- Katılım
- 21 Ağu 2007
- Mesajlar
- 18
İyi Geceler Arkadaşlar, yakında yani 1 ay sonrası falan gibi bir CBF150 de ben alıcam...Fakat birşey sorucam Şu Honda Resmi Web sitesindeki 3.640 Ytl olan fiyat Plaka-Ruhsat dahil fiyatımı yoksa haricimi ve bu tüm Türkiye geneli Honda Bayileri için geçerlimi...Eğer Plaka ve Ruhsat hariç ise; peki ne kadar masrafı olur...??
Saygılar,sevgiler,hürmetler...
Saygılar,sevgiler,hürmetler...