Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar hangi cbf250ye bindiysem bineyim zincir sesi rahatsız edici düzeyde bu sorunun bir çözümü yokmu?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
hocam terliklerde güzel.motora öyle binmiyorsun sanırım :silent: :) :rendeer:

Buda benim canavar





Yok hocam motosiklet evin önünde ogün motosiklete binmemiştim fotoğraf çekinmek için evden öyle çıktım ...:mrgreen:Terlik temennilerin içinde teşekkürler :) :) :)korunmasız motosiklete binmekmi asla:cat: :cat:

Arkadaşlar hangi cbf250ye bindiysem bineyim zincir sesi rahatsız edici düzeyde bu sorunun bir çözümü yokmu?

Valla benim cbf 250 de de zincir şakırtısı var ve bir türlü kesemedim bilmiyorum neden böyle oluyor ve devamlı zincirde gevşeme oluyor neden bilen bir arkadaş varsa cevabını bende merak ediyorum yazabilirmi ???

arkadaşlar benim çalıştığım şirkette 3500 e cbf250 ler var, herbiri en az 80 bin km. de fakat bir tane az kullanılmış var 28000 km. 3500 e alıyımmı? personel indirimli fiyatı bu.
ön çamurluk kırık
zincir değişecek
gösterge ön taraf çatlak ama çalışıyor
başka sorunu yok, her 6000 de bakımı yapılmış yağı değişmiş. bakımlı ama kurye motoru

1- Ön çamurluk 250 ytl .Yan sanayisi yok.
2- Zincir 270 ytl .Yan sanayisi ringli 120 ytl Kore malı.
3- Gösterge panelinin alt plastiği 80 ytl üst plastiği 130 ytl .Yan sanayisi yok
4- Debriyaj balatası 200 ytl. Yan sanayisi 40-50 ytl
Hesabını kitabını iyi yap ona göre al senin bu bildiklerin arızalar ya bilmediğin varsa ne olcak ha hiç düşündünmü bence hiç düşünme başka bir motosiklete bak derim saygılar...:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Neredesiniz cbf 250 tutkunları topic sessizliğe bürünmüş alooooooo tamam yaz geldi geziyorum diye yazamazsınız ama topic i öldürmeyelim hadiiii motosiklet tutkunları:silent: :pale:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
en son sen resim ekleyecektin korkut abii yeni resim istemiştim olur mu ?? şöyle farklı açılardan...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
CBF250'ye gri renk de her zaman yakışıyor... :cat:

@korkut 250; hocam yan sanayi orta sehpa arıyorum. İstanbulda bir firmaya sordum yokmuş.
Sen araştırma yapmışsın belki bilirsin. Var mı yan sanayi orta sehpa satan bir yer ?

Arkadaşlar ; bu arada CBF250 modellerde yüksek tondaki zincir sesi normaldir.
Daha çok vites boştayken şıkırdama, hatta şakırdama yapabilir... :mrgreen: bilginize.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
eyw. korkut abi..sen bu motosikleti buyutmek istediğinde hangi motora geçeceksin ??

Niyetim motosikletimi Seneye değiştirmek kafamdaki motosiklet Cbf 500 yada yamaha fazer artık nasip bakalım durum neyi gösteriyor. :cat:

CBF250'ye gri renk de her zaman yakışıyor... :cat:

@korkut 250; hocam yan sanayi orta sehpa arıyorum. İstanbulda bir firmaya sordum yokmuş.
Sen araştırma yapmışsın belki bilirsin. Var mı yan sanayi orta sehpa satan bir yer ?

Arkadaşlar ; bu arada CBF250 modellerde yüksek tondaki zincir sesi normaldir.
Daha çok vites boştayken şıkırdama, hatta şakırdama yapabilir... :mrgreen: bilginize.

Ben aldığımda orta sehpa vardı ama senin için sirkeciye uğrar sorup araştırırım olmadı istoç a gider servisine sorup sana bilgi veririm. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
177
gr147cz.jpg


paratwister035oo.jpg


imgpersonal219co.jpg


kittwister039oo.jpg


sportbiketw034xe.jpg


twister8tryty9jv.jpg

bu aksesuar lar çok pahalımıdır acaba
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ben aldığımda orta sehpa vardı ama senin için sirkeciye uğrar sorup araştırırım olmadı istoç a gider servisine sorup sana bilgi veririm. :cat:

Walla çok memnun olurum. Benim Esk.'den araştırmam yeterli olmuyor. Dediğim gibi sadece Aydın motora sordum. Onlarda olmadığını söylediler. Başka da esnaf tanımıyorum.
Şimdiden teşekkürler... :cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
viper-1 sen nerede ikamet ediyorsun hem araştırırım sana bilgi veririm yada tel nosunu veririm:)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Nerdesiniz motosiklet tutkunları niredesiniiiiiiiiz
CAnnlı kalsın topiğimiz :)herhalde yazın cazibesinde motosiklet üstünden inmiyorsunuz Hak veriyorum ama arada bir söyleşelim burada......:cat:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
herkese merhabalar..iyi akşamlar dilerim...
ben arka zincir sorununu yenisini alarak hallettim...orjinal DID markalı zincir..ama motorum epey yol yaptığı için gerekiyordu doorusu..26000 deyim şu an..daha da gidecek bence..:)
eksantrik zincirini de 20000 deyken değiştirdim tık ses gelmiyor...;)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar ; 120 km hıza çıktığım zaman devir 8000 e çıkıyor ; motor da bağırıyo bunun nasıl bir sebebi olur? :silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst