Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
18
İyi Geceler Arkadaşlar, yakında yani 1 ay sonrası falan gibi bir CBF150 de ben alıcam...Fakat birşey sorucam Şu Honda Resmi Web sitesindeki 3.640 Ytl olan fiyat Plaka-Ruhsat dahil fiyatımı yoksa haricimi ve bu tüm Türkiye geneli Honda Bayileri için geçerlimi...Eğer Plaka ve Ruhsat hariç ise; peki ne kadar masrafı olur...??
Saygılar,sevgiler,hürmetler...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
İyi Geceler Arkadaşlar, yakında yani 1 ay sonrası falan gibi bir CBF150 de ben alıcam...Fakat birşey sorucam Şu Honda Resmi Web sitesindeki 3.640 Ytl olan fiyat Plaka-Ruhsat dahil fiyatımı yoksa haricimi ve bu tüm Türkiye geneli Honda Bayileri için geçerlimi...Eğer Plaka ve Ruhsat hariç ise; peki ne kadar masrafı olur...??
Saygılar,sevgiler,hürmetler...

hariç...plaka ruhsatla beraber 3800 tutar...türkiyenin heryerinde geçerli...hayırlı olsun güle güle bin :bounce:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
hariç...plaka ruhsatla beraber 3800 tutar...türkiyenin heryerinde geçerli...hayırlı olsun güle güle bin :bounce:

meto' Alıntı:
birde cbf 150 fiyatı hakkında son gelişme...liste fiyatı plaka dahil...yani artık fiyat avantajı sunamıyorum size...tek avantaj 200 ytl lik plaka beleş olur...aşağısı artık olmuyor...

:silent: ___________________________________________________
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
18
[

birde cbf 150 fiyatı hakkında son gelişme...liste fiyatı plaka dahil...yani artık fiyat avantajı sunamıyorum size...tek avantaj 200 ytl lik plaka beleş olur...aşağısı artık olmuyor...( Metehandro )

Bende bu mesajı gördüğüm için merak etmiştim ????

Saygılar...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ya metehan öyle diyorsa öyledir...ancak o istanbulda kendi tanıdığı bayi için konuşmuştur...

neyse şunuda söylemek istiyorum..liste fiyatına plaka ruhsat dahil değildir hiçbiryerde ama pazarlık denilen bişey var bende alırken liste fiyatına üzerinden plaka ruhsat ve koruma demiri dahil almıştım ama peşin aldım...yani fiyat biraz esner sizin alım durumunuza pazarlığınıza veya bayinin elindeki mal stoğuna göre...bayinizle görüşün :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
<kıltek ve cifi82 liste fiyatına plaka dahil değildir...benim Honda bayim bujesti yaparak plakayı bize ödetmiyor...normalde...3640+200 plaka isterler(genelde 200 ytl) 3840 fiyatı...benim sağladığım olanak 3640 ytlye plaka parası ödetmeden plakalı motor aldırabilmek...oda tanıdığım bayiye giderseniz...
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
abı nerde orası ben gıdıcem bayramdan bır gun once cbf150
almaya sozun gecıosa oraya gıdım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ya cihan şunu 16:30-17 ye çekme imkanınız yokmu?:silent:Ben işden 16:30 da çıkıyorum oraya gelmem 17 olur.Beklermisiniz benide?Hava bulutlu diyor pazar günü için.Umarım yağmur yağmaz:pr:

ne zaman çıkacagımız belli degil sen beni arasın cbf nette var telim.
sanırım o saate kadar dururuz.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
15
Selam,Mete han
Soz kunusu Honda bayi cbf 150 deki kolaylığı diğer modellerde de yapar mı ?
Yani satış fiyatı = Liste fiyatı
Duydugumuza gore Transalp modeli 2008 oldukça yenilenerek çıkıyormuş.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Selam,Mete han
Soz kunusu Honda bayi cbf 150 deki kolaylığı diğer modellerde de yapar mı ?
Yani satış fiyatı = Liste fiyatı
Duydugumuza gore Transalp modeli 2008 oldukça yenilenerek çıkıyormuş.

valla hocam sen istediğin modeli söyle...liste fiyatından 3-5 indirim yaptırırız...plaka hediye olur ona hep tamam diyebilirim...ama indirim ne olur bilemem...kış sezonu ölü zaten...müşeriyi havada kaparlar...sne elindeki nakiti hangi modeli almayı düşündüğünü bana yaz burdan veya özelden...yarın sana fiyat vereyim...profilimde numerom var...burda herkeslede paylaşırım sorun olmaz bana...

sonucta karından bir miktar düşcek...ben bu konuda bağlantılarıma samimiyetimie güveniyorum...hiç büyük makina talebi iletmedim kankama...sormadımda...ama canlı paraya herkes takla atar...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
15
Sağol Mete Han dediğim gibi 2008 Transalp için düşünmüştüm,konu şu an için çok acil değil.Makinayı bekleyeceğiz.Ama,böyle bir imkan olduğunu bugünden öğrenmem çok iyi oldu.Zamanı geldiğinde irtibat kurarım.İlgine teşekkür ederim
Görüşmek üzere .
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
2007 250 cc honda fores scooter 5250 ytl fiyat nasıl ?
5117 km de .........
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2007 250 cc honda fores scooter 5250 ytl fiyat nasıl ?
5117 km de .........

6750 ye sıfırını aldık...daha fiyat kırabilirsin aslında...nedeni artık foresıghtların gelmediği gelmeyeceği...bunu bilen satıcı fiyat kırar derim...piyasası düşer bence...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst