Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
ben yedek dahil 1 depoyla 400km yaptım abartısıs yineyaparım pişman değilim :mrgreen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
Belki buradan sirkecideki parçacıların numarasını vermem yanlış olur sen bana msn görüşelim orada sana gerekli bilgileri veririm:) hatta ben burdan alıp sana bile gönderbilirim

süper korkut..:)

geçen size yazdıktan sonra ankara'da ki tek motor parçalarının satıldığı yere gittim (yiba) ama özellikle cbx ve cbf 250 ile ilgili yedek parça yok.

msn'imi vermek istedim ama bazı sebeplerden dolayı ne msn ne de facebook falan kullanmıyorum artık.. ama sana sorun olmazsa [email protected] adresinden bilgileri alabilirim..
gerçi sırf buradaki sohbet için bile yeniden msn ne girim mi diye düşünüyorum.:bounce:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ben yedek dahil 1 depoyla 400km yaptım abartısıs yineyaparım pişman değilim :mrgreen:

Yedekle yapılabilir fakat yedek hariç 460 km inandırıcı gelmedi diğer arkadaşların :)



Bu arada yağ filtresi fiyatını bilen var mı? Uygun parça satan var mı İzmir'de?
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
korkut hocam hayırlı olsun. Allah kazasız belasız yolculuklar nasib etsin. hani neredesiniz cbf 250 kullanıcıları. simdi merak ettiğim internette cbf 250 satışta kimi arkadaşlar 250nin üretimi durmuş diyo ben bu motoru almak istiyorum ama üretimi durmuş bi motoru almak istemem, kısacası üretimi durdumu durmadımı :silent:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
arkadaşlar benim çalıştığım şirkette 3500 e cbf250 ler var, herbiri en az 80 bin km. de fakat bir tane az kullanılmış var 28000 km. 3500 e alıyımmı? personel indirimli fiyatı bu.
ön çamurluk kırık
zincir değişecek
gösterge ön taraf çatlak ama çalışıyor
başka sorunu yok, her 6000 de bakımı yapılmış yağı değişmiş. bakımlı ama kurye motoru
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
eger km si gercek ise dedigin gibi motor bakimlı ise al derim fiyat iyi sayilir yalniz göstergesi biraz pahali 1000 ytl gibi:silent:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
arkadaşlar benim çalıştığım şirkette 3500 e cbf250 ler var, herbiri en az 80 bin km. de fakat bir tane az kullanılmış var 28000 km. 3500 e alıyımmı? personel indirimli fiyatı bu.
ön çamurluk kırık
zincir değişecek
gösterge ön taraf çatlak ama çalışıyor
başka sorunu yok, her 6000 de bakımı yapılmış yağı değişmiş. bakımlı ama kurye motoru

Arkadaşım 4000-4500 ytl gibi bundan çok temizleri vardır zaten. Sen çamurluk, gösterge, zincir gibi masrafları eklersen hiç bi karın kalmaz bu işten. Bence masrafsız motor al. KM'si çok önemli değil fakat kuryeler motora acımaz. Normal bir kullanıcıdan almanı tavsiye ederim :)

eger km si gercek ise dedigin gibi motor bakimlı ise al derim fiyat iyi sayilir yalniz göstergesi biraz pahali 1000 ytl gibi:silent:

Bu forumun da hit konusu gösterge paneli. Bir çizik olsa gösterge panelin 1000 ytl deniyor hemen. Komple değiştirirsek her parçayı battık zaten :cherry:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
hocam göstergede çatlak var demiştim, içeri su kaçacak kadar deliği var, bundan bişey olurmu ? birde debriyajı bitiik galiba, motor vistesten çıkmıyor.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Motorturk'te K&N yağ filtreleri 11 YTL olması lazım...

Arkadaşlar orta sehpa konusunda bilginiz var mı? Fiyatları nasıl?

Bu arada yedek depo (biraz performanslı kullanımda) 65,8 km götürdü. Sakin kullanılırsa 75 - 80 km gidecektir. Bilginize...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
88
Geçen hafta motosikletin 1000km bakımı için servise gittim gerekli işlemler yapıldı fakat yağ filtresi değişmedi bu normal midir:silent:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Geçen hafta motosikletin 1000km bakımı için servise gittim gerekli işlemler yapıldı fakat yağ filtresi değişmedi bu normal midir:silent:

yağ filtresinin değişmesi belki daha uzun bi süredir..yani her 2. bakımda değişiyordur ama yinede bilenler söylesin..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
dediğim doğru çıktı oleyy bişeler öğreniyorum...! korkut abi başka resim varsa koyabilir msinn ??
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Şu anda fiyatlar yakın zaten YBR250 almak daha mantıklı gözüküyor. Ben olsam ben de enjeksiyonlu tercih ederim fiyatlar yakın olduğu için.
Ben YBR 250 aldım bugün 2.haftası ve ybr125 cbf 150 den sonra bana çok güzel geldi, duruşu gidişi çalışması yakıtı harika tabi ilgilenenlerde ayrı konu.:mrgreen: Derlerya şiddetle tavsiye ederim diye aynen bende ederim:)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar ; siz parasını vermedikçe hiçbir zaman değişmez. Hava ve yağ filtresi değişimi ücrete tabidir.
Yağ filtresi bence yeni motorlarda ; 1.000 ve 3.000 km de değiştirilmelidir.

Motordaki parçaların yeni olması itibariyle mikro boyuttaki metal parçaları yağa karışır.
Yağın temizlenmesi ; motorun ömrü açısından mutlaka gereklidir... :cat:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
Evet abi Velimeşe ye boza içmeye geldiysen tanırsın belki .tamam gördüm senin motoru benim kinin aynısı kırmızı istersen gelbenimle gezilere katıl bu hafta şarköye gitcez
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Dün Beşiktaş ta Ybr 250 gördüm Yamaha motosikletleri güzel ama Ybr 250 yamahanın en uyduruk çalışması aman yarabbim o ne öyle motosikletin her yeri haydi kalk gidelim diyor egzost , depo kapağı ,göstergeler ,depo daha neresini sayayım.bir motosiklet bu kadar berbat edilmez (Bu benim fikrim) Saygılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst