Arkadaşlar; CBF Türkiye 'de üyeliği olan varsa bir baksın. 16 Mart Pazar günü için Göynük gezisi var.
Katılım şartları : Honda CBF motosiklet ve CBF Türkiye üyeliği![]()
Benimki düz yolda 115-120 arası kalıyor.Rodajı düzgün yapılmamış bir cbf150 düz yolda 105ten fazlasını yapamaz.Sende başta 105ten fazlasını yapamazsın motorun daha yeni açıldıktan sonra 110-115 diye gider.
Rodajı iyi yapılmamıştır o motorun.Yoksa 95neki cbf için.ben bir kere bindim yakın arkadaşımın cbf'150'sine 95'i geçemedim makina 2000 km civarlarındaydı!!ama rahat makina :cat:+'larıda çok -'leride
cümleten selamlar cbf topiğine ilk kez yazıyorum kymco ck 125hakkında kullanan arkadaşlara yardımcı oldum epey zamandır , emekli olmayı düşünüp ck dan cbf150 bakıyorum çeşitli videolar izledim bir kaç kezde yakından görüp oturdum motora.çevremdeki insanlar 25cc için değermi bekle daha güçlü bir motor al diyorlar ve artık rahat ve hızlı gelmiyor motorum bana cbf rahat bir motor sanırım benim aradığım özellik rahatlık uzun yol(600 km kadar)yapabilecek yokuşlarda bayılmayacak birazda seri bir motor olması cbf de bunlar mevcutmudur sayın motorcu kardeşlerim..yardımcı olursanız sevinirm bütçe 3000ytl![]()
ilan filan vermedim abi alıcak adam hazır ama ben karar veremiyorum işte ybr ile aynı tarzda zaten ck 125 rahtlığına diyecek yok tabiki ybr nin ama şöyle kalıplı ve ck dan daha iyi bayılmayacak bir motor arıyorum işte öneri için saol
burdurda motor yok abi zaten okuyorum ben burda bi venox bi600f motorumuz var koca şehirde:mrgreen:şehir dışı neresi olursa gidicem almaya demek öyle diyorsun çok zor bir evredeyim yani istediğim özellikleri anlattm abi sana bunlar var diorsun sorun yok o halde ben uzun yolda biraz rüzgar biraz yokuş yüzünden 60a düştüğümü biliyorum iki kişi sağa çekip ağladım sinirden abi ben böyle bir olay istemiyorum
umarım beni anlamışsındır cbf250ye gerek yok sanırım serilik ve 20km son hız dışında
Aynen :cat:yav bende cbf 150 ilanı yok dedim sen yanlış anladın...
almayı düşünürsen pişman olmazsın...tork çok iyi...2 kişi performansı bile harika...ybr 125 in 2 kişiyle 2 de çıkamadığı rampayı cbf çıkar fark orada zaten torkda...kalıp desen keza aynı durum...
Rodajı iyi yapılmamıştır o motorun.Yoksa 95neki cbf için.
Ben 3.viteste 80-90km/hye çıkıyorum.Sen 95 diyosun.
Tamam ybr ile arasında tork olarak çok fark yok ama az farkta yok.tork iyi ama çok iyi değil ben ybr de kullandım dağlar kadar fark yok arada ha son sürattede 10 km oynuyor oda en fazla daha öncede söledim göstergeye 2 defa tel değiştikten sonra bidaha inanmadım...ben en fazla yokuş aşşagı 119 km görüyorum düzdede 110 km en fazla göstergeye göre....
Aynen :cat:
Tork olayı cbf'de muhteşem.
Mesala ybr125'in 3.viteste çıktığı rampayı cbf 4.viteste çıkıyor.
O gün İskenderun dağında giderken dağı tırmanıyorum ben ve arkadaşım rampa dik.Tek kişi 2.viteste tırmanan ybryi 3.viteste geçtiğimi bilirim.
tork iyi ama çok iyi değil ben ybr de kullandım dağlar kadar fark yok arada ha son sürattede 10 km oynuyor oda en fazla daha öncede söledim göstergeye 2 defa tel değiştikten sonra bidaha inanmadım...ben en fazla yokuş aşşagı 119 km görüyorum düzdede 110 km en fazla göstergeye göre....
Yakacaksın motoru.. bari 70'ten sonra 4'e atta elinde kalmasın :mrgreen:
Tamam ybr ile arasında tork olarak çok fark yok ama az farkta yok.
Ybr 9Nm Cbf13Nm arada 4nm fark var 4nm güç demek 50cc bir scooterin gücüdür.Senin hızın düşük bir örnek verecek olursak.;
Hava:20 derece.
Saat:Gece 1.30.
Yer:İskenderun-Adana otobanı.
Motorlar:Cbf150,Ybr125.
Yol Durumu:Hafif Yokuş Aşşağı.
Rüzgar:Çok az.
CBF150 Hız:130km/h Civarı.
YBR 125 Hız:110-115 gidiyor.Arkadaşım ybr'yi yırtıyor fakat bana yetişemiyor çünkü cbf'nin hızı 130km/h.
Bu testi bizzat kendim yaptım hata yoktur.
yav zorlayarak oluyo işte ya metehan abi ,izzet sizin yollar uzun belkide ondan ama Allah sizi inandırsın burda en fazla 3 km iniş 2 km de düzlük yol bulunca basıyorum ama 119 düzde 110 115 hava rüzgarlıysa 90-100 çok rüzgarlı burası belkide onun tesiri vardır binen herkes benim motorun çekişine iyi diyor..yani bi problem yok ama sürücü ağırlığı falan aslında bi çok etken var...