? Motora alıştınız mı, sizi üzmüyordur umarım?
Ben de motorsuzluga alıştım artık...Müsait olursanız birgün biyerde oturup cay icip sohbet edelim...
Saygılar...