erdo sende vaz geç şu beyaz ampul den tak orjinalini bak rahatına :rendeer:
Bence beyaz ampule hayır kampanyası başlatalım beyler.:queen:
erdo sende vaz geç şu beyaz ampul den tak orjinalini bak rahatına :rendeer:
200. sayfanın ilk mesajı bana ait olsa ayıp etmiş olur muyum![]()
Bence beyaz ampule hayır kampanyası başlatalım beyler.:queen:
beyler başıma cok acayip bi olay geldi dün 110 km ile seyrederken gaz takılı kaldı hemen kontagı kapattım saga çektim hemen tornavidayla kolun mekanizmasını açtım bide ne göreyim 1 tane tel tutuyor gazı kopanlarda yolu tıkamış serviste yokmuş bikaçgün motorsuz kaldım fabrikada yoksa mahfolduk..
vallahi aykan makinyı psikopatca kullanıyor...okuyanlarda ulan cbf dandik moturmuş deyolar...imajımızı zedeliyo bu herif...
vurun aykana...dostlar acımayın...motorunu seven vursun...:queen:
vallahi aykan makinyı psikopatca kullanıyor...okuyanlarda ulan cbf dandik moturmuş deyolar...imajımızı zedeliyo bu herif...
vurun aykana...dostlar acımayın...motorunu seven vursun...:queen:
mete - han iyi ki varsın eksik olma ...............:cherry::mrgreen::mrgreen:
hakikaten napıyosa bu motora bilmiyorum yani :salut:.
aykan sen bu motoru bi okut hocaya istersen nazar var senin motorda :queen:
abiler AYKAN ı yakalayıp bi yerde sıkıştırıyoz taammı...artık Allah ne verdiyse dalıyoruz...ne dersiniz...
bu mevzuyu kapatalım dostmuş gibi yapalım.... yaza Bodruma gidelim moturu elinden alalım...bari Hondayı kurtaralım...:cherry:
arkadaşlar cbf 150 için hangi motor yağı kullanıyorsunuz yağ konusunda proglem yaşayan varmı ?.
cihandan haber yokmu beyaz ampul almışdı hala patlamadımı cihan?Ona göre bende alıcam
![]()
nediyonuz lennn:mrgreen::queen:meto gözüme gözükme haınnnn seni....:bounce:demek arkamdan haınce planlar yapıyon ha :queen:hain seni banus sendemi bürütüs gibi oldu:cherry:yav valla ne oluyor bende bilemedim yav tam 120 dedi dahada gitcekti sankim:bounce:kopuverdi servise bi gittim millet beni kapıda alkışlıyo ilkler asla unutulmaz diyolar bende öle öle dedim şimdi kıcımın üstüne oturmus gaz teli bekliyom :farao::queen::queen:
15/40 kullan daha incesi bu mevsimde yaramaz!problem demişsin kapsamı nedir bu problemin??
Bence beyaz ampule hayır kampanyası başlatalım beyler.:queen:
bir kurye dedi ki...hemen elden çıkarmaya bak...hayırdır niye dedim...birkaç arkadaşının cbf mar dinamosu gümlemiş hemde 3-4 kez...ve garanti dışı dedi..
peki günde kaç kez çalıştırıp istop ediyo dedim...belkide 500 kez dedi...:queen:
Çok hazır cevapsın mete-han :cat:
ayrıca ben izmir de 54650 km de kurye motoru gördüm arkadaşlar , 10000 km de bu motoru çöpe atarsınız diyenlere söylüyorum ................
valla kanka aynen diyalog bu...kuryelere her zaman güvenirim ama şimdi kurye motorunda böle bir sıkıntı varsa bu modeli bağlamaz bence..makinanın anasını ağlatıpda bu motur şöle böle denmez...abi 11.000 deyim Allaha şükür bi arızası olmadı henüz...yani en azından yolda bırakmadı abicim...bu bana yeter...:cat:
yoğsam AYKAN kuryemi la...psikopat adam moturun ebesini anasını yedi ceddini ağlatıyo...devirsiz kullanıyo köklüyo tek teker geziyo soracıma bi gazlıyo bizi motur şöle oldu böle oldu diye...hani bilen var bilmeyen var...bilmeyen okuyunca cbfde okudum böyleymişş diyo...o mişşler bitiriyo bizi...yani bilende bilmeyende konuşunca mal kaka oluyor...AYKAN istisnadır bence...numune yani...![]()
yağ eksiltme proglemi sorun budur