Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Arkadaşlar motorumu akşamları apartman girişine zemin kata koyuyorum sürekli.Sabah aşağı indiğimde motoruma baktım ve saniyesinde bir farklılık olduğunu anladım ama ne olduğunu bulamıyorum:silent: yaklaşık 4-5 sn sonra farkettim ki aynalarım yoookk:pr: Şerefsizin biri çalmış.Gerekli küfürleri sabah sabah ettikten sonra işyerime aynasız vaziyette gittim ve servisi aradım.Motorumuzun aynalarının tanesi 40 ytl.2 tanesi de doğal olarak 80 YTL :salut: Benim gibi mağdur olmak istemiyorsanız aynalarınıza dikkat edin :farao:Sanırım orjinal ayna almıyacam.Bi şekilde işimi sanayide ucuz yollu hallettmeyi düşünüyorum.O dandik aynalar 80 ytl etmez gibime geliyor.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar motorumu akşamları apartman girişine zemin kata koyuyorum sürekli.Sabah aşağı indiğimde motoruma baktım ve saniyesinde bir farklılık olduğunu anladım ama ne olduğunu bulamıyorum:silent: yaklaşık 4-5 sn sonra farkettim ki aynalarım yoookk:pr: Şerefsizin biri çalmış.Gerekli küfürleri sabah sabah ettikten sonra işyerime aynasız vaziyette gittim ve servisi aradım.Motorumuzun aynalarının tanesi 40 ytl.2 tanesi de doğal olarak 80 YTL :salut: Benim gibi mağdur olmak istemiyorsanız aynalarınıza dikkat edin :farao:Sanırım orjinal ayna almıyacam.Bi şekilde işimi sanayide ucuz yollu hallettmeyi düşünüyorum.O dandik aynalar 80 ytl etmez gibime geliyor.


öncelikle geçmiş olsun dostum o çalan bi tarafına takacaktır o aynaları yada motoruna nasıl vicdanla binecekse....ybr aynaları mevcut bi çok yerde yan sanayi hiç masraf edip bizim boktan aynalardan alma....zaten biyeri göstermiyo ybr aynalarına bi bak sen .
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
öncelikle geçmiş olsun dostum o çalan bi tarafına takacaktır o aynaları yada motoruna nasıl vicdanla binecekse....ybr aynaları mevcut bi çok yerde yan sanayi hiç masraf edip bizim boktan aynalardan alma....zaten biyeri göstermiyo ybr aynalarına bi bak sen .

Ben de ybr aynaların soracaktım aykan kardeşim saolasın.Gerçi aynaların takıldığı pasoları biraz zedelemiş şerefsiz.İnşallah fazla uğraştırmaz beni.Şimdi gidip alacam ybr aynası bi de olmayacak.. Kahramanlara aynasız motorla gitmek tam bir işkence..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Ben de ybr aynaların soracaktım aykan kardeşim saolasın.Gerçi aynaların takıldığı pasoları biraz zedelemiş şerefsiz.İnşallah fazla uğraştırmaz beni.Şimdi gidip alacam ybr aynası bi de olmayacak.. Kahramanlara aynasız motorla gitmek tam bir işkence..


yuvaları kastettin herhalde zedelenmiş derken bak sana bi akıl vereyim eyer aynaların geçme yerleri zedelendiyse git sanayiye bi tornacıya 5 kagıda yuva yaptır aynalara göre ama gitmeden bi dene mutlaka uyar tekrar geçmiş olsun ...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi ona bakarsan benimde egzoz açık:mrgreen:
ama no problem....:p
onu oraya koyuyolarsa o plakayı aydınlatması gerek.aydınlatmasını istemiyosan içindeki ampulü sökersin.ama o parça hatalı...
plakanın aydınlatmasını sökersen bunun hiç bi suç teşkil ettiğini sanmıyorum.hatta bazı motorlarda aydınlatmada yok.
bilmiyom ben böyle seviyommm...ehuehuehue:queen:

anladım sen nizami realist birisin...neyse o diyosun...:p

bence motosiklette plaka gereksiz bişey...:pale:

plakanın aydınlatması için bişey diyemem ama çatlayan parça için aliminyum bantla çevresini sararsan ömürlük olur söyliyeyim bantı aldım uygulamayı yapınca fotoyu koyarım

abi ömürlük derken uygulamadan bu mesajı yazana kadar olan süre ne kadar...:queen:

:pbendeeee en son trafikte adam dövmüştüm..sende benzikliktemi pataklamıştın abi yanlış hatırlamıyosam:mrgreen:

ben heryerde arızayım...beyefendi kişiliğin altında yatan bir canavar var...şiddete hayır demek isterim ama olmuyor...:pale:

Arkadaşlar motorumu akşamları apartman girişine zemin kata koyuyorum sürekli.Sabah aşağı indiğimde motoruma baktım ve saniyesinde bir farklılık olduğunu anladım ama ne olduğunu bulamıyorum:silent: yaklaşık 4-5 sn sonra farkettim ki aynalarım yoookk:pr: Şerefsizin biri çalmış.Gerekli küfürleri sabah sabah ettikten sonra işyerime aynasız vaziyette gittim ve servisi aradım.Motorumuzun aynalarının tanesi 40 ytl.2 tanesi de doğal olarak 80 YTL :salut: Benim gibi mağdur olmak istemiyorsanız aynalarınıza dikkat edin :farao:Sanırım orjinal ayna almıyacam.Bi şekilde işimi sanayide ucuz yollu hallettmeyi düşünüyorum.O dandik aynalar 80 ytl etmez gibime geliyor.

vay garagtersizler var şerefsizler...yuvaların dişlerinide bozmuşlardır şerefsiz hırsızlar...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
motorumun sele kısmına kimliği meçul kişiler jilet atmıs nasıl düzeltebilirim :pr:

bunu yapan vatan hainidir...Allahtan korkmayan şerefsizler...anasının ne suçu var demeyin...bu soysuz itleri sokağa salıyolar...sokakta büyüyüen şerefsizlerin işi bunlar...ana konu komşuda cıngen...baba serseri gibi oğluna terbiye ahlak falan öğretmiyor...sevgisiz büyüyen şerefsizlerin hareketleri bunlar..:pale:

üzüldüm be:pale: erdocum...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
erdo2002´ geçmiş olsun gerçekten çok kötü olmuş amaçları ne ne yapmaya çalışmışlar .... ama fotoları görünce artık ben o jiletleyenin babası oldum ... insanlığı öğretirim ona......:mad:

plaka ışıklandırmasını üstündeki plastik kapak motor daha iki haftalıkken çatladığını gördüm eve gigince japonla yapıştıriim dedim eve geldim kapak düşmüş kendiliğinden :).........
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
motorumun sele kısmına kimliği meçul kişiler jilet atmıs nasıl düzeltebilirim :pr:

adaş gördüm çok üzüldüm yaaa bende bu adaşın sesi neden çıkmıyo diyodum meğer dertliymiş bizim adaş
ya geçenlerde de senin motoru götürmeye çalışmamışlarmıydı nedir senin başına gelenler aman dikkat et bak başına iş açmasınlar sonra aman allah korusun seni ve motorunu
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şu an İstanbulda 2 cbf 150 alma seçeneği var...bunlar...

Yenköyde Pazarbaşı peşinat Motorda peşinat 8 taksit...


HONDA PAZARBAŞI MOTOR'DAN 2 YIL SINIRSIZKM GARANTİLİ,2008 MODEL,SIFIR KM CBF 150. KAMPANYAPEŞİNAT :830-YTLVADELER :385-YTL x8 TAKSİT(YKB K.KARTINA)TOPLAM :3.910-YTL(A.TESLİM)NOT:VADELER KREDİ KARTINA YAPILMAKTAOLUP,İSTENİRSE KOÇFİNANS KREDİSİ'DEÇIKARILABİLİR.YUKARIDAKİ FİYATA KDV,ÖTV,PLAKA,TRAFİK SİGORTASI,3 YIL MUAYE-NE DAHİLDİR.AKSESUAR OLARAK,ÖN KORUMA DEMİRİ ,YAN AYAK VE ÇANTALAR ELİMİZDE MEVCUTTUR.1000KM BAKIMDAN İŞÇİLİK BEDELİ ALINMA-MAKTADIR.


http://sahibinden.com/pazarbasi_moto...XQQdisplayitem

eğer peşin almak isterseniz Ümraniyedeki bayi tanışımdan...

koruma demiri...yan ayaklık plaka hediyesiyle 3650 liste fiyatına alırız...


son bilgiler ve sağlayabileceğim olanaklar bunlar...selamlar herkese...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
erdo geçmiş olsun kardeş bunu yapan çocuk falan değildir jilet değilde sanki falçata kullanılmış gibi neyse üzülmeyesin bende kedilerin saldırısına ugradım o senin giden döşeme 3 kez yenilendi.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
slm arkadaşlar uzun zamandır girmiodum erdoyla mrlyldz na geçmiş olsun diorum bunu yapanların belini dorultmasın allah hayat boyunca.hiç bir malvarlığına kavuşamasınlar inşlh çok kötü bi durum insan sinirden çıldırıo motor benim olmadıı halde o yapanı görsem heralde katil olurum

bu arada benim motor 15500 km oldu sizce satmaya kalksam fiyatı ne olur
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Yazık ya, geçmiş olsun.....

bunu yapan vatan hainidir...Allahtan korkmayan şerefsizler...anasının ne suçu var demeyin...bu soysuz itleri sokağa salıyolar...sokakta büyüyüen şerefsizlerin işi bunlar...ana konu komşuda cıngen...baba serseri gibi oğluna terbiye ahlak falan öğretmiyor...sevgisiz büyüyen şerefsizlerin hareketleri bunlar..:pale:

üzüldüm be:pale: erdocum...

Geçmiş olsun erdo2002.

mete abi biraz dikkat. yazdığın sözcüğü silermisin...

Hakikaten nasıl bir "insan" evladı böyle birşey yapar ? Çalan insana bile hakikaten hak veresim geliyor satıp kötü yoldan da olsa para kazanacak. Bundaki amacın nedir arkadaşım senin ?

erdo2002´ geçmiş olsun gerçekten çok kötü olmuş amaçları ne ne yapmaya çalışmışlar .... ama fotoları görünce artık ben o jiletleyenin babası oldum ... insanlığı öğretirim ona......:mad:

plaka ışıklandırmasını üstündeki plastik kapak motor daha iki haftalıkken çatladığını gördüm eve gigince japonla yapıştıriim dedim eve geldim kapak düşmüş kendiliğinden :).........

erdo 2002 ,, mryıldız,,, çok geçmiş olsun,,, ALLAH böle şerefsizlere bi daha fırsat vermesin,,

adaş gördüm çok üzüldüm yaaa bende bu adaşın sesi neden çıkmıyo diyodum meğer dertliymiş bizim adaş
ya geçenlerde de senin motoru götürmeye çalışmamışlarmıydı nedir senin başına gelenler aman dikkat et bak başına iş açmasınlar sonra aman allah korusun seni ve motorunu

erdo geçmiş olsun kardeş bunu yapan çocuk falan değildir jilet değilde sanki falçata kullanılmış gibi neyse üzülmeyesin bende kedilerin saldırısına ugradım o senin giden döşeme 3 kez yenilendi.

slm arkadaşlar uzun zamandır girmiodum erdoyla mrlyldz na geçmiş olsun diorum bunu yapanların belini dorultmasın allah hayat boyunca.hiç bir malvarlığına kavuşamasınlar inşlh çok kötü bi durum insan sinirden çıldırıo motor benim olmadıı halde o yapanı görsem heralde katil olurum

bu arada benim motor 15500 km oldu sizce satmaya kalksam fiyatı ne olur

Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.:rendeer: İşde zarar vermek değilmi yapıyorlar.:pale:Yani yarın öbür gün kendilerine yapılınca nasıl hissedicekler bakalım.Belki maddi zararı pekbirşey değil ama sinir bozucu sadece.:pr:Hayırlı akşamlar:rendeer:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
slm arkadaşlar uzun zamandır girmiodum erdoyla mrlyldz na geçmiş olsun diorum bunu yapanların belini dorultmasın allah hayat boyunca.hiç bir malvarlığına kavuşamasınlar inşlh çok kötü bi durum insan sinirden çıldırıo motor benim olmadıı halde o yapanı görsem heralde katil olurum

bu arada benim motor 15500 km oldu sizce satmaya kalksam fiyatı ne olur

Ben beş sene boyunca satmayı düşünmüyorum motorumu.Şuan 12750 km deyim.Ama sahibinden.com da bizim motorların ortalama ikinci el fiyatı 2500 ytl civarı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst