Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
sende taktın beyaz ışığa heee...beyaz ışıkta bişimi yaptılar sana yavrucum...:p


nedir b takıntın ya...beyaz halojenin trafikte yeri yok...rahatsız eder karşı tarafı...yeni nesil araclarda istisnai birkaç modelde vardır bildiğim...nedir bu sevda abi....:p

abcim beyaz olsun bizim olsun.Gösterişli duruyor ne yapalım.Biraz aydınlatması kötü fakat gösterişi var işde.Beyaz ışıklar genelde yağmurda ve kara asfaltta gözükmüyor diye biliyorum :cat::bounce:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
mryldz ve kertenkele abiler ben hiç böle bir sorun yaşamadım...valla benide iyice pipiriklendirdiniz...şimdi kafaya takarım ben...sorun varmış gibi motur sürerim stres yaparım...ellerimi bıraktığımda önceden problem olmuyordu hareket halinde...sonra direksiyon titremeye başladı bi ara yine kesildi...yani istediğim zaman ellerimi bırakarak sabit hızda gidiyorum...bisikletten gelen bi alışkanlık bu...yani direksiyonda bi sıkıntı olmadığına delil olabilir belki benim için...

Metehan kardeş valla benim direksiyonda
elleri bırakabiliyorum.Sorun direksiyonda sabit hızda giderken sürekli bir titreşim ve sallanma var.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Yahu şu lastik taktırma işini buzmotor'da filan yaptırın agalar, adamlar profi, taktıktan sonra balans ayarı yapıyolar.(Yani lastiğe:cherry:)

Mete goparttın gene beni. Mafya motorcu ayağına. 2.dan 3.dan yerine tabancaynan bir dan diz kapağına yetiyor hemi.:queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
:p
abicim ilk işim yarına foto çekip buraya koymak olucak bak...:)en geç salıya...ama bidonu aştı artık olay...eski dizliği kesip bidonun dış kısmına yama yaptım çengelli lastik iplerle bağladım falan...iğrenc oldu artık ya...

foto koyarsam beni taşlarsınız valla...:p

Honda dava açar moturu bu hale cingen moturu nası yaptınız diye ...:p


ama iki damla çamur gelmesinde paçama ayakkabıma kim ne derse desin...:cat:


...............................................................




aykan abi için kolleksiyondan özel fotolar....:bounce:


aykan benim hiç Mercedesim olmadıı abiii... :queen:


http://kafeboard.googlepages.com/google.htm

2006 S 500.. :) araba çok rahat ... BMW 7-45 deki performans doğal olarak yok...farklı segmentler...Mercedes performans konusunda hep cimri olmuştur...

ama gel gör ki gerçek bir makam aracı...











önceleri Yakın Korumaydım sora şofere çevirdiler...ben ön sağda otururdum kebap yapardım...diğer şofere takılırdım iyi sür len arabayı diye... :p

başıma geldi valla Allahın zopası yok...:queen:

birde aracda zırh var...pencereler iptal...ulan klimayı açıyoz sürekli hastayız...yani silahlı saldırıya uğramayı tercih ederdim yeterki zırh olmasında iki damla oksijen alayım pencereyi açayım hava gelsin... o zaman bir kere ölürsün bu aracda sürekli gribal durumlar...:pale:bi gün zatürre olucam diyorum ama ne zaman bakalım kısmet:salut:

aykanım içine sığmıyorum arabanın abicim...ya derine gidiyorum manevra kabileyetini kaybediyorum...yada yükseltiyorum bu seferde dizlerim ön kısıma değiyor...ulan benden makam şoferi olmaz he... ::pale:



silahı görünce korkmayın yavrular...:queen:gencler işim gereği taşıyom yani...:cherry:


hem eğitim hem silah şart...:pbi keresinde bi Judocu arkadaşımla şakalaşıyoduk bana küçük bir judo teknik şov yaptı...bende nedyon lan dedim silahı kafasına dayadım...dumur oldu bayağı güldük...yani silah geldi mertlik bozuldu...ne uğraşcam kara kuşak bilmemneyle 2.dan 3.dan napim ben ...makinanın kabzası bile adamı bayıltır valla...denemeyin kafayı yararsınız...:queen:


itinayla toynağa sıkılır...:queen:


bu arac muhabbetinden sonra bidon style bilmiyom yani...karizma -2000 e inecek...:salut:


yapmısın gene yapacagını s 500 hemi ya testleri biraz daha ayrıntılı alabilirmiyiz bölece her hafta aldıgım auto show dergisine gerek kalmayacak:)abi benim icin chrsler 300 c yi test edermisin hastayım kendisinede bide bakabilirsen yeni audilerden biri A5 olabilir ha unutmadan seyde var mesarati qarttoporte bi bak hangisi denk gelirse :bounce::rendeer:altınada yaz powered by mete handro mt kd.gyk.kom.oramrl.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392


silahı görünce korkmayın yavrular...:queen:gencler işim gereği taşıyom yani...:cherry:


hem eğitim hem silah şart...:pbi keresinde bi Judocu arkadaşımla şakalaşıyoduk bana küçük bir judo teknik şov yaptı...bende nedyon lan dedim silahı kafasına dayadım...dumur oldu bayağı güldük...yani silah geldi mertlik bozuldu...ne uğraşcam kara kuşak bilmemneyle 2.dan 3.dan napim ben ...makinanın kabzası bile adamı bayıltır valla...denemeyin kafayı yararsınız...:queen:


itinayla toynağa sıkılır...:queen:


bu arac muhabbetinden sonra bidon style bilmiyom yani...karizma -2000 e inecek...:salut:[/QUOTE]
abi sendeki boya posa endama bakıp bide judo mu yapıyolar sana he silaha ne gerek var parmağınla dokansan yeter bak dokansan diyorum vursan değil
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cloud abi topiği şenlendirmeye çalışıyoz valla...yani şov değil amac izlenirlik rating...:p


aykan abi senimi kırcam...


Zırhlı Özel Yapım...


Dingil Mesafesi 3035 mm (119.5 in)


Ön İz Genişliği 1600 mm (63 in)


Arka İz Genişliği 1606 mm (63.2 in)


Uzunluk 5076 mm (199.8 in)


Genişlik 1871 mm (73.7 in)


Yükseklik 1473 mm (58 in)


Yerden Yükseklik


Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.67


Ağırlık 1940 kg (4273.1 lb)


Ağırlık Dağılımı (ön/arka) %52.6 / %47.4


Yakıt Kapasitesi 90 litre (19.8 Imp gal , 23.8 US gal)

Aerodinamik



Hava Sürtünme Katsayısı 0.27


Ön Kesit Alanı 2.39


Cx 0.65


Motor Özellikleri



Motor Üreticisi Mercedes-Benz


Motor Yeri Ön


Motor Yerleşimi Uzunlamasına


Motor Yapısı


Soğutma Türü Su


Motor Tipi DOHC


Silindir Sayısı ve Yerleşimi V-8


Silindir Başına Subap Sayısı 4 (toplam 32 adet)


Motor Hacmi 5461 cc (333.25 cu in)


Çap 98 mm (3.86 in)


Strok 90.5 mm (3.56 in)


Çap / Strok Oranı 1.08


Silindir Başına Düşen Hacim 682.62 cc/silindir (41.66 cu in/silindir)


Krank Ana Yatak Sayısı 5


Sıkıştırma Oranı 10.7 : 1


Yakıt Besleme Tipi EFi


Hava Besleme Türü Normal


Kompresör Tipi -


İntercooler Türü Yok


Katalitik Konvertör Var


Maksimum Motor Gücü 383 HP (285.6 kW)


Maksimum Güç Devri 6000 d/d


Maksimum Tork 530 N.m (391.1 lb.ft , 54.1 kg.m)


Maksimum Tork Devri 2800 d/d


Maksimum Güç Devrinde Tork 454.6 N.m (6000 d/d)


Güç / Ağırlık Oranı 197.4 HP/ton (147.2 W/kg)


Güç / Motor Hacmi Oranı 70.1 HP/litre (52.3 kW/litre)


CO2 Emisyonu 279 g/km


Yakıt Tüketimi 17.4/8.5/11.8 l/100km urban/extra-urban/combined



Performans



0 - 80 km/h 4.1 s


0 - 60 mph


0 - 100 km/h 5.7 s


0 - 160 km/h 12.9 s


80 - 120 km/h (son viteste)


0 - 400 m Hızlanma 13.9 s @ 165 km/h (102.5 mph)


0 - 1000 m Hızlanma


Son Sürat 250 km/h (155.4 mph)



Şanzıman ve Aktarma



Şanzıman Türü 7A


Son Vites Dişlisi Oranı 0.73 : 1


Son Dişli Oranı 2.65 : 1


Aktarma RWD



Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler



Direksiyon Türü rack & pinion VPAS


Süspansiyon (ön) I.4Li.ARB.


Süspansiyon (arka) I.MultiLi.ARB.


Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS


Disk Çapı (ön) 350 mm


Disk Çapı (arka) 320 mm


Jantlar (ön) 8J x 17 ET 43


Jantlar (arka) 8J x 17 ET 43


Lastikler (ön) 235/55 R 17


Lastikler (arka) 235/55 R 17

ful * ful...

:p


a.banus abi bakma kalıba...yürek önemli dostum...tatlı dilinle beladan uzaklaşacaksın...en son çözüm şiddettdir...ama en hızlı çözüm sağlayan yolda şiddettir...:p


yav konuyu dağıttım kusura bakmayın...bidonları motur bugün işyeri garajında kaldığı ve üzeri brandayla kaplı olduğu için üşendim çekemedim...selamlar saygılar...


cıbıf 150 yi nasıl bilirsiniz ey cemaat...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
cloud abi topiği şenlendirmeye çalışıyoz valla...yani şov değil amac izlenirlik rating...:p


aykan abi senimi kırcam...


Zırhlı Özel Yapım...


Dingil Mesafesi 3035 mm (119.5 in)


Ön İz Genişliği 1600 mm (63 in)


Arka İz Genişliği 1606 mm (63.2 in)


Uzunluk 5076 mm (199.8 in)


Genişlik 1871 mm (73.7 in)


Yükseklik 1473 mm (58 in)


Yerden Yükseklik


Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.67


Ağırlık 1940 kg (4273.1 lb)


Ağırlık Dağılımı (ön/arka) %52.6 / %47.4


Yakıt Kapasitesi 90 litre (19.8 Imp gal , 23.8 US gal)

Aerodinamik



Hava Sürtünme Katsayısı 0.27


Ön Kesit Alanı 2.39


Cx 0.65


Motor Özellikleri



Motor Üreticisi Mercedes-Benz


Motor Yeri Ön


Motor Yerleşimi Uzunlamasına


Motor Yapısı


Soğutma Türü Su


Motor Tipi DOHC


Silindir Sayısı ve Yerleşimi V-8


Silindir Başına Subap Sayısı 4 (toplam 32 adet)


Motor Hacmi 5461 cc (333.25 cu in)


Çap 98 mm (3.86 in)


Strok 90.5 mm (3.56 in)


Çap / Strok Oranı 1.08


Silindir Başına Düşen Hacim 682.62 cc/silindir (41.66 cu in/silindir)


Krank Ana Yatak Sayısı 5


Sıkıştırma Oranı 10.7 : 1


Yakıt Besleme Tipi EFi


Hava Besleme Türü Normal


Kompresör Tipi -


İntercooler Türü Yok


Katalitik Konvertör Var


Maksimum Motor Gücü 383 HP (285.6 kW)


Maksimum Güç Devri 6000 d/d


Maksimum Tork 530 N.m (391.1 lb.ft , 54.1 kg.m)


Maksimum Tork Devri 2800 d/d


Maksimum Güç Devrinde Tork 454.6 N.m (6000 d/d)


Güç / Ağırlık Oranı 197.4 HP/ton (147.2 W/kg)


Güç / Motor Hacmi Oranı 70.1 HP/litre (52.3 kW/litre)


CO2 Emisyonu 279 g/km


Yakıt Tüketimi 17.4/8.5/11.8 l/100km urban/extra-urban/combined



Performans



0 - 80 km/h 4.1 s


0 - 60 mph


0 - 100 km/h 5.7 s


0 - 160 km/h 12.9 s


80 - 120 km/h (son viteste)


0 - 400 m Hızlanma 13.9 s @ 165 km/h (102.5 mph)


0 - 1000 m Hızlanma


Son Sürat 250 km/h (155.4 mph)



Şanzıman ve Aktarma



Şanzıman Türü 7A


Son Vites Dişlisi Oranı 0.73 : 1


Son Dişli Oranı 2.65 : 1


Aktarma RWD



Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler



Direksiyon Türü rack & pinion VPAS


Süspansiyon (ön) I.4Li.ARB.


Süspansiyon (arka) I.MultiLi.ARB.


Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS


Disk Çapı (ön) 350 mm


Disk Çapı (arka) 320 mm


Jantlar (ön) 8J x 17 ET 43


Jantlar (arka) 8J x 17 ET 43


Lastikler (ön) 235/55 R 17


Lastikler (arka) 235/55 R 17

ful * ful...

:p


a.banus abi bakma kalıba...yürek önemli dostum...tatlı dilinle beladan uzaklaşacaksın...en son çözüm şiddettdir...ama en hızlı çözüm sağlayan yolda şiddettir...:p


yav konuyu dağıttım kusura bakmayın...bidonları motur bugün işyeri garajında kaldığı ve üzeri brandayla kaplı olduğu için üşendim çekemedim...selamlar saygılar...


cıbıf 150 yi nasıl bilirsiniz ey cemaat...:p





ağırlık yanlış 2500 civarı olması lazım zırhlı diyon bak :queen:abi bodrumda yagmur var ben enduro alanı arıyorum biraz fotograf çekeyim sonra ya bide herkesi ilgilendiren benim kafada sıyrılmadık balata bırakmayan bi sorum olacak kedi spreyini nerden bulucaz bu hayvanlar benim motoru istila etti bi bakıyorum 1 saatte 6-7 kedi tarafından tacize ugruyo 2 tane döşeme parçaladı itler napcaz ...?????
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
evet mercedes s 500 standartı 1500 kg nin üzerinde olması lazım bide zırhlı diyosan daha ağır olmalı (anladığımdan değil topiği güncellemek için yazıyorum sonra bana kızmayın)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ağırlık yanlış 2500 civarı olması lazım zırhlı diyon bak :queen:abi bodrumda yagmur var ben enduro alanı arıyorum biraz fotograf çekeyim sonra ya bide herkesi ilgilendiren benim kafada sıyrılmadık balata bırakmayan bi sorum olacak kedi spreyini nerden bulucaz bu hayvanlar benim motoru istila etti bi bakıyorum 1 saatte 6-7 kedi tarafından tacize ugruyo 2 tane döşeme parçaladı itler napcaz ...?????


aykanım afbuyurda kıçında tüy bitse bize soruyon valla...:queen:nerden bilim abi kedi spreyini...beni gezdir yanında kedi düşmanıyım ben...:p

evet mercedes s 500 standartı 1500 kg nin üzerinde olması lazım bide zırhlı diyosan daha ağır olmalı (anladığımdan değil topiği güncellemek için yazıyorum sonra bana kızmayın)



abiler haklısınız orayı yanlış yazdım...arac 3750 kg...bu bidon resimlerini yüklüyom durun bi...konu dışında topik açıcam...başlıkda espirikli he...

CBF 150 2007/2008 Kış Kreasyonu...Mete Han Bidon Style...:queen:



diye başlık açıyom şimdi...:queen:hemen yükleyimde makaramızı yapalım konu dışında...:p
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
metehan görmeyeli racon kesmeye başlamışsın buralarda.şehir eşkiyalığı yapma bakayım.gel de buralarda dağlarda talim yapalım,mermi yakalım.kızdırma beni koymaya başlarım resimleri.sonra kitlerler vallaha buraları.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
metocum canım abim sana sormayacamda kedilere imi soracam sizi nası defedebilirim diye yavvv:mrgreen:hadi gari hazırla şu bidon kolleksın style sayfasınıda biraz yardıralım :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan görmeyeli racon kesmeye başlamışsın buralarda.şehir eşkiyalığı yapma bakayım.gel de buralarda dağlarda talim yapalım,mermi yakalım.kızdırma beni koymaya başlarım resimleri.sonra kitlerler vallaha buraları.

yiğidim öle babanın tüfeğiyle pozlar olmasın ama ruhsatın varmı bakem senin...öyle kurusıkılarla olmaz bu işler...:p

metocum canım abim sana sormayacamda kedilere imi soracam sizi nası defedebilirim diye yavvv:mrgreen:hadi gari hazırla şu bidon kolleksın style sayfasınıda biraz yardıralım :mrgreen:


http://www.motosiklet.net/forum/kon...yonu-and-mete-han-bidon-style.html#post857211


haydi bakalım yardırmaya...:p



Kış geldi...scootercılar ne kadar şanslıymış derim hep yağmur yağdığında...çünkü en azından sadece belli bölgeleri ıslanır...oralarıda korumayla kapatıp sıfır ıslanmayla rahatca gidip gelirler...

onun için motosikletleri ikiye ayırırım...scooterlar ve diğerleri...:p


neyse gelelim sadede...sabah işe giderken cicilerimizi giyiyoruz ya...e ayakkabımızda pak boyalı...yağmuru çamuru aynen bunlar yiyor...işe geldiğimizde veya bi yere gittiğimizde paça kısımlar su ve çamur deryası oluyor...kışın mecburen sürüyorsanız moturu buna alışmak zorunda kalıyoruz...motobotun olsa kaç yazar...çamur bu işte...

çöp poşetleri bilmemneler derken bi su bidonunu kesip koruma demirine telle bağlamak aklıma geldi...soracıma bidonuda eski bir dizliği keserek çengelli iplerle sabitledim...


cingene işi oldu biraz ama temiz oldu damla su gelmiyor...:p


bu iş için lazım malzemeler...

pidon...:p



piçak...:p



bir adet motur...:p

bir adet kırık motur sahabı...:p








neyse gelelim o iğrenc görüntülere...kuryeler bile bakıyo bu ne lan der gibi...:philkat garibesi oldu yavru moturum...:pale:
















arkadaki kırmızı yavruyu hatırlayan vardır umarım...:bounce:



neyse kış versiyonu budur abiler aplalar...el işi dersleri ortaokuldada sıfır...adım hıdır elimden gelen budur...ah CİHAN görsün bu topiğide cbf yi bu ızdıraptan kurtarsın...bi el atsın...


devleeattt bana yardımmm etsinn...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yav ben cevabı başka yere yazdım sen iki yeredemi koydun kolleksınını neyse süper bende yapıcam yanlız su bıcagı söle tutma :queen:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
16
Metehan, rüzgarı komple kesmişsin hava soğutmalı moturun hararet yapmasın. Bence hararet durumunu da arada kontrolet. Gerçi kışın pek problem olmaz ama baharda güneşli havalarda sorun olur.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
güzel fena olmamış :cat: önemli olan kullanışlığı görsellik ikinci planda olmalı sonuçda :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav ben cevabı başka yere yazdım sen iki yeredemi koydun kolleksınını neyse süper bende yapıcam yanlız su bıcagı söle tutma :queen:

korkma yavrım...:p

mete -han çok kötü olmuş .....


evet valla berbat oldu ama bugün bir yağmır yağdı...Allah seni inandırsın iyiki yapmışım...ayakkabı paça çorap falan tek damlam yok...dizliğimde var şimdi onu unutmayalım...

Metehan, rüzgarı komple kesmişsin hava soğutmalı moturun hararet yapmasın. Bence hararet durumunu da arada kontrolet. Gerçi kışın pek problem olmaz ama baharda güneşli havalarda sorun olur.


çok danıştım dostum...dedilerki kışın kısa mesafelerde asla problem çıkmazmış...yazın zaten gereksiz...

güzel fena olmamış :cat: önemli olan kullanışlığı görsellik ikinci planda olmalı sonuçda :wiinkk:


aynen erdocum...bu gece bir yağmur yağdı 7 gibi nası yağıyor...dizlik ve bu dalga sayesinde damla ıslanmadım...darısı başınıza...


arkadaşlar asıl mevzuya gelelim...benim benzin göstergesi sağlıklı çalışmıyor...şu an depoyu fulleyip 200 km yaptım depo bitik gösteriyor...90 km den sonra yarıya iniyor...servis diyorki abi garantiden değiştirelim...sen yeterki iste diyor...yani ben Hondadan işçiliğimi alırım falan diyor...bizimd eişimize geliyor diyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar asıl mevzuya gelelim...benim benzin göstergesi sağlıklı çalışmıyor...şu an depoyu fulleyip 200 km yaptım depo bitik gösteriyor...90 km den sonra yarıya iniyor...servis diyorki abi garantiden değiştirelim...sen yeterki iste diyor...yani ben Hondadan işçiliğimi alırım falan diyor...bizimd eişimize geliyor diyor...

baba dediğin gibi benzin göstergesi sorun şahsen artık ben kullanmıyorum.Çünkü doğru göstermiyor.herkesn yaptığı gibi km sayacını sıfırlayıp km sayıyorum. :) Aslında göstergeye gerek yokmuş şimdi anladım :p.Garantiden değiştirince sorun olmıyacakmı peki? Kesin düzelecekse değiştir ama sanmıyorum:wiinkk::bounce::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst