arkadaşlar krediye başvurdum... motorumu almaya çok az kaldı ama nedense kimse sorduğum sorulara cevap vermedi
neyse ben yine yazayım belki dost bi cbf 150ci arkadaş yazar
1- koruma demiri
2- kappa 46 lt yada giwi çanta
Hocam bence tipsiz sonra cok yavas scooter lar bile gecer alim Allah :silent:
ama kullanma amacınıza göre değişir saglam ve az yakar honda ama cok yavas tipsiz benim fikrim ama herkesin düşüncesine kendine
r:
r:arkadaşımbilmeden etmeden konusmma ne demek tıpsız tıpı cok guzel çokmu yawaş dedin
dalgamı gecıyon benımkı suan 350kmde basınca 115km/h yi rahat goruyor hele bir rodaj bitsin o zaman 130 a rahat cıkcagını garanti edebilirim. bu arda titanı övmüşün ewet titan gercekten gusel motor ama cbf ile aynı hızı yapıyo diosun git işine titan 115-12Okm/h ye ıkınarak rampa aşşagı inerken cbf duz yolda 130km/h goruyor.
hondaya yakısmadıgnı söledim o kadar
evet görüyor şahsen denedim hatta benim yanlarda 35 lik çanta varken:cat:cbf duz yolda 130km/h goruyor.
4400 km de motorum 130 km / saat hız çok zor ve tavsiye edilmez....
ben arka diş li değiştirecem belki o zaman , düz yol da 110 km / saat ben de görüyorum 115 zorlarsan ve rüzgarsız hava da ve ya rüzgarı arkana alır iyi yatarsan.
motorumu alınca fotolarını muhakkak ekleyeceğim ama sizlere sormak istediğim bi şey daha var. cbf 150 nin arkasında 46 lık mı yoksa 35 lik mi çanta daha kullanışlı acaba??? 46 lık büyük mü durur yoksa sallanma filan yapar mı? çünkü benim deneme fırsatım yok herşey sipariş üzerine geliyo![]()


Ben 35 lik Kappa kullanıyorum ve tam otoruyor , 45 lik biraz kaba durur kanaatindeyim. Bu arada bir dost tavsiyesi koruma demirini taktırmadan ve ve kaskını almadan teslim alma motoru![]()
r:
r:arkadaşımbilmeden etmeden konusmma ne demek tıpsız tıpı cok guzel çokmu yawaş dedin
dalgamı gecıyon benımkı suan 350kmde basınca 115km/h yi rahat goruyor hele bir rodaj bitsin o zaman 130 a rahat cıkcagını garanti edebilirim. bu arda titanı övmüşün ewet titan gercekten gusel motor ama cbf ile aynı hızı yapıyo diosun git işine titan 115-12Okm/h ye ıkınarak rampa aşşagı inerken cbf duz yolda 130km/h goruyor.
bencede iyidir iyi yani titan 10 numara ama ben sadece cbf yi begenmediğimi hondaya yakısmadıgnı söledim o kadar
saygılarımla
cihan kardeşim ;
arka diş li değiştirmeyi düşünüyorum , ben İzmir deyim piyasayı senin verdiğin ölçüde dişli için araştıcagım , arka diş li değişince ön diş li de bir değişiklik gerekiyor mu ?
Bir ihtimal izmir de 38 diş li bulamazsam ücreti mukabilinde bana kargo ile yollarmısın ?
selamlar
Allah kazasız ve belasız sürüş ve günler de kullanmak nasip etsin
bu adres ten irtibat kurabiliriz.
[email protected]
arkadaşlar bugün honda bayisine gittim.. ellerinde cbf kalmamışr:
r:
r:. bugün tatil olduğu için siparişi yarın geçecekler. inşallah en yakın zamanda motoruma kavuşurum..
35 lik kappa çanta ve koruma demirinide sipariş verdim..
motorumu aldığım gün siteye ekleyeceğim
darısı olmayanların başına![]()
arkadaşlar aynaları değiştirmek için ybr bayisinde ayna sordum 39 ytl tanesi bana çok geldi sizler ne dersiniz
arkadaşlar bugün honda bayisine gittim.. ellerinde cbf kalmamışr:
r:
r:. bugün tatil olduğu için siparişi yarın geçecekler. inşallah en yakın zamanda motoruma kavuşurum..
35 lik kappa çanta ve koruma demirinide sipariş verdim..
motorumu aldığım gün siteye ekleyeceğim
darısı olmayanların başına![]()
Ben 350km falan gidiyorum , bir depo ile nasıl bu kadar kilometre yaptın anlayamadım ??? Sorun bende mi benzincim demi ?
Yedek depoya geçene kadar yaklaşık 10 lt benzin var.Normal kullanımda zaten 10 lt ile 350 km gidiyor cbf.Normal kullanım dediğm kafana göre bastığın zaman.100-110 km/sa arası hızlarda ve şehiriçi kullanımda.Bir de ekonomik kullanma durumu var.Ben bir sefer ekonomik sürüş disiplininde 10 lt ile 432 km yaptım.yaklaşık 2.3 lt/100 km eder.Benzin hiç bitmiyecek zannettim.Fakat 5. vites 75-80 km/sa hızda kullandım.Dik yokuşları 4. vites 60 km/sa.Daha doğrusu çeyrek gaz verecek şekildeki viteslerde kullan 10 lt ile 450 km rahat yapılır.Tabii takip mesafesini korumakta çok önemli.Sürekli ani gaz ,ani fren olmayacak.Yedek depoyu da katarsan 500 km den fazla menzili var aletin.:cat:Belki 5.vites 70 km/sa hızda uzun yolda sürüşte daha ekonomik değerler elde edilebilir ama denemek bile istemiyorum.Çünkü motor için zararlı olabilir düşük devir..
