- Katılım
- 26 Haz 2010
- Mesajlar
- 154
Arkadaşlar merhaba, 2003 model twister aldım size birşey sormak istiyorum. Motosiklet ısındıktan sonra kalkışlarda veya düşük devirlerde titreme yapıyor. Bu normalmi sizce?
Ben 40.000 de twister aldım hiçbir ses gelmiyor! Ayrıca motor hiç açılmamış. Cbf'den farklımıdır bilmiyorum.
Debriyaj balataları veya saclarından yapıyor bendede aynı sorun var. Saclar yamuluyormuş vites geçişlerdede zorluk yaratıyor
Ekzantrik sesi için bildiğim kadarıyla motor açılmıyor yan kapak ve en ust kapak acılıyor gergi paletleri gergi otomatiği ve zincir değişiyor epey pahalı ama 20000 , 25000 km arası dayanıyormuş