- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
Arkadaşlar sizin cbf 250 ler 180 kuruş 200 kuruş mu yakıyor ben mi yanlış hesaplıyorum.
benim cbf 250 ye 50 tl koydugum zaman 350 km den aşağı yedege geçmiyor
ancak 380 veya 400 km arası yedege geçiyor
yedek ile beraber en fazla 440 km yol yaptıgımı biliyorum.
bunun yarısı otobanda yarısı şehiriçinde oluyor
şehir içi hep kullanıdıgım zaman ise tahmini 330 km de yedege geçiyorum.
yani her zaman hesaplarım depo boşaldıgı zaman km de 135 kuruşu geçtigi bilmem
km de 140 kuruş yaktıgını hiç hatırlamam valla.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------
selam arkadaşım mesajını yeni gördüm kusura bakma
cbf ile cbx arasındaki farkı sormuşsun,
benim bildigim tek fark cbf nin cbx den çok ama çok olmasıdır, diğer deyatlarının hiçbirini bilmiyorum
ama cbf 250 anlatmak istersem buraya sığmaz kıssadan söylersem
km de 120 kuruş 135 kuruş arası yakmaktadır,
0-100 km hıza 8 saniyede çıkmaktadır,
yani 140 beygirlik alfe romeo bir araç ile kafa kafaya kalkış yaptıgınız zaman açık ara fark ile arayı açıyorsunuz((bunu denedim valla)
cbf 150 ile arasında 20 km fark diyen arkadaşlar doğru söylüyor,
ancak cbf 150 120 km hıza 20 saniye civarında çıkıyor cbf 250 ise 10 saniye de çıkıyor
yani o dediginiz 20 km fark size 10 saniye kazandırıyor,
ben cbf 150 ile cbf 250 kıyaslamıyorum,
ancak bana sorulan sorular ve adamın altında cbf 150 varsa o zaman çok saçma oluyor
cbf 150 kullanıcısı bana soruyor abi en çok kaç basıyor
140 km diyorum
eee benim cbf 150 de 120 yapıyor arada 2 3 bin tl fark var bunun için verilirmiyor, ben basıp gidiyorum
arkadaş akıl var mantık var
tofaş da bir araba mercedes de bir araba tofaş 100 km hıza 20 saniyede çıkıyor ise mercedes 5 saniyede çıkıyor,
insanımız bunu anlamak istemiyor.
kalkışta olsun yolda 100 km hızla giderken olsun çok fark var
cbf 150 ile otobana girip sol şeritteki arabadan kaç kişi yol istedi,
he yol isteyen olmuştur, almıştır yolu hemen sağ şeride geçmiştir
çünkü cbf 150 nin sol şeritte gitmesi, yolun boş olması gerekir.
oysa ben en son istanbul karabük gezisinden dönerken,
boludan çıktım otobana en sol şeritte çamlıca gişelerine kadar geldim,
kimseye makas atmadım xenonumum sağ olsun beni gören yol veriyor, yol vermeyene ise iki sellektör yakıyorum, ister istemez yol veriyor sonra 140 km hızla yoluma devam ediyorum,
artık bıktım usandım arkadaş bu farkı anlatmaktan
alıyım bir fazerde bitsin artık bu çile beee
benim cbf 250 ye 50 tl koydugum zaman 350 km den aşağı yedege geçmiyor
ancak 380 veya 400 km arası yedege geçiyor
yedek ile beraber en fazla 440 km yol yaptıgımı biliyorum.
bunun yarısı otobanda yarısı şehiriçinde oluyor
şehir içi hep kullanıdıgım zaman ise tahmini 330 km de yedege geçiyorum.
yani her zaman hesaplarım depo boşaldıgı zaman km de 135 kuruşu geçtigi bilmem
km de 140 kuruş yaktıgını hiç hatırlamam valla.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------
allahını seven biri bana cbx ve cbf 250 arasında ne fark war söleye bilir mi bide bunlar km'de ne kadar yakıyor şehir içi şehir dışı bu cevabı en çok kuzenlerden beliyorum
cwp veren ve verecek olan tün arkadaşlara şimdiden ilg ileri için çok çok teşekkür ederim
selam arkadaşım mesajını yeni gördüm kusura bakma
cbf ile cbx arasındaki farkı sormuşsun,
benim bildigim tek fark cbf nin cbx den çok ama çok olmasıdır, diğer deyatlarının hiçbirini bilmiyorum
ama cbf 250 anlatmak istersem buraya sığmaz kıssadan söylersem
km de 120 kuruş 135 kuruş arası yakmaktadır,
0-100 km hıza 8 saniyede çıkmaktadır,
yani 140 beygirlik alfe romeo bir araç ile kafa kafaya kalkış yaptıgınız zaman açık ara fark ile arayı açıyorsunuz((bunu denedim valla)
cbf 150 ile arasında 20 km fark diyen arkadaşlar doğru söylüyor,
ancak cbf 150 120 km hıza 20 saniye civarında çıkıyor cbf 250 ise 10 saniye de çıkıyor
yani o dediginiz 20 km fark size 10 saniye kazandırıyor,
ben cbf 150 ile cbf 250 kıyaslamıyorum,
ancak bana sorulan sorular ve adamın altında cbf 150 varsa o zaman çok saçma oluyor
cbf 150 kullanıcısı bana soruyor abi en çok kaç basıyor
140 km diyorum
eee benim cbf 150 de 120 yapıyor arada 2 3 bin tl fark var bunun için verilirmiyor, ben basıp gidiyorum
arkadaş akıl var mantık var
tofaş da bir araba mercedes de bir araba tofaş 100 km hıza 20 saniyede çıkıyor ise mercedes 5 saniyede çıkıyor,
insanımız bunu anlamak istemiyor.
kalkışta olsun yolda 100 km hızla giderken olsun çok fark var
cbf 150 ile otobana girip sol şeritteki arabadan kaç kişi yol istedi,
he yol isteyen olmuştur, almıştır yolu hemen sağ şeride geçmiştir
çünkü cbf 150 nin sol şeritte gitmesi, yolun boş olması gerekir.
oysa ben en son istanbul karabük gezisinden dönerken,
boludan çıktım otobana en sol şeritte çamlıca gişelerine kadar geldim,
kimseye makas atmadım xenonumum sağ olsun beni gören yol veriyor, yol vermeyene ise iki sellektör yakıyorum, ister istemez yol veriyor sonra 140 km hızla yoluma devam ediyorum,
artık bıktım usandım arkadaş bu farkı anlatmaktan
alıyım bir fazerde bitsin artık bu çile beee