Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

mrX

Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
13
aman kanka satayım falan deme...biz bu canavarlarla daha neler yapıciz dur...benimkide 10.500 de halen ilk aşkım devam ediyo canısıyla...yani bu akşam bir tarfik vardı sorma...ulan akıllara zarar bi trafik...yani düldül olmasa halimiz duman...


ben koruma demirine beyaz bidon kapladım kablolar dışarda falan...telle bağladığımdan...Amele Style oldu ya...foto atcam yakında...ama gülmek yok he...çorap ve ayakkabı düşmanı cbf yola geldi artık heyoo...


Bizim burda gördüm. Öğrencilerin kullandığı beyaz renkli resim çantalarının plastik malzemesinsen yapılma kullanlar var. Hem rüzgar, hem çamur için faydalı, hem de hafif ve kesmesi kolay. Denemekte fayda var..
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
ayıp ayıp ...cbfyi bir kez kendi ellerinle yıkadığın görülmemiştir...ama Hyoyu parlatıcan kendin ellerinle dimi...yakışmıyor...Hondaya yapılmıcak hareketler bunnar...:p

işyerinin önünde gördüm geçenlerde...diğer motorların ters istikametindeydi...orayı park alanı yapmışınız ...Hıncal abi geçen kaymıştı dükkan önünü kapamaya hakkınız yok diye kendi elemanlarına kızmıştı...yakında size gaydırı guppak yapar...:p


Vallaha CBF150'mi de her daim kendim temizliyordum. Hatta motosiklet şampuanı ve motor yağı bile alıp kendim yaptım her işini. Sattığım arkadaşa pırıl pırıl verdim. Yağmur çamur binmezse en az 1 - 2 ay temizliğe gerek kalmaz.

Evet işyerinin önünde gördüğün ters duran motor benimki. Hıncal Abi Haşmet Abinin yazıyı okuduysa kaymaz. :) Ayrıca nereye koysun millet motorlarını, otopark onların arabalarıyla dolu, yer yok. Korcan Karar bile Dragstarını kapı önüne koyuyordu. Hatta Ciner'in oğlu Harley'ini direkt yol kenarındaki cepte bırakıyordu. Eee para çok olunca acımazsın oraya Harley'i bırakmaya tabii:wiinkk:. Ben o şimşirlerin yanına koyarken bile ulen keşkem daha iyi bir yer olsa diyorum.:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu projeyi 80000 kişinin önünde açıklama bari ya çamurla plaka senden başka kim kapatsa meto yaptı olur artık yakalayın abi bizim mt de geyik oramiralliği yapıyo şahıs kapatıp kapatıp kaçıyo aha daha yeni msj atmış .


abicim kış mevsimi normaldir...çamurlu plaka...bişey oldumu küfret kaç mesela hem rahatlarsın...:pilla polisden kaçmak için değilki...:p

Cbf 150 ile 450 km yi 10 lt benzin ile tamamladım.(2,22 lt/100 km)Yedek depoya geçince benzin aldım.

çok iyi rakamlar...yani olaki dizel mizel olsa motosikletler veya lpg lidepoyu doldur 1 ay gez durumları...

Bizim burda gördüm. Öğrencilerin kullandığı beyaz renkli resim çantalarının plastik malzemesinsen yapılma kullanlar var. Hem rüzgar, hem çamur için faydalı, hem de hafif ve kesmesi kolay. Denemekte fayda var..


anladım dostum dediğini...sağolasın...ama onlar bir çarpmada mukavva gibi bükülür diye düşünüyorum...benim bidonları görcen sen...maşallahı var yani...


Vallaha CBF150'mi de her daim kendim temizliyordum. Hatta motosiklet şampuanı ve motor yağı bile alıp kendim yaptım her işini. Sattığım arkadaşa pırıl pırıl verdim. Yağmur çamur binmezse en az 1 - 2 ay temizliğe gerek kalmaz.

Evet işyerinin önünde gördüğün ters duran motor benimki. Hıncal Abi Haşmet Abinin yazıyı okuduysa kaymaz. :) Ayrıca nereye koysun millet motorlarını, otopark onların arabalarıyla dolu, yer yok. Korcan Karar bile Dragstarını kapı önüne koyuyordu. Hatta Ciner'in oğlu Harley'ini direkt yol kenarındaki cepte bırakıyordu. Eee para çok olunca acımazsın oraya Harley'i bırakmaya tabii:wiinkk:. Ben o şimşirlerin yanına koyarken bile ulen keşkem daha iyi bir yer olsa diyorum.:)

haci motorun harika duruyor..maşallahı var....Ama Hınca Abbi zalımdır...biliyon ETiler Trafiğini o adam etti...valla plakalarınızı alıp köşede yayınlar...


"34 ........ plakalı motosikletler...bina önünü işgal etti...burdan trfaik denetlemeye sesleniyorum...nerde bu devlet...:p"


yav adam kendi önünüzdeki dubalar için veryansın etti...benim kendi arkadaşlarımza sözüm geçmiyor diye ara gazı verdi ...

http://www.motosiklet.net/forum/gez...mak-isteyenler-mutlaka-okusun.html#post851020


MUTTAKİ kardeşimize inceden bi tek teker yapalım ...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya siz bidon midon idare ediyosunuz benim bi koruma demirim bile yok hayrına biri alıp yollasa bana burdakiler çokkk çirkinnn.hemen hesabına atayım parayı nekadarsa..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya siz bidon midon idare ediyosunuz benim bi koruma demirim bile yok hayrına biri alıp yollasa bana burdakiler çokkk çirkinnn.hemen hesabına atayım parayı nekadarsa..

yav ben yollayayım sana ama kargo ücreti tuzlu olmazmı...ben servise derim...adresini at bana...kargo ücreti fiyat kadar tutmasın sora...servis ödemeli yollar sana...ama servise parayı nasıl ulaştırcan oda var...ben araya girsem şimdi direkt para diycekler...sorammı fiyat..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abi valla haklısın yavv agırmı bu parça en az 5-kg vardır herhalde demir olsa olsa 35-40 kagattır kargoda okadar tuatr aşşagı yukarı ne demirmiş be altın alınır o paraya ama bi bakalım servislede bi konusayım ya getirmiyolar adam akıllı bişey(su an okuyo müdüre kadar bu sayfayı:mrgreen:)ondan sonra koruma demiri ithal edicez istanbuldan abi arattırayım son defa olmassa bakıcaz teklif etmen bile yeter saolasın.:rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Mete motorlar çok uzun zamandır oraya park ediyor, çünkü başka yer yok. Bişey yapacağını sanmıyorum, yapacak olsa şimdiye kadar yapardı. Bu arada pek de hazzetmem kendisinden. İşkembe-i kübradan her konuda yazıp memleketin adam gibi hiç bir sorununa değinmeyen köşe yazarlarının hiçbirinden hazzetmem. Böyle bir ülkede elitist takılmak bir gazeteci için fazla lükstür. Bu adamları bu kadar palazlandıran plaza medyasıdır. Ama bu da böyle gitmez. Gazeteciliğin doğasına aykırı.
Neyse konu dağılmasın.
Ey cemaat cbf150'yi nasıl bilirsinizzzzz????
İyi bilirüüük.
Hıncalı da ...... bilirüüük.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Mete motorlar çok uzun zamadır oraya park ediyor, çünkü başka yer yok. Bişey yapacağını sanmıyorum, yapacak olsa şimdiye kadar yapardı. Bu arada pek de hazzetmem kendisinden. İşkembe-i kübradan her konuda yazıp memleketin adam gibi hiç bir sorununa değinmeyen köşe yazarlarının hiçbirinden hazzetmem. Böyle bir ülkede elitist takılmak bir gazeteci için fazla lükstür. Bu adamları bu kadar palazlandıran plaza medyasıdır. Ama bu da böyle gitmez. Gazeteciliğin doğasına aykırı.
Neyse konu dağılmasın.
Ey cemaat cbf150'yi nasıl bilirsinizzzzz????
İyi bilirüüük.
Hıncalı da ...... bilirüüük.:cherry:




+++++++++++++2500++++++++++++++:cat:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
arkadaşlar forumdan baya uzak kaldım belki yazmışınızdırda ben okumadım geçen pazar süperdi kortejde çok fena yağmur yağdı ama değdi gittiimi bu arada 12000 bakım için servise gittim direksiyon sarsıntısını yapamıolar yaptık diolar verioar bana yok aynı çıldırcam amartisör ayarıda yaptılar ne sorun bilmiorum
ama lastikler değişti benim ve ön lastiği takarlarken çok zorlandılar giderken kalkıp lastiğe bakıorum sekiz çiziyor acaba bu sarsıntıya neden olabilirmi iki kişi binince yapıo tek anlaşılmı
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar forumdan baya uzak kaldım belki yazmışınızdırda ben okumadım geçen pazar süperdi kortejde çok fena yağmur yağdı ama değdi gittiimi bu arada 12000 bakım için servise gittim direksiyon sarsıntısını yapamıolar yaptık diolar verioar bana yok aynı çıldırcam amartisör ayarıda yaptılar ne sorun bilmiorum

jant göbek milinede baktır jantın balansı yapıldımı hiç,lastikler nasıl janta tam oturmuşmu bi aksaklık varmı dönme iz yönleri belirtildiği gibimi bunlara bakmanda yarar var amortisörlerin yağ seviyeleri aynımı?!(kaçak varmı?) veya yay boşlukları ne durumda gidon göbeğindeki bilyelerde durum ne bunların kontrol edilmesi gerek malesef servisler bu konuda arıza teşhisinde çok zayıf sanayi anlaysı var!!!buda arızanın teşhisini gölgeleyen en büyük etkenleri oluşturuyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bakım bi aracın herşeyi demektir durum böle olunca servisten çıkan araca tam güven duygusuyla binemiyor insan
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abiden bidonlu cbf150 fotoları bekliyoruz arada kaynamasın lütfen


abicim ilk işim yarına foto çekip buraya koymak olucak bak...:)en geç salıya...ama bidonu aştı artık olay...eski dizliği kesip bidonun dış kısmına yama yaptım çengelli lastik iplerle bağladım falan...iğrenc oldu artık ya...

