Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
arkadaşlar dün kasım ayından beri yatan motosikletimi dükkandan çıkarıp bi tur atayım dedim,marş almad,zorlayınca aküyü bitirdim,bi kere de vurdurmaya çalıştım oda olmadı çok zarar vermek istemedim,öylece geri soktum aracı.Acaba bi problem olur mu?
 
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
86
valla gecen bi sitede okumuştum arkadaş kurye imiş CBF 250 ile 100 bin km devirmiş İŞten çıktığındada 100 bin üzerine 90 bin daha yapmış ve işten çıkmış.Makine için Muhteşem diyor bendeki daha 10 binde bu gidişle bizi yaşlatacak bu makine :) Dİyen demiş HONDA dedin mi duracaksın diye doğru demiş valla.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
cihan teşekkür ederim cevap için.. sitenin linkini verdim arkadaşa okumaya başladı sizin önceki yorumlarınızı.. bende bu sitedeki yorumlarla yaptım motor tercihimi.. 15 gün oldu bende motorumu alalı.. herkese kazasız sürüşler.. :)
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
arkadaşlar dün kasım ayından beri yatan motosikletimi dükkandan çıkarıp bi tur atayım dedim,marş almad,zorlayınca aküyü bitirdim,bi kere de vurdurmaya çalıştım oda olmadı çok zarar vermek istemedim,öylece geri soktum aracı.Acaba bi problem olur mu?
Problem olacağını zannetmem.Başka bir aküden takviye yaparak çalıştırabilirsin.Eğer akünün bitmesini istemiyorsan hiç olmazsa durduğu yerde haftada bir kez 5 dk. çalıştır.Ya da akünü sök her iki ucunu (artı ve eksi)gres yağla yağla, bir poşet içinde oda sıcaklığında uygun bir yerde muhafaza et.
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
Problem olacağını zannetmem.Başka bir aküden takviye yaparak çalıştırabilirsin.Eğer akünün bitmesini istemiyorsan hiç olmazsa durduğu yerde haftada bir kez 5 dk. çalıştır.Ya da akünü sök her iki ucunu (artı ve eksi)gres yağla yağla, bir poşet içinde oda sıcaklığında uygun bir yerde muhafaza et.
Yardım için sağol...
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
cbf-250 ve tüm TWİSTER'cılara merhaba..:)

Eğer ön camın yoksa 100 km'nin üzerinde rüzgar rahatsızlık verebilir.Ancak ön camın varsa bu sorun değil.Eksantrik zinciri büyütülecek bir sorun değil, zira fiyatı yan sanayi mallarında 50 -70 TL arasında.Orjinali de 210 TL.Son sürat olarak ben en fazla 150 km'ye çıkabildim.Motorun karakteri hırçın diyebilirim.Atak bir makina ve devirli kullanılmayı seviyor.130 km'ye kadar hiç zorlanmadan çıkabilirsin.Yokuş çıkarken de performansı 125 cc bir motor gibi düşmez, genelde aynı hızını koruyabilirsin.En sevdiğim yanı yol tutuşu.Benim motorumda orjinal pirelli lastikleri olmasına rağmen virajlarda yılan gibi.CBR 125'e göre çok daha iri ve dolgun bir makina ve bu nedenle göze de hitap ediyor.Sonuç olarak az bir bütçeyle alınıp, şehir içi ve şehir dışı kullanılabilecek iyi bir makina.Bana göre olumsuz yanı yedek parça fiyatları.Ama yan sanayi kullanırım diyorsan o da pek sorun değil.Zaten Çin malı motorların haricinde yedek parçaları ucuz motor da malesef yok.

uzun araştırmalarım sonucu makinemi seçtim...özellikle bu topic bana önemli bir kaynak oldu ve kararımı önemli ölçüde belirledi diyebilirim... misafir olarak girdiğim bu siteye üye olmama sebep olan topic te budur...cbf-250 ve tüm TWİSTER'cılara merhaba..

evet iki ay önce aldığım 2005 model kırmızı HONDA CBF-250 motorumla bende aranıza katılıyorum...alıntı yaptığım arkadaşım sende motorumuzu kısaca özetlemişsin..aynen yazdıklarına katılıyorum...

çevreyoluna ilk çıktığım metrelerde.."çekil şurdan motorcu ezmeyeyim seni" tarzında yol isteyen, beni geçeceğini sanıp gaza asılan otomobil sürücülerine 130-140 a kadar "rahatça" eşlik edip, onları defalarca hayal kırıklığına uğratmaya bayılıyorum...ki o bana yetiyorda artıyor bile :) :) :)

motorumun resimlerine bakmak isteyen ve yorum yazmak isteyenler için....

http://www.motosiklet.net/forum/mot...todan-vazgeciren-kucuk-makinem-cbf-250-a.html
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
115
:silent:selam bende bişeyler sormak isterim bu makine benim çok hoşuma gidiyor boyum 1.90 acaba bana ufak gelirmi bide iki kişi uzun yola gidermi ortalama nekadar sürat yapar iki kişi düz yolda rampada kullanan arkadaşlar yardımcı olursa boyumuzada uyarsa buyaz almayı düşünüyorum:silent:
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Benim de boyum o civarlarda 1.86-1.88 arası. Doğrusunu istersen etrafımdaki bazı arkadaşlar motorun bana biraz küçük geldiğini söylüyorlar ama bence çok da kötü durmuyor. Biraz alçak kalıyor, mesela ST Hyosung 250 cometler daha yüksek ama kalite açısından mukayese kabul etmez.. 250lik bir makine düşünüyorsan veya başlangıç motoru ideal olur..Ben de bir yaz daha bnip sonra büyütmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar bu gün bir teklif üzerine 2005 model henüz 2200 km gri cbf 250 ye bakmaya gittim.

motor kesinlikle orjinal,sahibi çocukluk arkadaşım,düşme kaza yanyatma çizik dahi yok.

sadece motor uzun zamandır yattığı için,akü bitmiş durumda vurdurunca hemen çalışıyor fakat o kadar tur atmama rağmen bir türlü marştan çalışacak kadar dolmuyor.akü mutlaka yenilenecek.

cbf 250 ye bu güne kadar hondanın yedek parça konusundaki fahiş fiyat politikası sebebiyle soğuk bakmıştım.kullanınca fikrim değişti.

şuan bir ybr 125 sahibiyim,cbf250 ye 5000 tl fiyat isteniyor,ybr mi sattığım rakamı peşinat olarak vericem,geri kalanını ayda 250 300 ne kadar verebilirsem.bu şartlar sadece bana sunuldu eğer alamaz isem piyasası neyse o rakama satılacak.

satış sebebi daha önce bmw 1150 kullanmaları ekonomik nedenleden satıp bunu almışlardı.şimdi yine bmw aldılar ve bana bunu al akaçırma diye haber verdiler.

hiç aklımda yokken bir günde böyle bir teklif karşısında kararsız kaldım,sizce kaçırılmıyacak bir fırsatmı?

fotoğrafları elimde mevcut birazdan ekleyeceğim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu gün bir teklif üzerine 2005 model henüz 2200 km gri cbf 250 ye bakmaya gittim.

motor kesinlikle orjinal,sahibi çocukluk arkadaşım,düşme kaza yanyatma çizik dahi yok.

sadece motor uzun zamandır yattığı için,akü bitmiş durumda vurdurunca hemen çalışıyor fakat o kadar tur atmama rağmen bir türlü marştan çalışacak kadar dolmuyor.akü mutlaka yenilenecek.

cbf 250 ye bu güne kadar hondanın yedek parça konusundaki fahiş fiyat politikası sebebiyle soğuk bakmıştım.kullanınca fikrim değişti.

şuan bir ybr 125 sahibiyim,cbf250 ye 5000 tl fiyat isteniyor,ybr mi sattığım rakamı peşinat olarak vericem,geri kalanını ayda 250 300 ne kadar verebilirsem.bu şartlar sadece bana sunuldu eğer alamaz isem piyasası neyse o rakama satılacak.

satış sebebi daha önce bmw 1150 kullanmaları ekonomik nedenleden satıp bunu almışlardı.şimdi yine bmw aldılar ve bana bunu al akaçırma diye haber verdiler.

hiç aklımda yokken bir günde böyle bir teklif karşısında kararsız kaldım,sizce kaçırılmıyacak bir fırsatmı?

fotoğrafları elimde mevcut birazdan ekleyeceğim

abi hiç kaçırma derim ben o'km'de o'fiyata zor bulunur :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ferhat

ben şuanda ne yapacağımı bilemez durumdayım.tüm benliğimle motoru kaçırmamak istiyorum ama maddi olarak amerikan bankalarından daha kötü durumlara düşmekten korkuyorum:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısıysa olsun abi ne diyelim ... ama cidden fiyatı uygunmuş km'sine göre
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
arkadaşlar bu gün bir teklif üzerine 2005 model henüz 2200 km gri cbf 250 ye bakmaya gittim.

motor kesinlikle orjinal,sahibi çocukluk arkadaşım,düşme kaza yanyatma çizik dahi yok.

sadece motor uzun zamandır yattığı için,akü bitmiş durumda vurdurunca hemen çalışıyor fakat o kadar tur atmama rağmen bir türlü marştan çalışacak kadar dolmuyor.akü mutlaka yenilenecek.

cbf 250 ye bu güne kadar hondanın yedek parça konusundaki fahiş fiyat politikası sebebiyle soğuk bakmıştım.kullanınca fikrim değişti.

şuan bir ybr 125 sahibiyim,cbf250 ye 5000 tl fiyat isteniyor,ybr mi sattığım rakamı peşinat olarak vericem,geri kalanını ayda 250 300 ne kadar verebilirsem.bu şartlar sadece bana sunuldu eğer alamaz isem piyasası neyse o rakama satılacak.

satış sebebi daha önce bmw 1150 kullanmaları ekonomik nedenleden satıp bunu almışlardı.şimdi yine bmw aldılar ve bana bunu al akaçırma diye haber verdiler.

hiç aklımda yokken bir günde böyle bir teklif karşısında kararsız kaldım,sizce kaçırılmıyacak bir fırsatmı?

fotoğrafları elimde mevcut birazdan ekleyeceğim
Babaçi dostum Merhaba.Motorun km'si gerçekten 2200 km ise çok iyi.Bu modeline göre gerçekten harika.Belki bilirsin ben de eski bir YBR kullanıcısıyım.Her iki motoru da bilen biri olarak acizane tavsiyelerim şunlardır:CBF iyi ve kullanılması keyifli bir makinadır.İlk anda YBR'ye göre titreşimi ve yakıtı fazla gelebilir.Yol tutuşu YBR'ye göre mükemmeldir.Sürat olarak çok fazla şey bekleme.En fazla 150.Ancak torku yüksek olduğu için iki kişi bile her türlü yol koşullarında pek etkilenmiyor.Sana sunulan fiyat 2005 model bir motor için çok ucuz sayılmaz, normal bir fiyat.Ancak normal olmayan km'si.Gerçekten çok düşük ve ödeme şartları çok iyi.Bu sebeple almanı tavsiye ederim.Memnun kalırsın.
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Yeniçeri, hocam nasılsınız? Motora alıştınız mı, sizi üzmüyordur umarım?

Ben de motorsuzluga alıştım artık...:) Müsait olursanız birgün biyerde oturup cay icip sohbet edelim...

Saygılar...
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Yeniçeri, hocam nasılsınız? Motora alıştınız mı, sizi üzmüyordur umarım?

Ben de motorsuzluga alıştım artık...:) Müsait olursanız birgün biyerde oturup cay icip sohbet edelim...

Saygılar...
Elhamdülillah iyiyim, sağolasın.Motordan çok memnunum.Hiç bir sorun yok.Senden aldığımdan beri 3.000 km yaptım gibi.Bir kez yağını değiştirdim.İstediğin zaman buluşalım iyi olur.Ha bu arada motorsuzluğa kendini fazla alıştırma.İnşallah ileride yine camiaya katılacaksın.İçimden bir his bana öyle söylüyor.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar dün motosikletimin yağ - filtre değişimini yaptım ve kitabında yazdığı gibi 1.5 litre yağ koydum.Merakettiğim bişey var acaba yağ fitresini değiştirdiğimiz zaman extradan 50- 100 gram yağ koymak gerekirmi?:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst