Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
cloud sevindim senin adına hayırlı olsun

bu arada gerçekten 3000 lira ve üstünde fiyat çekenlere inanamıyorum gerçekten satılmaz :cat:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
kıllıtarkan;827357' Alıntı:
cloud sevindim senin adına hayırlı olsun

bu arada gerçekten 3000 lira ve üstünde fiyat çekenlere inanamıyorum gerçekten satılmaz :cat:



Sağol kardeş.

Ben de neticede ikinci el bir motor alıyorum, karşı tarafı da düşünmek gerek. Zaten düşünmesen bile o paraya kimse arayıp sormuyor bile, soran da zaten yine en fazla benimki gibi fiyatları vermek için arıyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Sağol kardeş.

Ben de neticede ikinci el bir motor alıyorum, karşı tarafı da düşünmek gerek. Zaten düşünmesen bile o paraya kimse arayıp sormuyor bile, soran da zaten yine en fazla benimki gibi fiyatları vermek için arıyor..

Cloud alınca artık motorun fotolarını bekliyoruz.:)cruzer sevdana az kaldı demek 2007 modelse yeni demek.Güle güle binmek nasip olur umarım.Şimdi sen bizi sollıcan demek 250cc ile öylemii :p:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bu cızırtıdan şikayetçi olan biri daha vardı bir aralar. Aykan mıydı acaba.
Eh iyi garantiden olayı çözmüşsün.

o ses eksantrik zincirinden geliyordu bende gergi değişti tam hallolmadı ama bindiğim diğer cbf 150 lerde ısınınca bazılarında bu ses vardı yagın ısınınca incelmesinden kaynaklanan bi durum silindir blokla alakalı değildi sadece su an yag terletiyor silindir blogundan cok ciddi olmadıgı için elletmedim açtırmayım kapagı dedim önemli bi problem değil yeni motorun hayırlı olsun bu arada gv 250 iyi bi seçim ama cbf in yakıt tüketimini arıcaksın dostum!:)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
o ses eksantrik zincirinden geliyordu bende gergi değişti tam hallolmadı ama bindiğim diğer cbf 150 lerde ısınınca bazılarında bu ses vardı yagın ısınınca incelmesinden kaynaklanan bi durum silindir blokla alakalı değildi sadece su an yag terletiyor silindir blogundan cok ciddi olmadıgı için elletmedim açtırmayım kapagı dedim önemli bi problem değil yeni motorun hayırlı olsun bu arada gv 250 iyi bi seçim ama cbf in yakıt tüketimini arıcaksın dostum!:)

Teşekkür ederim. Evet CBF'ten biraz fazla yakıyor ama düşündüğüm ayarda. Öğrendiğim kadar fazla limit zorlamazsan bir cruiser için epeyce ekonomik. Mesela CBF250'den daha ekonomik oldğunu söyleyenler var.
Bu arada o zincir sesi uzun süreli kullanımlar sonunda nadir olarak bende de duyulurdu. Onun dışında olmuyordu. Bence de büyük bir şey değil.

Cloud alınca artık motorun fotolarını bekliyoruz.:)cruzer sevdana az kaldı demek 2007 modelse yeni demek.Güle güle binmek nasip olur umarım.Şimdi sen bizi sollıcan demek 250cc ile öylemii :p:cherry::cherry::cherry:

Tabii direkt topic açarım zaten. Yok sizi sollamam, hız derdim hiç olmadı. Gaza gelmem yani. Bu arada sizlerle gezilere, buluşmalara devam edeceğim, önemli olan motorcu kardeşliğidir benim için.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Cloud; Ben 2900 çok istiyorsun dediğimde milletin dövmediği kaldı.
Motorun 2. el fiyatının 2700 civarında oldugunu söyledim. 2750 ye satmışsın
Ederide bu zaten. Hayırlı olsun yeni motorun da..
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Cloud; Ben 2900 çok istiyorsun dediğimde milletin dövmediği kaldı.
Motorun 2. el fiyatının 2700 civarında oldugunu söyledim. 2750 ye satmışsın
Ederide bu zaten. Hayırlı olsun yeni motorun da..

Sen öyle dediğinde ben de sana pazarlık payı var demiştim hatırlarsan. Ama sonra gereksiz büyümüştü tartışma. Neyse ben aslında kafamda düşündüğüm son fiyata sattım zaten. Böyle şeyler için tartışmak gereksiz aslında, belki 2900'e satan da çıkar zamlardan sonra.:wiinkk:
Sağolasın.:)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
o ses eksantrik zincirinden geliyordu bende gergi değişti tam hallolmadı ama bindiğim diğer cbf 150 lerde ısınınca bazılarında bu ses vardı yagın ısınınca incelmesinden kaynaklanan bi durum silindir blokla alakalı değildi sadece su an yag terletiyor silindir blogundan cok ciddi olmadıgı için elletmedim açtırmayım kapagı dedim önemli bi problem değil yeni motorun hayırlı olsun bu arada gv 250 iyi bi seçim ama cbf in yakıt tüketimini arıcaksın dostum!:)

GV250 fazlamı yakıyor :silent:nekadar mesela bilgisi olan varmı sanırım cloud için daha faydalı olacak bu bilgi :) CBf 150 genel itibari ile 75-100kuruş arası yakıyordur herkesde:silent:yanılıyormuyum:silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
GV250 fazlamı yakıyor :silent:nekadar mesela bilgisi olan varmı sanırım cloud için daha faydalı olacak bu bilgi :) CBf 150 genel itibari ile 75-100kuruş arası yakıyordur herkesde:silent:yanılıyormuyum:silent:

benim bi arkadsımda var bu motorda bi ara baya bi yol yaptım depo baya büyük hesaplamadım ama 150 den assagı yakmıyor gibi km de yalnız sun u söyleyebilirim 20 ytl ile 120 km falan gitmiştim ortalama olarak ben cbf le 20 ytl ile 230 km yol yaptım
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
benim bi arkadsımda var bu motorda bi ara baya bi yol yaptım depo baya büyük hesaplamadım ama 150 den assagı yakmıyor gibi km de yalnız sun u söyleyebilirim 20 ytl ile 120 km falan gitmiştim ortalama olarak ben cbf le 20 ytl ile 230 km yol yaptım

yapmayın yahu bayağı yakıyormus.Artık alıcak olanlar düşünsün yakıtınıda :p 150kuruşda az değil yahu.CBF 600 öyle yakıyor diyordu kullanıcısı :silent: CBF 600ler 150-160 kuruş yakıyordu ve kullanısı yakınıyordu.Ozaman o motora göre normal 600cc ye göre :cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
burda insanları korkutmayalım motor 15 000 civarıydı km si benim kullandıgımın belkide devirli kullanma dur kalklar falan etkili olmustur çok bişey farkedecegini zannetmem ama genede arada 100 cc fark var göz ardı etmemek gerek tabiki biraz daha fazla yakacak:)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Merak etmeyin o kadar abartı yakmıyor ben epeyce arştırdım. En azından bi ara ciddi kafayı yorduğum cbf 500den kat be kat az yakıyor. Ha şu var sürekli 130 - 140 basınca o kadar yakar tabii. Bizim motorla da(yani cbf150:wiinkk:) 100km ve üstü gidince 110 kuruşun üstüne çıkıyor yakıt. Hız isteyen ekonomi beklemeyecek.
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
124
fiyatı ne olacak acaba?
ybr ye alternatif olduğuna göre 3000 ytl yi geçmez herhalde..
bu arada çok kısa bir süre sonra gelmek üzere..
eskişehir honda bayiisi özmert kocaman yazdı vitrine cbf 150 geliyor diye..

şu anki satış fiyatı 3.640ytl
bence yenisi 4000 ytl yi geçer
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Merak etmeyin o kadar abartı yakmıyor ben epeyce arştırdım. En azından bi ara ciddi kafayı yorduğum cbf 500den kat be kat az yakıyor. Ha şu var sürekli 130 - 140 basınca o kadar yakar tabii. Bizim motorla da(yani cbf150:wiinkk:) 100km ve üstü gidince 110 kuruşun üstüne çıkıyor yakıt. Hız isteyen ekonomi beklemeyecek.


motoru bi alda bi bakalım belki bizimde canımız çeker dostum:mrgreen:

bencede....:)


9800 deyim...10.000 yağımı değiştirdim...allahıma şükrederimki kazasız belasız bir gün daha geçirdim...çok şükür...evime selametle vardım...

meto abi bu ne ya? hangi tarihten bugüne aktarmış uykulu kafayla olsa gerek :mrgreen:şu yukardaki yazı hakkkında diyorum ?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadas yeni üye abi belki ondandır alıntı yapmış :)ya birileri biraz resim koysa teknik konulara dalsak hatta yakında ben motoru dagıtmaya başlıcam su parca sudur bu parca budur diye örneğin benim mars motorundan garip sesler geliyo servis normal diyo haftaya söküp ayrıntılı bi inceleme yapıcam servis yolda kalmadıktan sonra herşeye normal der zaten ama ben bi anormallik oldugunu biliyorum varmı böle bi şikayeti olan marşa basınca bi garip ses eşliginde sanki yagsız kalmış dişli gibi ses yapıyor
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ıslık sesi gibi bi ses var bendede marşa basınca uzay mekiği çalışıyo sanki...7000 kmdeyim 5000 de motor değişti ama o ses aldığımdan beri var sallamıyorum hiç
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst