silindir bloğu,piston ve segmanlar değişti...ufak bi cızırtı geliyodu götürdüm garantiden yenilettim motoru :bounce:
Bu cızırtıdan şikayetçi olan biri daha vardı bir aralar. Aykan mıydı acaba.
Eh iyi garantiden olayı çözmüşsün.
silindir bloğu,piston ve segmanlar değişti...ufak bi cızırtı geliyodu götürdüm garantiden yenilettim motoru :bounce:
kıllıtarkan;827357' Alıntı:cloud sevindim senin adına hayırlı olsun
bu arada gerçekten 3000 lira ve üstünde fiyat çekenlere inanamıyorum gerçekten satılmaz :cat:
Sağol kardeş.
Ben de neticede ikinci el bir motor alıyorum, karşı tarafı da düşünmek gerek. Zaten düşünmesen bile o paraya kimse arayıp sormuyor bile, soran da zaten yine en fazla benimki gibi fiyatları vermek için arıyor..
Bu cızırtıdan şikayetçi olan biri daha vardı bir aralar. Aykan mıydı acaba.
Eh iyi garantiden olayı çözmüşsün.
o ses eksantrik zincirinden geliyordu bende gergi değişti tam hallolmadı ama bindiğim diğer cbf 150 lerde ısınınca bazılarında bu ses vardı yagın ısınınca incelmesinden kaynaklanan bi durum silindir blokla alakalı değildi sadece su an yag terletiyor silindir blogundan cok ciddi olmadıgı için elletmedim açtırmayım kapagı dedim önemli bi problem değil yeni motorun hayırlı olsun bu arada gv 250 iyi bi seçim ama cbf in yakıt tüketimini arıcaksın dostum!![]()
Cloud alınca artık motorun fotolarını bekliyoruz.cruzer sevdana az kaldı demek 2007 modelse yeni demek.Güle güle binmek nasip olur umarım.Şimdi sen bizi sollıcan demek 250cc ile öylemii
:cherry::cherry::cherry:
Cloud; Ben 2900 çok istiyorsun dediğimde milletin dövmediği kaldı.
Motorun 2. el fiyatının 2700 civarında oldugunu söyledim. 2750 ye satmışsın
Ederide bu zaten. Hayırlı olsun yeni motorun da..
o ses eksantrik zincirinden geliyordu bende gergi değişti tam hallolmadı ama bindiğim diğer cbf 150 lerde ısınınca bazılarında bu ses vardı yagın ısınınca incelmesinden kaynaklanan bi durum silindir blokla alakalı değildi sadece su an yag terletiyor silindir blogundan cok ciddi olmadıgı için elletmedim açtırmayım kapagı dedim önemli bi problem değil yeni motorun hayırlı olsun bu arada gv 250 iyi bi seçim ama cbf in yakıt tüketimini arıcaksın dostum!![]()
GV250 fazlamı yakıyor :silent:nekadar mesela bilgisi olan varmı sanırım cloud için daha faydalı olacak bu bilgiCBf 150 genel itibari ile 75-100kuruş arası yakıyordur herkesde:silent:yanılıyormuyum:silent:
benim bi arkadsımda var bu motorda bi ara baya bi yol yaptım depo baya büyük hesaplamadım ama 150 den assagı yakmıyor gibi km de yalnız sun u söyleyebilirim 20 ytl ile 120 km falan gitmiştim ortalama olarak ben cbf le 20 ytl ile 230 km yol yaptım
fiyatı ne olacak acaba?
ybr ye alternatif olduğuna göre 3000 ytl yi geçmez herhalde..
bu arada çok kısa bir süre sonra gelmek üzere..
eskişehir honda bayiisi özmert kocaman yazdı vitrine cbf 150 geliyor diye..
şu anki satış fiyatı 3.640ytl
bence yenisi 4000 ytl yi geçer
şu anki satış fiyatı 3.640ytl
bence yenisi 4000 ytl yi geçer
Merak etmeyin o kadar abartı yakmıyor ben epeyce arştırdım. En azından bi ara ciddi kafayı yorduğum cbf 500den kat be kat az yakıyor. Ha şu var sürekli 130 - 140 basınca o kadar yakar tabii. Bizim motorla da(yani cbf150:wiinkk100km ve üstü gidince 110 kuruşun üstüne çıkıyor yakıt. Hız isteyen ekonomi beklemeyecek.
bencede....
9800 deyim...10.000 yağımı değiştirdim...allahıma şükrederimki kazasız belasız bir gün daha geçirdim...çok şükür...evime selametle vardım...