Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Bence beyaz ampule hayır kampanyası başlatalım beyler.:queen:

başlattık bile slogan şu :motorumuzda beyaz ampul istemiyoruz:p

beyler başıma cok acayip bi olay geldi dün 110 km ile seyrederken gaz takılı kaldı hemen kontagı kapattım saga çektim hemen tornavidayla kolun mekanizmasını açtım bide ne göreyim 1 tane tel tutuyor gazı kopanlarda yolu tıkamış serviste yokmuş bikaçgün motorsuz kaldım fabrikada yoksa mahfolduk..



aykan nasıl kullanıyosun o motoru spx çiler gibi ara gaz mı veriyon napıyon :queen:şaka biyana motor kaç km de kilometre yapmayla bi ilgisi varmı yoksa dip gaz gitmekten mi açıklarsan sevinirim:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vallahi aykan makinyı psikopatca kullanıyor...okuyanlarda ulan cbf dandik moturmuş deyolar...imajımızı zedeliyo bu herif...:p


vurun aykana...:pdostlar acımayın...motorunu seven vursun...:queen:
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
vallahi aykan makinyı psikopatca kullanıyor...okuyanlarda ulan cbf dandik moturmuş deyolar...imajımızı zedeliyo bu herif...:p


vurun aykana...:pdostlar acımayın...motorunu seven vursun...:queen:


mete - han iyi ki varsın eksik olma ...............:cherry::mrgreen::):mrgreen:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
vallahi aykan makinyı psikopatca kullanıyor...okuyanlarda ulan cbf dandik moturmuş deyolar...imajımızı zedeliyo bu herif...:p


vurun aykana...:pdostlar acımayın...motorunu seven vursun...:queen:

hakikaten napıyosa bu motora bilmiyorum yani :salut:.


aykan sen bu motoru bi okut hocaya istersen nazar var senin motorda :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete - han iyi ki varsın eksik olma ...............:cherry::mrgreen::):mrgreen:

hakikaten napıyosa bu motora bilmiyorum yani :salut:.


aykan sen bu motoru bi okut hocaya istersen nazar var senin motorda :queen:

abiler AYKAN ı yakalayıp bi yerde sıkıştırıyoz taammı...artık Allah ne verdiyse dalıyoruz...ne dersiniz...:p


bu mevzuyu kapatalım dostmuş gibi yapalım.:p... yaza Bodruma gidelim moturu elinden alalım...bari Hondayı kurtaralım...:cherry:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
abiler AYKAN ı yakalayıp bi yerde sıkıştırıyoz taammı...artık Allah ne verdiyse dalıyoruz...ne dersiniz...:p


bu mevzuyu kapatalım dostmuş gibi yapalım.:p... yaza Bodruma gidelim moturu elinden alalım...bari Hondayı kurtaralım...:cherry:



:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::cat:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
16
arkadaşlar cbf 150 için hangi motor yağı kullanıyorsunuz yağ konusunda proglem yaşayan varmı ?.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
nediyonuz lennn:mrgreen::queen:meto gözüme gözükme haınnnn seni....:bounce:demek arkamdan haınce planlar yapıyon ha :queen:hain seni banus sendemi bürütüs gibi oldu:cherry:yav valla ne oluyor bende bilemedim yav tam 120 dedi dahada gitcekti sankim:bounce:kopuverdi servise bi gittim millet beni kapıda alkışlıyo ilkler asla unutulmaz diyolar bende öle öle dedim şimdi kıcımın üstüne oturmus gaz teli bekliyom :farao::queen::queen:

arkadaşlar cbf 150 için hangi motor yağı kullanıyorsunuz yağ konusunda proglem yaşayan varmı ?.

15/40 kullan daha incesi bu mevsimde yaramaz!problem demişsin kapsamı nedir bu problemin??
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
cihandan haber yokmu beyaz ampul almışdı hala patlamadımı cihan? :p Ona göre bende alıcam :)

beyaz ampüle laf yok ben aldım valla 5ytl hala yanıyor çok da güzel aydınlatıyor,tavsiye ederim ama 35 e 35 alın yüksek wattalar patlıyor,o patlıyor diyen arkadaşlarda sanırım 90 a 100 watt alıyor sonrada patlıyor diyor,
metehan abi ne yapmışsın topigii söyle bakalım kim temizliycek burayı,bidonlu cbf de pek yakışmamış ama sana laf yok hee,
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
nediyonuz lennn:mrgreen::queen:meto gözüme gözükme haınnnn seni....:bounce:demek arkamdan haınce planlar yapıyon ha :queen:hain seni banus sendemi bürütüs gibi oldu:cherry:yav valla ne oluyor bende bilemedim yav tam 120 dedi dahada gitcekti sankim:bounce:kopuverdi servise bi gittim millet beni kapıda alkışlıyo ilkler asla unutulmaz diyolar bende öle öle dedim şimdi kıcımın üstüne oturmus gaz teli bekliyom :farao::queen::queen:



15/40 kullan daha incesi bu mevsimde yaramaz!problem demişsin kapsamı nedir bu problemin??


heyyy...selam AYKAN...biz dostuz.....


dooinnkkkk...:p


niye taş atıyon AYKAN bize...:queen:


Bir TOST...(Uscuklu):p


bunu yazan Mete Han...Öpsün senii Aykannnn...:queen:


ula iyice geyiği saldık çayıra...topik canlansın diye vallaha...yoğsam geyik sevmem...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
estğfırıldak metocum:mrgreen:ne taşı nerden cıkarttın bunu ben sana neden taş atayım elime geçsen tuglayla kovalıcam:rendeer: aşkolsun taşta bişeymi haın seni affetmiyorum sen bodruma gel tekneyle seni dalışa götürme muabbetine bi boğayım ağıztadıyla sonrada gelsin s 500 ler gitsin 307 cc ler :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bir kurye dedi ki...hemen elden çıkarmaya bak...hayırdır niye dedim...birkaç arkadaşının cbf mar dinamosu gümlemiş hemde 3-4 kez...ve garanti dışı dedi..

peki günde kaç kez çalıştırıp istop ediyo dedim...belkide 500 kez dedi...:queen:
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
bir kurye dedi ki...hemen elden çıkarmaya bak...hayırdır niye dedim...birkaç arkadaşının cbf mar dinamosu gümlemiş hemde 3-4 kez...ve garanti dışı dedi..

peki günde kaç kez çalıştırıp istop ediyo dedim...belkide 500 kez dedi...:queen:

Çok hazır cevapsın mete-han :cat:
ayrıca ben izmir de 54650 km de kurye motoru gördüm arkadaşlar , 10000 km de bu motoru çöpe atarsınız diyenlere söylüyorum ................
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çok hazır cevapsın mete-han :cat:
ayrıca ben izmir de 54650 km de kurye motoru gördüm arkadaşlar , 10000 km de bu motoru çöpe atarsınız diyenlere söylüyorum ................

valla kanka aynen diyalog bu...kuryelere her zaman güvenirim ama şimdi kurye motorunda böle bir sıkıntı varsa bu modeli bağlamaz bence..makinanın anasını ağlatıpda bu motur şöle böle denmez...abi 11.000 deyim Allaha şükür bi arızası olmadı henüz...yani en azından yolda bırakmadı abicim...bu bana yeter...:cat:


yoğsam AYKAN kuryemi la...psikopat adam moturun ebesini anasını yedi ceddini ağlatıyo...devirsiz kullanıyo köklüyo tek teker geziyo soracıma bi gazlıyo bizi motur şöle oldu böle oldu diye...hani bilen var bilmeyen var...bilmeyen okuyunca cbfde okudum böyleymişş diyo...o mişşler bitiriyo bizi...yani bilende bilmeyende konuşunca mal kaka oluyor...AYKAN istisnadır bence...numune yani...:p
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
valla kanka aynen diyalog bu...kuryelere her zaman güvenirim ama şimdi kurye motorunda böle bir sıkıntı varsa bu modeli bağlamaz bence..makinanın anasını ağlatıpda bu motur şöle böle denmez...abi 11.000 deyim Allaha şükür bi arızası olmadı henüz...yani en azından yolda bırakmadı abicim...bu bana yeter...:cat:


yoğsam AYKAN kuryemi la...psikopat adam moturun ebesini anasını yedi ceddini ağlatıyo...devirsiz kullanıyo köklüyo tek teker geziyo soracıma bi gazlıyo bizi motur şöle oldu böle oldu diye...hani bilen var bilmeyen var...bilmeyen okuyunca cbfde okudum böyleymişş diyo...o mişşler bitiriyo bizi...yani bilende bilmeyende konuşunca mal kaka oluyor...AYKAN istisnadır bence...numune yani...:p

Nice 11000 km lere mete - han kazasız belasız , arkadaşlarımızla , sevdiklerimizle .....Allah a emanet ............
selamlar ...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yağ eksiltme proglemi sorun budur

kimse kabul etmesede bu motor yağ eksiltiyor arkadaşım ben kısın bi eksiltme problemiyle karsılaşmadım çünki her 1000 km de bir yağ değişiyor değişen yağ 20/50 ama bu periyot 2000 olsaydı ve 15/40 koysaydımda eksiltirdi eksiltmiyo diyen yalan söler her motor yağ eksiltir ama cbf 150 anormal eksiltiyor yaz aylarında.!!!


meto kuryeye aynen katılıyorum bana kızma burdada marş dinamosu patlayan cok adam var ben şöle örnek vereyim daha öncede dedim bende wave varken su innovadan önceki model aynı marş dinamosu onun üzerindede vardı inan bana cok adi bişey 2 defa yandı 1 incisi garantiden değişti ya öle bi parçaki bu ne markası ne modeli belli ve ben marşa basarken sos veriyor acayip gıcık sesler cıkartıyor su anda eyer giderse didik didik edip koyucam buraya dinamoyu bide fiyatını öğrenicem ama garantiden değişmesi gereken bi parca bu lastik değil balata değil nasıl değişmez!!!ben 1 kez değiştirdim öncekini ama 2 inciyi sattıgım sahibi değiştirmiş bu mutlaka olacak görüceksiniz ben marşa güvenmiyorum.




ŞUNUDA EKLEMEK İSTERİM;
Bu topiği okuyan buradan fikir edinme yolunda olan arkadaşlar nekadar sorunlar yaşamış olsamda bu motorda, bu benim sorunlarım aşırı kıl olmam ve canice motor kullanmamdan kaynaklanıyor onu bikere söyleyim sonra ya neden?? diye bir soru işareti kafanızda kalmasın cbf 150 su an bu fiyata piyasada alınabilecek en iyi motordur gaz teli kopması hariç beni hiç yolda bırakmamıştır en sevdiğim özelliği rahatlığı ve az yakıt tüketimidir her yola gider enduro bile yapılabilmektedir parçası ucuz servis desteği tamdır. Saygılar sevgiler.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst