Birolun motur daha güzel sankim......![]()
hangisi birolun motoru bakalım plakayı söyleyin hadiBirolun motur daha güzel sankim......![]()

4000 bakımı 49 ytl mi tutuyordu beyler?yarın götürüyorum.4250 oldu.iyi akşamlar bu arada.
ben istanbulda 40 ytl verdim,bi yagını degiştiriyorlar,hava filtresine hava tutuyorlar,zinciri bolca yaglıyorlar sagına soluna bakıyorlar tamam.
benden sana tavsiye adama baştan söyle zincire iki damla yag tut diye yoksa tabancayı boşaltıyor,sonrada jant yagan pislik oluyor,işin yoksa temizlersin valla.
ben zincir falan değiştirmedim, nereden çıktı...
dişli hakkındaki açıklamalarımı yapmıştım
ama sen yanlış yere bakmışsın, görememişsin hayırsız panda...
bu yağlama işinden nefret ediyorum.servisin yağı köpük.çok iyi ama janta bulaşıyor yapış yapış.cihan sana tavsiyem:araba aksesuarları satan dükkanlarda zift yağ sökücü spreyler var,ondan al.adam zinciri yağlıyor sonra ben eve gelip o spreyi sıkıyorum janta.hemen temizleniyor.akıp gidiyor.:cat:
iyi geceler.
CİHAN dostum bence Birol daha uyanık plakasını kazımış...trafikte problem çıkmasın deyyi...kanımca birolun motor sağdaki...ne mutlu size ki 2 kuzen olarak aynı motosikletler aynı yolu paylaşıyorsunuz...ben senin motoru ne zorluklarla aldığını biliyorum dostum...nice kilometrelere...o moturu en az 50.000 km yaparsın...
zıncır kaç km de değişir beyler...

yahu cihanın motordaki koskoca sisleri görmüyormusunuz
sisli olan cihanınki, diğeri birolunki
:queen:
Cloudum hadi bakalım hayırlı olsun...ama fiyat kırmadan olmayacak gibi...:cat:
Abicim 1 hafta 10gün yattı aküsü bitmiş motorun. :silentün çalıştırdım 15km yol gittim bugün yok gitmiyor motor çalışmıyor.gırr gır bile demiyor.tık diye ufak bir ses.Ne olabilir acaba? Dün çalıştı bugün çalışmıyor.:cyclopsan
ya aküsü bitti ya sirgortasımı attı dicem ne olmuş olabilir anlıyamadım:silent: