Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Birolla cihan motorlarda birbirine baka baka benzemişler.:) Aynı modifiyeyi yapmanız şartmı yahu :p Biraz farkınız olsun.Biriniz düşürün edin yahu .Birtek benmi düşürmüşüm motoru :queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Birolun motur daha güzel sankim......:p

evet evet birolunki daha güzel :p şimdi cihan gelecek yok yahu falan diyecek :cherry: Şaka bir yana keşke benimde böyle modifiyeler yapabileceğim motordan anlıyan kişiler olsa yanmda.Benimkinin ön farı patladı 4000km bakımını bekliyorum valla yok yapan :):p:bounce::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
4000 bakımı 49 ytl mi tutuyordu beyler?yarın götürüyorum.4250 oldu.iyi akşamlar bu arada.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
motorumuz olsun dedin adı honda olsun istedik honda aldık,ikimiz,
rengi kırmızı olsun istedik kırmızı aldık,ikimiz,
çanta takalım dedik aynısından,ikimiz,
plakaları 78 yapalım dedik birolunki sonu 78 oldu benim ki bir ileri oldu,ikimizinki,
tankped aldık ikimizinki de aynı,
korna taktık ikimizin ki de aynı,
dijital km saati taktık ikimizin ki de aynı,
motorun hızı arttırdık ikimizin ki de aynı,
öne ve arkaya koruma demiri taktık ikimizinki de aynı,
janta fosfor çektik ikimizinki de aynı,
depoları doldukduk ikimizinki de aynı,
mont aldık ikimizin ki de aynı,
ikimizde aynıyız sanki ikiz gibi...

çok mu oldu nee.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
4000 bakımı 49 ytl mi tutuyordu beyler?yarın götürüyorum.4250 oldu.iyi akşamlar bu arada.

ben istanbulda 40 ytl verdim,bi yagını degiştiriyorlar,hava filtresine hava tutuyorlar,zinciri bolca yaglıyorlar sagına soluna bakıyorlar tamam.
benden sana tavsiye adama baştan söyle zincire iki damla yag tut diye yoksa tabancayı boşaltıyor,sonrada jant yagan pislik oluyor,işin yoksa temizlersin valla.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
a vagrant

ben istanbulda 40 ytl verdim,bi yagını degiştiriyorlar,hava filtresine hava tutuyorlar,zinciri bolca yaglıyorlar sagına soluna bakıyorlar tamam.
benden sana tavsiye adama baştan söyle zincire iki damla yag tut diye yoksa tabancayı boşaltıyor,sonrada jant yagan pislik oluyor,işin yoksa temizlersin valla.

bu yağlama işinden nefret ediyorum.servisin yağı köpük.çok iyi ama janta bulaşıyor yapış yapış.cihan sana tavsiyem:araba aksesuarları satan dükkanlarda zift yağ sökücü spreyler var,ondan al.adam zinciri yağlıyor sonra ben eve gelip o spreyi sıkıyorum janta.hemen temizleniyor.akıp gidiyor.:cat:
iyi geceler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
CİHAN dostum bence Birol daha uyanık plakasını kazımış...trafikte problem çıkmasın deyyi...kanımca birolun motor sağdaki...ne mutlu size ki 2 kuzen olarak aynı motosikletler aynı yolu paylaşıyorsunuz...ben senin motoru ne zorluklarla aldığını biliyorum dostum...nice kilometrelere...o moturu en az 50.000 km yaparsın...


benimki 10.000e doğru gidiyor...bi ara yanıma GINGER uğradı zinciri değiştirmiş...11.000deymiş...ne alaka dedim...zincir kat kat oluyor baktığında anlıyorsun değiştirmen gerekiyor demiş...Luxorunda değişmi zincırı...bu arada Luxor arka dişliyi değiştirdi ama hiç demiyor bişey iyimi kötümü hızlandımı motur...bilgi yok...


zıncır kaç km de değişir beyler...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ben zincir falan değiştirmedim, nereden çıktı...
dişli hakkındaki açıklamalarımı yapmıştım
ama sen yanlış yere bakmışsın, görememişsin hayırsız panda...

bir de hangi motor kimin olayı komik olmuş
aynı temelin siyah at, beyaz at fıkrası gibi :p
yahu cihanın motordaki koskoca sisleri görmüyormusunuz
sisli olan cihanınki, diğeri birolunki
:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben zincir falan değiştirmedim, nereden çıktı...
dişli hakkındaki açıklamalarımı yapmıştım
ama sen yanlış yere bakmışsın, görememişsin hayırsız panda...


abi pardon ya kafam karışmış...Bizim servisteki KASIM değiştirmişti zinciri...hatlar karıştı...sen arka dişliyi değiştirmişsin...:cat:


iyi geceler herkese...saat 00.00...süt içip uyuma zamanım gelmiş...bu aralar motoskler satılıkta olduğundan işi geyiğe vurduk beyler...bu topiği şahlandıran ve mesajlarında çoğunda imzası olan arkidişler tek tek dökülmeye başladılar...moturu satınca bu topikte artık istemiyoruz sizi haberiniz olsun...cbf 150 yi kullanıp onu bir kirli mendil gibi attınız...:queen:


herşeyde bir hayır var demişler...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaslar kış yaklasıyor artık lastikleri değiştirmenin zamanı geldi arkadaslar takan kim varsa perelli mezeller ebatlarını yazarsa çok iyi olacak cünki katologlardan sipariş veriyo bayiler ufak farklar var katolog verileriyle el kitabında,getirtirsek uymassa boşuna gider para iade almazlar bide duronun arkaya 90/100 ebadını gördüm ön değişmemiş kullanlar fena degil desede ben pek güvenmiyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bu yağlama işinden nefret ediyorum.servisin yağı köpük.çok iyi ama janta bulaşıyor yapış yapış.cihan sana tavsiyem:araba aksesuarları satan dükkanlarda zift yağ sökücü spreyler var,ondan al.adam zinciri yağlıyor sonra ben eve gelip o spreyi sıkıyorum janta.hemen temizleniyor.akıp gidiyor.:cat:
iyi geceler.

dedigin dogru ama benim o sipreye ihtiyacım yokki saolasın genede benim zinicirimi bile düşündün yeter,

CİHAN dostum bence Birol daha uyanık plakasını kazımış...trafikte problem çıkmasın deyyi...kanımca birolun motor sağdaki...ne mutlu size ki 2 kuzen olarak aynı motosikletler aynı yolu paylaşıyorsunuz...ben senin motoru ne zorluklarla aldığını biliyorum dostum...nice kilometrelere...o moturu en az 50.000 km yaparsın...




zıncır kaç km de değişir beyler...

evet dogru söyledin metehan abi birol uyanık ama dikkat et akıl akıldan üstündür, buda benim


yahu cihanın motordaki koskoca sisleri görmüyormusunuz
sisli olan cihanınki, diğeri birolunki
:queen:

bırak abi görmesinler zaten görmemezlikten geliyorlar..
beni yolda gören görüyor zatii:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Bugün bir cbf in arkasına takıldım sahilde adam bir basıyor bir basıyor ne araba ne motor (yani ben :) yetişebiliyorum.adam virazjlarda bir yatıyor şaştım kaldım.Sonra ışıklarda yetişip sordum yahu dedim nasıl yatıyorsun bukadar lastiklerimi değiştirdin.Lastiği falan değiştirmemiş kuru havalarda bizim lastikler gayet rahat yatıyor dedi. :)Velhasıl ben korkuyorum okadar yatırmaya.fakat motor siyahdı :cyclopsanacaba siyahlar dahamı iyi yatıyor :silent::silent: :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bugün lanet Boğaziçi köprüsünden ogsden geçerken kaçış dedi gümledim iyimi...ceza yazıldı dimi plakama şimdi...32 ytl...ogs tuttum ötmedi alet...kaçış dedi...karayolları binasına gittim artık anında ödeme olayıda kalkmış iyimi...ulan plakamı kapatıyodum ne güzel uğraşmıyordum...şirket aracına ait ogsyi okumadı gümlşedim...bana bir akıl...şimdi ceza geliyomu adrese...yada OGS cezaları traş diye bir söylenti var doğrumu...düşündükce canım sıkılıyo ya...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Abicim 1 hafta 10gün yattı aküsü bitmiş motorun. :silent:Dün çalıştırdım 15km yol gittim bugün yok gitmiyor motor çalışmıyor.gırr gır bile demiyor.tık diye ufak bir ses.Ne olabilir acaba? Dün çalıştı bugün çalışmıyor.:cyclopsan
ya aküsü bitti ya sirgortasımı attı dicem ne olmuş olabilir anlıyamadım:silent:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Cloudum hadi bakalım hayırlı olsun...ama fiyat kırmadan olmayacak gibi...:cat:

Sağol. Fiyatta pazarlık payı mevcuttur.:wiinkk: Acelem de yoktur.:)
Fuardan sonra zam gelince beğenirler o zaman bizim fiyatları. Ama o zaman pazarlık yapmam :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Abicim 1 hafta 10gün yattı aküsü bitmiş motorun. :silent:Dün çalıştırdım 15km yol gittim bugün yok gitmiyor motor çalışmıyor.gırr gır bile demiyor.tık diye ufak bir ses.Ne olabilir acaba? Dün çalıştı bugün çalışmıyor.:cyclopsan
ya aküsü bitti ya sirgortasımı attı dicem ne olmuş olabilir anlıyamadım:silent:

akü gene bitmiştir bugün bi aküye bakayım dedim ne durumda diye bide ne göreyim akünün plakaları kurumus bizde servis bakıyo diye ellmiyoruz aldım bi bardak memba suyu doldurdum teker teker plakalar bayram etti sizinde kontrol etmenizde yarar var (lastikler hakkında cevap bekliyorum arkadaşlar tam ebatları nedir prelli metzeller)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
erdo abi benim düldül bir zaman 12 gün yattı ama tek gazda aldı ve jiglesiz...hiç bir zaman çalıştırma konusunda üzmedi....Allah nazardan korusun 9500 deyim hiç yolda kalmadı teklemedi...ilk günkü heyecanımla (ama biraz daha süratli şekilde ) sürüyorum...20.000 rahat yaparım sonrası Allah kerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst