olm sen böylesin işte. için fesat.
sadece İstanbulda mı motorcu var? herkes Ankara'lı mı? İzmir'li mi? vs.
Antep'e yakın illerden gidip almak isteyen çıkmaz mı sence?
olm tamamda ne alaka...2000 gaymeye cbfmi yok sankim...kuryeler o fiyattan satıyor zaten...Bari Antep falan deseydin yani ilk mesajında...tamam biraz ipnayız ama ben işin aslı kasıtlı olarak malı kötüledin sandım...ondan refleks yaptım terörist kılıklı...
conta, Anadolu'ya daha mı ucuz veriyor malını?
ulen sırf laf atmak için yazıyorsun ha.
ucuz motor işte. isteyen gitsin, baksın, hoşuna gider, kesesine uyarsa alsın diye koydum linki.
sen külüstürü alırken, sıfırından 1500 lira düşük fiyata bulsaydın, topukların mıçına vura vura tee kandile giderdin. :queen:
Anadoluda para yok olm...adamlar 3700 e reno toros alır...Anadolu için bu rakamlar fazla...halkim fakir gariban...biliyon sende ...Güneydoğuda Doğu Anadoluda veya tüm Anadolu ilçe köylerinde bile fazla fiyat...
ale:temiz bulsam bende en az 150-250 km yapar alır gelirdim doğru..
___________________________ EKLEME _______________________
Bayburttan bir vatandaş teklif vermiş motora.
Bayburt nire, Entep nire?.. bilin mi fürek efendi?
bileydin, böyle boş laflamazdın. :queen:
aha bak... >>>
http://img146.imageshack.us/img146/8463/bayburtantepeh9.jpg