Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
silindirde falan değil zatenn, yağ ın değiştirilirken alttan tıpayı çözersin yağ ı boşaltırsın yaa.. işte ordan geliyor. defalarca kont. ettik. vida oldukça sıkı,
acaba contasını mı koymadı servisdteki eleman unuttu dedik, ona da baktı conta da yerindeydi.,,
şu havalar iyileşsede götürsek bir'an önce.


Karter contasından olabilir büyük ihtimal ancak vites pedalı körüğünüde kontrol ettirin çünki ordaki keçede bir kaçak varsa karter contasına kadar iner sizde karterden kaçırıyor zanedersiniz.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bende 9000'e geldim arkadaşlar...motorun km'si arttıkça eskisinden daha çok seviyorum..
en sevdiğim özelliği ise direksiyonun hem sağda hemde solda kilitlenebilmesi :)

:silent::silent::silent:abicim bu olayı niye daha önce söylemediniz.Hep sağa kitleniyor sanıyordum.:silent: Kimseninde aklına gelmedi herhalde söylemek :) Teşekkürler.Bir ayrıntı daha öğrenmiş olduk:rendeer::rendeer::rendeer: Demek direksiyon hem sağa sola kitleniyor:cherry:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
bende 9000'e geldim arkadaşlar...motorun km'si arttıkça eskisinden daha çok seviyorum..
en sevdiğim özelliği ise direksiyonun hem sağda hemde solda kilitlenebilmesi :)

bu özelliği bilmiyodum ya:silent: ben hep solda kitliyorum.yarın sabah hemen
şirkettek i motorda test ediym :)

bir de chatkut senin motorun mu pistonu garantiden değişmişti? servisle piston konusunda bir sorunumuz var da daha çözüme ulaşmadı diye buraya yazmak istemiyorum(1 aydır bekliyorum :farao:)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
piston silindir ve segmanlar garantiden değişti...ses geliyodu motordan 4000 bakımına kadar oyaladılar sübaplardan geliyodur ses diye sonra 4000 bakımı geçti 5000 km falan oldu motor ben yine ısrarla aynı ıslık sesinden şikayet edince yok etek sıyırmış ıvır zıvır dediler ve değiştirdiler 5000 kmde motor sıfırlandı ama bütün bakımlar falan karıştı...motorun diğer aksamları ile motor aynı kmde olmadığından kafam karışıyodu neyse sonra 8000' gelince eşitledim hepsini...

:silent::silent::silent:abicim bu olayı niye daha önce söylemediniz.Hep sağa kitleniyor sanıyordum.:silent: Kimseninde aklına gelmedi herhalde söylemek :) Teşekkürler.Bir ayrıntı daha öğrenmiş olduk:rendeer::rendeer::rendeer: Demek direksiyon hem sağa sola kitleniyor:cherry:

erdo2002 dostum geyikmi yapıyon anlamadım sen motoru benden önce almıştın sanırım...direksiyonun 2 yönede kitlendiğini biliyosundur...gerçi denemeyen bilemez çünkü benim bildiğim başka motorda yok bu olay...neyse sevgiler :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
cbf150'ciler şu motora bi baksınlar. fiyatı şu an için uygun. :bounce:

http://www.gittigidiyor.com/php/urun.php?id=7183818

bu fiyata bunu nasıl satar anlamak zor...bedava bile gelse bu fiyata satmaması lazım...eğer bahsettiği şeyler doğruysa kaçırılmaz bu alet

ancak resimler 11.03.2007 de yani 9 ay önce çekilmiş neden 9 aydır binmediği motoru daha yeni satıyor...

bazı şüpheler var ama motor yakından görülüp alınabilir hatta alıp 500 ytl kar koyup satıcaksın bunu nasıl olsa 2500'ede çok rahat gider bu alet:bounce:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkdaşlar motorlarınızın far ayarlarıyla oynamayın sakın kullanım kitapçıgında vida gözüken yer somun ve hareket etmiyor farı ayarlamaya kalktım fakat oda ne farı tutan tırnaklar çatladı bu bir fabrika hatası içerideki tutancivata sabit ve dönmüyor sizde kontrol edin su resimleri bir inceleyin olan 70 ytl ye oldu ve far fabrikanın elinde yok!!!!! yada grenajları açıp tırnakları yapıştırıcam.



burda bakınca somun ama kitapçıkta tornvidala ayarlanan vida gözüküyor .




bu vidayı sıkınca içeride hareket etmesi gerekiyor ama etmiyor bu bir fabika hatasıdır !!
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cbf150'ciler şu motora bi baksınlar. fiyatı şu an için uygun. :bounce:

http://www.gittigidiyor.com/php/urun.php?id=7183818

ula şaikir Entepdeki moturu netsin millet...bence iyilik için değil hırrımlık olsun diye verdin bu linki...Anadoluda bu fiyatlar aslında normal...

arkdaşlar motorlarınızın far ayarlarıyla oynamayın sakın

abi nediyim...motorun o kısmında ne işinvar...kesin halojen falan takmaya çalıştın...kurcaladın...bırak servisin elinde kalsın o çatlayan şeyler...kanka valla sana hak dicem yanlış anlıcan beni...la ben eğilip merak etmedim o bölgeyi...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Fürek' Alıntı:
ula şaikir Entepdeki moturu netsin millet...bence iyilik için değil hırrımlık olsun diye verdin bu linki...

olm sen böylesin işte. için fesat. :p

sadece İstanbulda mı motorcu var? herkes Ankara'lı mı? İzmir'li mi? vs.
Antep'e yakın illerden gidip almak isteyen çıkmaz mı sence?

Fürek' Alıntı:
Anadoluda bu fiyatlar aslında normal...

conta, Anadolu'ya daha mı ucuz veriyor malını?

ulen sırf laf atmak için yazıyorsun ha.
ucuz motor işte. isteyen gitsin, baksın, hoşuna gider, kesesine uyarsa alsın diye koydum linki.
sen külüstürü alırken, sıfırından 1500 lira düşük fiyata bulsaydın, topukların mıçına vura vura tee kandile giderdin. :queen:

___________________________ EKLEME _______________________

Fürek' Alıntı:
ula şaikir Entepdeki moturu netsin millet..
Bayburttan bir vatandaş teklif vermiş motora.
Bayburt nire, Entep nire?.. bilin mi fürek efendi?
bileydin, böyle boş laflamazdın. :queen:
aha bak... >>> http://img146.imageshack.us/img146/8463/bayburtantepeh9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
selam arkadaslar.benım kuzenımde almak ıstıyo cbf 150 ama onun alma sıtılı bıras farklı sırket cekı verıcem demıstı ustu nakıt para arastırdım adamlar kabul ederız dedı magazadan donduk kabul etmedıler enes ten bahsedıorum.sızın bıldıgınız bu sekılde satıs yapan magazalar varmı.yada sozunuzun gectıgı yerler varsa yardımcı olurmusunuz acaba sımdıden tskler...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
12
Yan çanta Demirleri Ile Ilgili

Yan çanta Demirleri Orjinalmi Orjinalsa Nerden Nasıl Bulabilirim Yardımcı Olursanız Sevinirim
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abi nediyim...motorun o kısmında ne işinvar...kesin halojen falan takmaya çalıştın...kurcaladın...bırak servisin elinde kalsın o çatlayan şeyler...kanka valla sana hak dicem yanlış anlıcan beni...la ben eğilip merak etmedim o bölgeyi...:p[/QUOTE]


yok be abi uzunlar uzağı cok yukarda gösteriyordu kamyonun gözünü alacak şekilde aydınlatıyordu ayarlarken oldu daha dogrusu ayar mayar yapamadım.
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
abi nediyim...motorun o kısmında ne işinvar...kesin halojen falan takmaya çalıştın...kurcaladın...bırak servisin elinde kalsın o çatlayan şeyler...kanka valla sana hak dicem yanlış anlıcan beni...la ben eğilip merak etmedim o bölgeyi...:p


yok be abi uzunlar uzağı cok yukarda gösteriyordu kamyonun gözünü alacak şekilde aydınlatıyordu ayarlarken oldu daha dogrusu ayar mayar yapamadım.[/QUOTE]

daha önce yazmıştım far ayarı ile ilgili heralde okumamışsın.

o somunu gevşetip farı aşağı yukarı yapıp tekrar sıkacaktın yani somunu çevirmekle far ayarlanmıyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olm sen böylesin işte. için fesat. :p

sadece İstanbulda mı motorcu var? herkes Ankara'lı mı? İzmir'li mi? vs.
Antep'e yakın illerden gidip almak isteyen çıkmaz mı sence?

olm tamamda ne alaka...2000 gaymeye cbfmi yok sankim...kuryeler o fiyattan satıyor zaten...Bari Antep falan deseydin yani ilk mesajında...tamam biraz ipnayız ama ben işin aslı kasıtlı olarak malı kötüledin sandım...ondan refleks yaptım terörist kılıklı...:p
conta, Anadolu'ya daha mı ucuz veriyor malını?

ulen sırf laf atmak için yazıyorsun ha.
ucuz motor işte. isteyen gitsin, baksın, hoşuna gider, kesesine uyarsa alsın diye koydum linki.
sen külüstürü alırken, sıfırından 1500 lira düşük fiyata bulsaydın, topukların mıçına vura vura tee kandile giderdin. :queen:


Anadoluda para yok olm...adamlar 3700 e reno toros alır...Anadolu için bu rakamlar fazla...halkim fakir gariban...biliyon sende ...Güneydoğuda Doğu Anadoluda veya tüm Anadolu ilçe köylerinde bile fazla fiyat...:pale:temiz bulsam bende en az 150-250 km yapar alır gelirdim doğru..
___________________________ EKLEME _______________________


Bayburttan bir vatandaş teklif vermiş motora.
Bayburt nire, Entep nire?.. bilin mi fürek efendi?
bileydin, böyle boş laflamazdın. :queen:
aha bak... >>> http://img146.imageshack.us/img146/8463/bayburtantepeh9.jpg

he he tamam la...anladık...kalbin temizmiş...:p

selam arkadaslar.benım kuzenımde almak ıstıyo cbf 150 ama onun alma sıtılı bıras farklı sırket cekı verıcem demıstı ustu nakıt para arastırdım adamlar kabul ederız dedı magazadan donduk kabul etmedıler enes ten bahsedıorum.sızın bıldıgınız bu sekılde satıs yapan magazalar varmı.yada sozunuzun gectıgı yerler varsa yardımcı olurmusunuz acaba sımdıden tskler...

hocam çekle çükle bu işler olmaz...keş çalışır...2.elde bile çek olmaz bilirim...benim bildiğim yok...


Yan çanta Demirleri Orjinalmi Orjinalsa Nerden Nasıl Bulabilirim Yardımcı Olursanız Sevinirim

http://www.dnbmotor.com/


bu honda bayisi Gökhan Konşukda üretilir o aparatlar...fiyatı 100 ytl civarı galiba...eksiksiz yapı teslim ediyorlar...Bu tür demirleri Cevizli Konşuk Motor imal eder heryere satar...Özenden alma aman...Özenin işleri Özensiz olur...:p


bu linkteki adres Ümraniye Bulgurlu Mahallesi...Kasım servis sorumlusu...Mete Hanın arkadaşıyım de özel fiyat alırsın...iş gözünün önünde olur...tertemiz yaparlar...düşse kalksa bile motorun asla çizilmez...bu demirler yan koruma olarak çok işlevsel...



yok be abi uzunlar uzağı cok yukarda gösteriyordu kamyonun gözünü alacak şekilde aydınlatıyordu ayarlarken oldu daha dogrusu ayar mayar yapamadım.

abi dikat et...servisle zaten akraba oldun...bırak onlar yapsın...bak elinde kaldı parça...:pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
cbf 150 orjınal yan çanta demiri özen motorda var takımı 100 ytl iki yan bir arka olmak üzere takması da şirketten.özen oldu anesmotor.

bence boşverin cbfyi alın bi ybr gerisini boşver;9

tamam satıyım alıyım ybr....:farao::farao:
töbee töbeee:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
cbf 150 orjınal yan çanta demiri özen motorda var takımı 100 ytl iki yan bir arka olmak üzere takması da şirketten.özen oldu anesmotor.



tamam satıyım alıyım ybr....:farao::farao:
töbee töbeee:queen:

ybr mi..:queen::queen::queen:
tork'u nedir bu makinanın yol tutuşu nedir..:bounce:
ön taraf kazalı gibi..:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst