Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
Merhaba Arkadaşlar,

12.000 bakımını yaptırdıktan sonra işten kaytarıp vakit bulduğum bu Cumartesi izlenimlerimi yazayım dedim.

Motorumdan hiç pişmanlığım yok. Ama problemler elbette oluyor. İzmir'de her yer yine şantiye gibi olduğundan yollar berbat. Geçen Çarşamba bir çukurun köşesinde lastiği ezmişim. Ön lastik balon yaptı; ama bu benden kaynaklanıyor. Çukurun kıyısının bu kadar düz olduğunu gece göremedim. İlk kez de geçen Pazartesi far ampulümün kısası iptal oldu.

Sürekli bir koşuşturmaca içinde olduğumdan motoruma pek temiz bakamıyorum. Kısmetse bu hafta sonu bir pasta-cila operasyonu yapmalıyım.

Ben de lastiklerimi değiştirmek istiyorum ama ebat bulmak sorun. Aklımda bir çift Pirelli Scorpio var. Eğer lastiklerini değiştiren arkadaşlar varsa hangi ebat ve hangi marka taktılar yazsınlar. Kış gelirken lastik daha da önem kazanıyor. Çünkü bizim Duro'lar maalesef yağmurda 30-40 la bile tehlikeli.

Herkese Selamlar.

Metzeler Me 22 90/90 18
Ön ve arkaya aynı lastiği taktım inanılmaz iyi yol tutuyor,motorun karakteri değişti bu lastiklerden sonra.Ancak bu lastikler Tube type yani iç lastikli ama ben tubeless olarak taktım ve hiç bir sorun yaşamadım şu ana kadar,canavar gibi.Fiyat ta çok uygun lastik başına 50 tl civarı
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Pasta cila yapmaktansa ani bir kararla Yalova'da dağ bisikleti yarışına gidip arkadaşlarımı gördüm. Saat 19:15te çıktım 01:15'te Yalova'daydım.

Lastik değişimi kesin derken geçen hafta İzmir'in şantiye yollarında ön lastiğimi bir çukurda sıkıştırınca balon yaptı ve acil değişmesi gerekti. Bu nedenle Duro taktık yine. İzmir'de lastik bulmak zor.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Evet arkadaşlar..Şimdi motosiklet alma zamanı geldi mi_
cbf 150 alayımmı? Ucuz bir yer varmı?Yeni öğreneceğim. Kışın pek kullanmayı düşünmemekteyim..Gönülde 650 enduro var ama öğrenene kadar rahat birşey gerekiyor.Kolaylıkla da elimden çıkartabileceğim." belki çıkartmam":) fikirleriniz nelerdir.Şişli tarafındayım... indirim olacak mı?
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
anahtar kelime:D

Evet arkadaşlar..Şimdi motosiklet alma zamanı geldi mi_
cbf 150 alayımmı? Ucuz bir yer varmı?Yeni öğreneceğim. Kışın pek kullanmayı düşünmemekteyim..Gönülde 650 enduro var ama öğrenene kadar rahat birşey gerekiyor.Kolaylıkla da elimden çıkartabileceğim." belki çıkartmam":) fikirleriniz nelerdir.Şişli tarafındayım... indirim olacak mı?

kardeş öncelikle şimdiden hayırlı olsun googla gir
"metehan motosiklet.net telefon" yaz bu anahtar kelimelerle metehan abimizin telefonununa ulaşırsın ondan sonra arıyosun metehan abimizi onun tanıdığı bayiden 3500 ytl ye alıyosun motorunu hadi hayırlı olsun:D:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benim profilde zaten cep var...:p537 335 22 33...3500 plaka dahil...komisyonum dua ve mutluluğunuz...:p
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
SATILIK KIRMIZI CBF150!!!
Arkadaşlar motorumu satmaya karar verdim. İlk sayfada da ilanım var, ilgilenen olursa bilgiler orada.
Motorumldan kişisel olarak çok memnunum, ama eşimle uzun yol yapmak konusunda birazcık daha büyük cc almayı düşündüğümden satıyorum. Bekar olsam satmazdım doğrusu. Eş durumundan satılıktır.:)

Ayrıca link:
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4838264

Buradan biri almaya karar verirse linkteki fiyattan biraz daha düşebilirim.:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çağrı paşa ilanın gözükmüyor...


Çok temiz HondaCBF150. - Bu ilan pasif durumdadır


diyor...ve sıralamada yok...bendede aynı durum olmuştu...telefonla düzelttirdim...2900 ytl ye 2 dene ilan var seninki yok...

bu arada ben ilanımı çektim...ne satcam yahu...maynakmıyım...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Çağrı paşa ilanın gözükmüyor...


Çok temiz HondaCBF150. - Bu ilan pasif durumdadır


diyor...ve sıralamada yok...bendede aynı durum olmuştu...telefonla düzelttirdim...2900 ytl ye 2 dene ilan var seninki yok...

bu arada ben ilanımı çektim...ne satcam yahu...maynakmıyım...:p

Şu an gözüküyor sanırım, güncellemiştim ondandır. Yoo pasifmiş yav, mail atayım şunlara. Sağol uyarın için.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Çağrı paşa ilanın gözükmüyor...


Çok temiz HondaCBF150. - Bu ilan pasif durumdadır


diyor...ve sıralamada yok...bendede aynı durum olmuştu...telefonla düzelttirdim...2900 ytl ye 2 dene ilan var seninki yok...

bu arada ben ilanımı çektim...ne satcam yahu...maynakmıyım...:p

metehan abi bi satıyon iki satmıyon sende hee,bek en sonunda satmıyom diycen gelip bir alıcak sonra motosuz kalıcan
yarın istanbul içi öylesine bi gezi yapıyoruz gelen varsa bekleriz...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aman abi kalsın satmıyom...motor olmazsa halim nice olur...hava yağmurlu...gezi yalan olur abiler...anlayış please...
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
SATILIK KIRMIZI CBF150!!!
Arkadaşlar motorumu satmaya karar verdim. İlk sayfada da ilanım var, ilgilenen olursa bilgiler orada.
Motorumldan kişisel olarak çok memnunum, ama eşimle uzun yol yapmak konusunda birazcık daha büyük cc almayı düşündüğümden satıyorum. Bekar olsam satmazdım doğrusu. Eş durumundan satılıktır.:)

Ayrıca link:
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4838264

Buradan biri almaya karar verirse linkteki fiyattan biraz daha düşebilirim.:wiinkk:

Bu kışı geçirmek icin bende bir cbf arıyorum
Motorun sıfırı 3650+150= 3800
2900 istiyorsun ve ikinci ellerin alım satım masrafı 250 tutuyor.. yani bana 3150 ye gelcek.. 650 daha verip sıfırını almak her koşulda daha mantıklı geliyor.
Kendi motorumu (kanuni storm 150) 1400 e sattım 4 ay evvel 2700 e almıştım.
Şimdi diceksin o çin malı.. haklısında..
Ancak benim mantığımda ikinci eline gitmiyor..
İstediğin son fiyatı söyle.. Duruma göre ulaşırım sana.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Bu kışı geçirmek icin bende bir cbf arıyorum
Motorun sıfırı 3650+150= 3800
2900 istiyorsun ve ikinci ellerin alım satım masrafı 250 tutuyor.. yani bana 3150 ye gelcek.. 650 daha verip sıfırını almak her koşulda daha mantıklı geliyor.
Kendi motorumu (kanuni storm 150) 1400 e sattım 4 ay evvel 2700 e almıştım.
Şimdi diceksin o çin malı.. haklısında..
Ancak benim mantığımda ikinci eline gitmiyor..
İstediğin son fiyatı söyle.. Duruma göre ulaşırım sana.

bence sıfır motor almak biraz zengin işi.Motor zaten aşıldı açılacak diyene kadar 5000-10000km gitmek gerekiyor.Rodajıydı falan uğraşmıcaksın.Bu motoru kaçırma sahibi bildik motoruna dikkat eden bir insan.Fiyatta gayet makul.:cat::bounce:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
bencede fiyat makul 2900 den aşaısıda bu motor için az derim ben 3000 satıodum çok arayan oldu 100 150 düşsem alcaklardı ama ben tok satıcıyım dedim almadılar
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Beyler Ben Motorumu Satiyorum.cc BÜyÜteceĞİm.haberİnİz Olsun.sahİbİnden.com'a Az Önce İlan Verdİm.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Bu kışı geçirmek icin bende bir cbf arıyorum
Motorun sıfırı 3650+150= 3800
2900 istiyorsun ve ikinci ellerin alım satım masrafı 250 tutuyor.. yani bana 3150 ye gelcek.. 650 daha verip sıfırını almak her koşulda daha mantıklı geliyor.
Kendi motorumu (kanuni storm 150) 1400 e sattım 4 ay evvel 2700 e almıştım.
Şimdi diceksin o çin malı.. haklısında..
Ancak benim mantığımda ikinci eline gitmiyor..
İstediğin son fiyatı söyle.. Duruma göre ulaşırım sana.

mantığın ikinci eline gitmiyorsa 650 ytl daha ver sıfır al...ayrıca 650 ytl küçük bir para değil nerdeyse 2. el fiyatın 1/4'ü eder...güvenli sürüşler :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Nelerr oluyorrr bizeeee....nelerrr oluyorrrr gülümmm....:mrgreen:


hayırlı olsun beyler şimdiden...ama Birkanım 3200 biraz fazla demi...noteri bilmem nesi...biraz az yazsaydın be dostum...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Nelerr oluyorrr bizeeee....nelerrr oluyorrrr gülümmm....:mrgreen:


hayırlı olsun beyler şimdiden...ama Birkanım 3200 biraz fazla demi...noteri bilmem nesi...biraz az yazsaydın be dostum...

kardeş,daha bugün kırklareli yaptım geldim bu havada.motor harika.ama kahrolası f 650 mahvetti beni:(benim karakaçana çok aksesuar taktım yaw.çanta minder koruma filan.bi de gerçekten temiz makine.(reklam kokmuyor)alana yaptırdğım brandasını da vereceğim.helali hoş olsun.
çevren geniştir.ortam yap bakalım da kankalığını görelim.
:bounce:
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
yürüyün bee!!!

topiği 2. motor el pazarına çevirdik bende satıyom kırmızı 2800 km de 3050 ytl hadi bakalım...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst