- Katılım
- 19 Şub 2006
- Mesajlar
- 596
Selam Beyler; hic sesiniz solugunuz cıkmıyor bu aralar...???İşin aslı ben de pek takip edemiyorum son günlerde.
Bu haftasonu kızarkadasım ile birlikte Kırklareli İli'ne baglı Dupnisa Magarası ve İgneadayı ziyaret etmek istedik.Saat 09:00'da yola cıkmayı planlamıstık ama benim uyanamamamdan dolayı hareket saatimiz saat 12:30'ü buldu.Yolun yarısına gelince ben zaten yorgunluktan bitap düsmüstüm, Dupnisa'yı eledik sadece İgneadaya gittik.
Birkac resim cektik, sizlerle paylasmak istedim...
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
Bu haftasonu kızarkadasım ile birlikte Kırklareli İli'ne baglı Dupnisa Magarası ve İgneadayı ziyaret etmek istedik.Saat 09:00'da yola cıkmayı planlamıstık ama benim uyanamamamdan dolayı hareket saatimiz saat 12:30'ü buldu.Yolun yarısına gelince ben zaten yorgunluktan bitap düsmüstüm, Dupnisa'yı eledik sadece İgneadaya gittik.
Birkac resim cektik, sizlerle paylasmak istedim...
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21
By bulosele at 2008-06-21