foto koyarsam beni taşlarsınız valla...:p

Honda dava açar moturu bu hale cingen moturu nası yaptınız diye ...:p


ama iki damla çamur gelmesinde paçama ayakkabıma kim ne derse desin...:cat:


...............................................................




aykan abi için kolleksiyondan özel fotolar....:bounce:


aykan benim hiç Mercedesim olmadıı abiii... :queen:


http://kafeboard.googlepages.com/google.htm

2006 S 500.. :) araba çok rahat ... BMW 7-45 deki performans doğal olarak yok...farklı segmentler...Mercedes performans konusunda hep cimri olmuştur...

ama gel gör ki gerçek bir makam aracı...











önceleri Yakın Korumaydım sora şofere çevirdiler...ben ön sağda otururdum kebap yapardım...diğer şofere takılırdım iyi sür len arabayı diye... :p

başıma geldi valla Allahın zopası yok...:queen:

birde aracda zırh var...pencereler iptal...ulan klimayı açıyoz sürekli hastayız...yani silahlı saldırıya uğramayı tercih ederdim yeterki zırh olmasında iki damla oksijen alayım pencereyi açayım hava gelsin... o zaman bir kere ölürsün bu aracda sürekli gribal durumlar...:pale:bi gün zatürre olucam diyorum ama ne zaman bakalım kısmet:salut:

aykanım içine sığmıyorum arabanın abicim...ya derine gidiyorum manevra kabileyetini kaybediyorum...yada yükseltiyorum bu seferde dizlerim ön kısıma değiyor...ulan benden makam şoferi olmaz he... ::pale:



silahı görünce korkmayın yavrular...:queen:gencler işim gereği taşıyom yani...:cherry:


hem eğitim hem silah şart...:pbi keresinde bi Judocu arkadaşımla şakalaşıyoduk bana küçük bir judo teknik şov yaptı...bende nedyon lan dedim silahı kafasına dayadım...dumur oldu bayağı güldük...yani silah geldi mertlik bozuldu...ne uğraşcam kara kuşak bilmemneyle 2.dan 3.dan napim ben ...makinanın kabzası bile adamı bayıltır valla...denemeyin kafayı yararsınız...:queen:


itinayla toynağa sıkılır...:queen:


bu arac muhabbetinden sonra bidon style bilmiyom yani...karizma -2000 e inecek...:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi mafyacılık oynıyalım mı...:p:cherry:

ulen yazmıyonuz etmiyonuz topiği ben götürüyom...arada şovumuda yapıyom...bu bir nebze hepinize gözdağı gibi bişey...:pbuluşmalarda falan bilginiz olsun diye...saygıda kusur etmeyin diye...:queen:


depoya aırbrush düşünüyomuşun...hayret bu fikir ilk senden çıktı...Cihandan çıkar hep bu egzantirik işler...hadi bakalım yaptırında görelim...CBF ye yakışır...
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Kertenkele ardeşim senin cbf te bulunan aynı sorun bendede var.Defalarca servise götürdüm ön lastik değişti,jantın balansı alındı.Ama sorun çözülmedi.Direksiyonda sürekli bir sallanma var.Özellikle 3.vites 55-60 arası sol kolumu havaya kaldırıyorum direksiyondaki salınım kendini çok belli ediyor.Virajlarda ve frenlemede sıkıntı yaşıyorum.Özellikle 2 kişi yavaş akan trafikte manevra yaparken direksiyon bir o yana bir bu yana gidiyor.Kontrol edemiyorum.Yakında tekrar servise götürecem ve bu seferde sorun yok derlerse baltaları çekecem valla.Yaklaşık 3500 km dir böyle kullanıyorum.:pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mryldz ve kertenkele abiler ben hiç böle bir sorun yaşamadım...valla benide iyice pipiriklendirdiniz...şimdi kafaya takarım ben...sorun varmış gibi motur sürerim stres yaparım...ellerimi bıraktığımda önceden problem olmuyordu hareket halinde...sonra direksiyon titremeye başladı bi ara yine kesildi...yani istediğim zaman ellerimi bırakarak sabit hızda gidiyorum...bisikletten gelen bi alışkanlık bu...yani direksiyonda bi sıkıntı olmadığına delil olabilir belki benim için...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
cihandan haber yokmu beyaz ampul almışdı hala patlamadımı cihan? :p Ona göre bende alıcam :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cihandan haber yokmu beyaz ampul almışdı hala patlamadımı cihan? :p Ona göre bende alıcam :)

sende taktın beyaz ışığa heee...beyaz ışıkta bişimi yaptılar sana yavrucum...:p


nedir b takıntın ya...beyaz halojenin trafikte yeri yok...rahatsız eder karşı tarafı...yeni nesil araclarda istisnai birkaç modelde vardır bildiğim...nedir bu sevda abi....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst