- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
bir kanun adamının çocuğuyum ama kanunsuz ne varsa yapıyorum valla...![]()
bir kanun adamının çocuğuyum ama kanunsuz ne varsa yapıyorum valla...![]()
Arkadaşlar motorumu akşamları apartman girişine zemin kata koyuyorum sürekli.Sabah aşağı indiğimde motoruma baktım ve saniyesinde bir farklılık olduğunu anladım ama ne olduğunu bulamıyorum:silent: yaklaşık 4-5 sn sonra farkettim ki aynalarım yoookkr: Şerefsizin biri çalmış.Gerekli küfürleri sabah sabah ettikten sonra işyerime aynasız vaziyette gittim ve servisi aradım.Motorumuzun aynalarının tanesi 40 ytl.2 tanesi de doğal olarak 80 YTL :salut: Benim gibi mağdur olmak istemiyorsanız aynalarınıza dikkat edin :farao:Sanırım orjinal ayna almıyacam.Bi şekilde işimi sanayide ucuz yollu hallettmeyi düşünüyorum.O dandik aynalar 80 ytl etmez gibime geliyor.
öncelikle geçmiş olsun dostum o çalan bi tarafına takacaktır o aynaları yada motoruna nasıl vicdanla binecekse....ybr aynaları mevcut bi çok yerde yan sanayi hiç masraf edip bizim boktan aynalardan alma....zaten biyeri göstermiyo ybr aynalarına bi bak sen .
Ben de ybr aynaların soracaktım aykan kardeşim saolasın.Gerçi aynaların takıldığı pasoları biraz zedelemiş şerefsiz.İnşallah fazla uğraştırmaz beni.Şimdi gidip alacam ybr aynası bi de olmayacak.. Kahramanlara aynasız motorla gitmek tam bir işkence..
abi ona bakarsan benimde egzoz açık:mrgreen:
ama no problem....
onu oraya koyuyolarsa o plakayı aydınlatması gerek.aydınlatmasını istemiyosan içindeki ampulü sökersin.ama o parça hatalı...
plakanın aydınlatmasını sökersen bunun hiç bi suç teşkil ettiğini sanmıyorum.hatta bazı motorlarda aydınlatmada yok.
bilmiyom ben böyle seviyommm...ehuehuehue:queen:
plakanın aydınlatması için bişey diyemem ama çatlayan parça için aliminyum bantla çevresini sararsan ömürlük olur söyliyeyim bantı aldım uygulamayı yapınca fotoyu koyarım
bendeeee en son trafikte adam dövmüştüm..sende benzikliktemi pataklamıştın abi yanlış hatırlamıyosam:mrgreen:
Arkadaşlar motorumu akşamları apartman girişine zemin kata koyuyorum sürekli.Sabah aşağı indiğimde motoruma baktım ve saniyesinde bir farklılık olduğunu anladım ama ne olduğunu bulamıyorum:silent: yaklaşık 4-5 sn sonra farkettim ki aynalarım yoookkr: Şerefsizin biri çalmış.Gerekli küfürleri sabah sabah ettikten sonra işyerime aynasız vaziyette gittim ve servisi aradım.Motorumuzun aynalarının tanesi 40 ytl.2 tanesi de doğal olarak 80 YTL :salut: Benim gibi mağdur olmak istemiyorsanız aynalarınıza dikkat edin :farao:Sanırım orjinal ayna almıyacam.Bi şekilde işimi sanayide ucuz yollu hallettmeyi düşünüyorum.O dandik aynalar 80 ytl etmez gibime geliyor.
Yazık ya, geçmiş olsun.....
bunu yapan vatan hainidir...Allahtan korkmayan şerefsizler...anasının ne suçu var demeyin...bu soysuz itleri sokağa salıyolar...sokakta büyüyüen şerefsizlerin işi bunlar...ana konu komşuda cıngen...baba serseri gibi oğluna terbiye ahlak falan öğretmiyor...sevgisiz büyüyen şerefsizlerin hareketleri bunlar..ale:
üzüldüm beale: erdocum...
Geçmiş olsun erdo2002.
mete abi biraz dikkat. yazdığın sözcüğü silermisin...
Hakikaten nasıl bir "insan" evladı böyle birşey yapar ? Çalan insana bile hakikaten hak veresim geliyor satıp kötü yoldan da olsa para kazanacak. Bundaki amacın nedir arkadaşım senin ?
erdo2002´ geçmiş olsun gerçekten çok kötü olmuş amaçları ne ne yapmaya çalışmışlar .... ama fotoları görünce artık ben o jiletleyenin babası oldum ... insanlığı öğretirim ona......
plaka ışıklandırmasını üstündeki plastik kapak motor daha iki haftalıkken çatladığını gördüm eve gigince japonla yapıştıriim dedim eve geldim kapak düşmüş kendiliğinden.........
erdo 2002 ,, mryıldız,,, çok geçmiş olsun,,, ALLAH böle şerefsizlere bi daha fırsat vermesin,,
adaş gördüm çok üzüldüm yaaa bende bu adaşın sesi neden çıkmıyo diyodum meğer dertliymiş bizim adaş
ya geçenlerde de senin motoru götürmeye çalışmamışlarmıydı nedir senin başına gelenler aman dikkat et bak başına iş açmasınlar sonra aman allah korusun seni ve motorunu
erdo geçmiş olsun kardeş bunu yapan çocuk falan değildir jilet değilde sanki falçata kullanılmış gibi neyse üzülmeyesin bende kedilerin saldırısına ugradım o senin giden döşeme 3 kez yenilendi.
slm arkadaşlar uzun zamandır girmiodum erdoyla mrlyldz na geçmiş olsun diorum bunu yapanların belini dorultmasın allah hayat boyunca.hiç bir malvarlığına kavuşamasınlar inşlh çok kötü bi durum insan sinirden çıldırıo motor benim olmadıı halde o yapanı görsem heralde katil olurum
bu arada benim motor 15500 km oldu sizce satmaya kalksam fiyatı ne olur
slm arkadaşlar uzun zamandır girmiodum erdoyla mrlyldz na geçmiş olsun diorum bunu yapanların belini dorultmasın allah hayat boyunca.hiç bir malvarlığına kavuşamasınlar inşlh çok kötü bi durum insan sinirden çıldırıo motor benim olmadıı halde o yapanı görsem heralde katil olurum
bu arada benim motor 15500 km oldu sizce satmaya kalksam fiyatı ne olur