Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
arkadaşlar krediye başvurdum... motorumu almaya çok az kaldı ama nedense kimse sorduğum sorulara cevap vermedi :(

neyse ben yine yazayım belki dost bi cbf 150ci arkadaş yazar
1- koruma demiri
2- kappa 46 lt yada giwi çanta
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Merhaba.Arkadasım eger cebine peşin paranı koyup motor almaya gidersen koruma demirini de hediye olarak alabilirsin. Tabi paran peşinse. Hatta bence iyi bi pazarlıkla plaka ve ruhsat bile 3,640-tl nin içinde olabilir.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam bence tipsiz sonra cok yavas scooter lar bile gecer alim Allah :silent:

ama kullanma amacınıza göre değişir saglam ve az yakar honda ama cok yavas tipsiz benim fikrim ama herkesin düşüncesine kendine
:pr::pr:arkadaşımbilmeden etmeden konusmma ne demek tıpsız tıpı cok guzel çokmu yawaş dedin :p dalgamı gecıyon benımkı suan 350kmde basınca 115km/h yi rahat goruyor hele bir rodaj bitsin o zaman 130 a rahat cıkcagını garanti edebilirim. bu arda titanı övmüşün ewet titan gercekten gusel motor ama cbf ile aynı hızı yapıyo diosun git işine titan 115-12Okm/h ye ıkınarak rampa aşşagı inerken cbf duz yolda 130km/h goruyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
:pr::pr:arkadaşımbilmeden etmeden konusmma ne demek tıpsız tıpı cok guzel çokmu yawaş dedin :p dalgamı gecıyon benımkı suan 350kmde basınca 115km/h yi rahat goruyor hele bir rodaj bitsin o zaman 130 a rahat cıkcagını garanti edebilirim. bu arda titanı övmüşün ewet titan gercekten gusel motor ama cbf ile aynı hızı yapıyo diosun git işine titan 115-12Okm/h ye ıkınarak rampa aşşagı inerken cbf duz yolda 130km/h goruyor.

4400 km de motorum 130 km / saat hız çok zor ve tavsiye edilmez....
ben arka diş li değiştirecem belki o zaman , düz yol da 110 km / saat ben de görüyorum 115 zorlarsan ve rüzgarsız hava da ve ya rüzgarı arkana alır iyi yatarsan.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
motorumu alınca fotolarını muhakkak ekleyeceğim ama sizlere sormak istediğim bi şey daha var. cbf 150 nin arkasında 46 lık mı yoksa 35 lik mi çanta daha kullanışlı acaba??? 46 lık büyük mü durur yoksa sallanma filan yapar mı? çünkü benim deneme fırsatım yok herşey sipariş üzerine geliyo:(
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Ben 35 lik Kappa kullanıyorum ve tam otoruyor , 45 lik biraz kaba durur kanaatindeyim. Bu arada bir dost tavsiyesi koruma demirini taktırmadan ve ve kaskını almadan teslim alma motoru ;)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hondaya yakısmadıgnı söledim o kadar

sana cevap yok:farao:


cbf duz yolda 130km/h goruyor.
evet görüyor şahsen denedim hatta benim yanlarda 35 lik çanta varken:cat:



4400 km de motorum 130 km / saat hız çok zor ve tavsiye edilmez....
ben arka diş li değiştirecem belki o zaman , düz yol da 110 km / saat ben de görüyorum 115 zorlarsan ve rüzgarsız hava da ve ya rüzgarı arkana alır iyi yatarsan.

evet 150 cc motorla 130 km hız tavsiye edilmez ama,bazen öyle bir zaman geliyorki otobanda yol seyir halinde çok kalabalık ve 3 şeriit oldugun zaman en sola geçip arkandaki arabanın sana sellektör yakmaması için 130 u görmen gerkiyor ve bunu ben hep yapıyorum,yada denk geliyor.
düz yolda 110 km hız demişsin sanırım devirsiz kullanıyorsun motoru ben 110 km hızı 4.viteste yapıyorum.kimseye burdan hız yapmak gibi bir maksatım yok sadece şahsım adına sorunlarınıza cevap veriyorum:wiinkk:


motorumu alınca fotolarını muhakkak ekleyeceğim ama sizlere sormak istediğim bi şey daha var. cbf 150 nin arkasında 46 lık mı yoksa 35 lik mi çanta daha kullanışlı acaba??? 46 lık büyük mü durur yoksa sallanma filan yapar mı? çünkü benim deneme fırsatım yok herşey sipariş üzerine geliyo:(

35 lik bence ideal duruyor geçen gün sirkecide bir arkadaş almış cbf 150 arkada 46 lık kappa var sanırım biraz büyük gösteriyor ama kullanım açısından 35 lige göre iyi,tabi her sefer dolu kullanacaksan 46 lık derim.
işte sana iki cbf 35 lki kappa çantalı..



Ben 35 lik Kappa kullanıyorum ve tam otoruyor , 45 lik biraz kaba durur kanaatindeyim. Bu arada bir dost tavsiyesi koruma demirini taktırmadan ve ve kaskını almadan teslim alma motoru ;)

dogru söyledi arkadaş koruma demiri işe yarıyor ben ilk aldıgımda iki gün sonra motorun acemiligi nedeni ile ve agır olması sebebi ile yan yatırdım ama sadece koruma demiri yere degdi hafif çizik hemen boyadım.
koruma demiri ve kask şart.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
198
:pr::pr:arkadaşımbilmeden etmeden konusmma ne demek tıpsız tıpı cok guzel çokmu yawaş dedin :p dalgamı gecıyon benımkı suan 350kmde basınca 115km/h yi rahat goruyor hele bir rodaj bitsin o zaman 130 a rahat cıkcagını garanti edebilirim. bu arda titanı övmüşün ewet titan gercekten gusel motor ama cbf ile aynı hızı yapıyo diosun git işine titan 115-12Okm/h ye ıkınarak rampa aşşagı inerken cbf duz yolda 130km/h goruyor.

bencede iyidir iyi yani titan 10 numara ama ben sadece cbf yi begenmediğimi hondaya yakısmadıgnı söledim o kadar

saygılarımla

5.aydan beri cbf kullanıcısıyım bence titana göre daha az yakıyor ve taha rahat yeni olduğu için sağlamlık olarak titanla cbf kategorisine bişey diyemem ama görüntüsü bence çok güzel grenajı iyi tasarlamışlar bu arada ilk aldığımda rodaj süresi içinde iken 90 10 anca gidiyordu bir iki kere bastım şimdi 1900 km de 115 km gidiyor kullanan arkadaşlar daha açılır o sen güzel açmışsın motoru bundan sonra biraz bağırt motoru diyorlar ben çok memnunun görüntüsünden sevmeyenlerede cbf 1000 i tavsiye ederim onun görüntüsü güzel...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
cihan kardeşim ;
arka diş li değiştirmeyi düşünüyorum , ben İzmir deyim piyasayı senin verdiğin ölçüde dişli için araştıcagım , arka diş li değişince ön diş li de bir değişiklik gerekiyor mu ?
Bir ihtimal izmir de 38 diş li bulamazsam ücreti mukabilinde bana kargo ile yollarmısın ?
selamlar
Allah kazasız ve belasız sürüş ve günler de kullanmak nasip etsin

bu adres ten irtibat kurabiliriz.
[email protected]
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
arkadaşlar bugün honda bayisine gittim.. ellerinde cbf kalmamış:pr::pr::pr:. bugün tatil olduğu için siparişi yarın geçecekler. inşallah en yakın zamanda motoruma kavuşurum..

35 lik kappa çanta ve koruma demirinide sipariş verdim..
motorumu aldığım gün siteye ekleyeceğim:)

darısı olmayanların başına :):)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben bu kadar rahat motor gormedım selesi amartisörleri yol tutuşu maksımum hızı yakıt tuketımı herseyı 4.4 luk rodaj bıttı motoru aldıgımde depoyu fulledım 450kmde yedeğe dustu yedeğide bitirdim toplam 582km yol gitti we rodaj bittiği için hız testine cıkayım dedim oncelıkle motorun hızlanması super 5. viteste 100km/h ile giderken gazı kokledığınızde tepki veriyor duz ve ruzgarsız yolda suan 120km/h dedi ama her motor gibi km ler ilerledikçe motor dahada açılacak yakıt tuketımı harika werdiğiniz parayı fazlası ile hakediyor herkese kazasız belasız suruşler dil,iyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
cihan kardeşim ;
arka diş li değiştirmeyi düşünüyorum , ben İzmir deyim piyasayı senin verdiğin ölçüde dişli için araştıcagım , arka diş li değişince ön diş li de bir değişiklik gerekiyor mu ?
Bir ihtimal izmir de 38 diş li bulamazsam ücreti mukabilinde bana kargo ile yollarmısın ?
selamlar
Allah kazasız ve belasız sürüş ve günler de kullanmak nasip etsin

bu adres ten irtibat kurabiliriz.
[email protected]

Ne demek kardeşim bulamazsan gönderirim ben sana,hem ön dişli degişmesi imkansız gibi bişey,çünkü büyütünce yer kalmıyor.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
arkadaşlar bugün honda bayisine gittim.. ellerinde cbf kalmamış:pr::pr::pr:. bugün tatil olduğu için siparişi yarın geçecekler. inşallah en yakın zamanda motoruma kavuşurum..

35 lik kappa çanta ve koruma demirinide sipariş verdim..
motorumu aldığım gün siteye ekleyeceğim:)

darısı olmayanların başına :):)

gözün aydın kazasız belasız sürüşler dilerim. :rendeer::wiinkk:
darısı ilk benim başıma işallah:queen:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
arkadaşlar aynaları değiştirmek için ybr bayisinde ayna sordum 39 ytl tanesi bana çok geldi sizler ne dersiniz
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Merhaba arkadaslar. a.banus ybr aynalarının yan sanayisi de var,tıpatıp aynısı. Formun ilk sayfalarında fotoları vardı sanırsam. Fiyatı baya da uygundu.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
arkadaşlar bugün honda bayisine gittim.. ellerinde cbf kalmamış:pr::pr::pr:. bugün tatil olduğu için siparişi yarın geçecekler. inşallah en yakın zamanda motoruma kavuşurum..

35 lik kappa çanta ve koruma demirinide sipariş verdim..
motorumu aldığım gün siteye ekleyeceğim:)

darısı olmayanların başına :):)

Ben 350km falan gidiyorum , bir depo ile nasıl bu kadar kilometre yaptın anlayamadım ??? Sorun bende mi benzincim demi ?
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Ben 350km falan gidiyorum , bir depo ile nasıl bu kadar kilometre yaptın anlayamadım ??? Sorun bende mi benzincim demi ?

Yedek depoya geçene kadar yaklaşık 10 lt benzin var.Normal kullanımda zaten 10 lt ile 350 km gidiyor cbf.Normal kullanım dediğm kafana göre bastığın zaman.100-110 km/sa arası hızlarda ve şehiriçi kullanımda.Bir de ekonomik kullanma durumu var.Ben bir sefer ekonomik sürüş disiplininde 10 lt ile 432 km yaptım.yaklaşık 2.3 lt/100 km eder.Benzin hiç bitmiyecek zannettim.Fakat 5. vites 75-80 km/sa hızda kullandım.Dik yokuşları 4. vites 60 km/sa.Daha doğrusu çeyrek gaz verecek şekildeki viteslerde kullan 10 lt ile 450 km rahat yapılır.Tabii takip mesafesini korumakta çok önemli.Sürekli ani gaz ,ani fren olmayacak.Yedek depoyu da katarsan 500 km den fazla menzili var aletin.:cat:Belki 5.vites 70 km/sa hızda uzun yolda sürüşte daha ekonomik değerler elde edilebilir ama denemek bile istemiyorum.Çünkü motor için zararlı olabilir düşük devir..
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Yedek depoya geçene kadar yaklaşık 10 lt benzin var.Normal kullanımda zaten 10 lt ile 350 km gidiyor cbf.Normal kullanım dediğm kafana göre bastığın zaman.100-110 km/sa arası hızlarda ve şehiriçi kullanımda.Bir de ekonomik kullanma durumu var.Ben bir sefer ekonomik sürüş disiplininde 10 lt ile 432 km yaptım.yaklaşık 2.3 lt/100 km eder.Benzin hiç bitmiyecek zannettim.Fakat 5. vites 75-80 km/sa hızda kullandım.Dik yokuşları 4. vites 60 km/sa.Daha doğrusu çeyrek gaz verecek şekildeki viteslerde kullan 10 lt ile 450 km rahat yapılır.Tabii takip mesafesini korumakta çok önemli.Sürekli ani gaz ,ani fren olmayacak.Yedek depoyu da katarsan 500 km den fazla menzili var aletin.:cat:Belki 5.vites 70 km/sa hızda uzun yolda sürüşte daha ekonomik değerler elde edilebilir ama denemek bile istemiyorum.Çünkü motor için zararlı olabilir düşük devir..


ben artçım ile beraber bir depoyla 390 km görüyorum.Ekonomik ve tek kişilik kullanımla gerçekten uzun menzile sahip.
Bu arada sadece yedeğe geçip de kullandığınızda, ortalama menzil tüketiminiz nedir acaba?


Arkadaşlar ben bu resmi neden optimum seviyede büyütüp koyamıyorum.Yardım edersniz sevinirim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst