Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
yag fiyatları hk..

Arkadaşlar sanırım önemli bir noktayı kaçırıyorsunuz. Faturalara bakacak olusanınz birinde hangi yağ ve açıkmı kapalımı koyuldugu yazmıyor...2. faturada isehangi yag koyuldugu yazıyor..Birde kaldıki bu yag magnetek yag.

saygılarımla....:queen:
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
Bugün uzun zamandır yapmayı düşündüğüm yakıt tüketii testini yaptım.Depoyu tamamen boşalttıktan sonra 500 ml benzin koydum ve 55 - 60 km sabit hızda denememe başladım.Sonuç beni biraz şaşırttı sanki,tahminimin az üstünde yol yaptı.Tam tamına 34.5 km 500 ml ile.Yani 1 litre ile 69 km.Ne dersiniz ?100 km de 1.45 litre demektir bu.Motorum şu an 5000 km de.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
hangi vites?

Bugün uzun zamandır yapmayı düşündüğüm yakıt tüketii testini yaptım.Depoyu tamamen boşalttıktan sonra 500 ml benzin koydum ve 55 - 60 km sabit hızda denememe başladım.Sonuç beni biraz şaşırttı sanki,tahminimin az üstünde yol yaptı.Tam tamına 34.5 km 500 ml ile.Yani 1 litre ile 69 km.Ne dersiniz ?100 km de 1.45 litre demektir bu.Motorum şu an 5000 km de.

dostum bu hızı hangi viteste yaptığına bağlıdır 3. viteste kasar biraz da heralde 4. viteste yaptın tabi 4. vitese göre düşük devirli gitmişssin bu kadar az yakması normaldir bence...birde senin yöntemdense bende şöyle bir yöntem önerebilirim depoyu tamammen doldur ağzına kadar ama hiç boşluk kalmadan ondan sonra git gideceğin yere kaç km yapartıysan ondan sonra tekrar fulle yine ağzına kadar işte bu bu 2 full arasındaki fark senin o kadar km de ne kadar yaktığının bir göstergesi olucaktır.. öbür durumu tavsiye etmiyorum çünkü fizik kurallarına göre ne kadar küçük miktarlarla iş yaparsan yanılma payı o kadar büyük olacaktır ama büyük miktarlarla iş yaparsan küçük olacaktır.kaldıki sen ilk seferde motordaki benzini tamamen boşalttığına eminmisin karbüratördeki benzini de hesaba katmak lazım işte bütün bunlardan dolayı o kadar sevinme dostum motor aslında 100 km de 2-2.5 litre yakıo:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Bugün uzun zamandır yapmayı düşündüğüm yakıt tüketii testini yaptım.Depoyu tamamen boşalttıktan sonra 500 ml benzin koydum ve 55 - 60 km sabit hızda denememe başladım.Sonuç beni biraz şaşırttı sanki,tahminimin az üstünde yol yaptı.Tam tamına 34.5 km 500 ml ile.Yani 1 litre ile 69 km.Ne dersiniz ?100 km de 1.45 litre demektir bu.Motorum şu an 5000 km de.

profil fotografında önmü kaldırıyorsun :silent: cbf150 ile ön kandırdığın bir videoyon varmı?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende yarın cbf150 yi alarak aranıza katılacagım hayırlısıyla
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
123
arkadaşlar bu konuyu başından sonuna kadar okudum,
zaten cihanı gördüm iki gün önce anlattı biraz motoru şimdi bende bir honda cbf 150 aşığı oldum, inşallah en kısa zamanda bende siyah bir cbf 150 alabilirim, ilk iş çelik tiger 150 t5 motorumu satıp üstünü kredi ile tamamlamak ve siyah bir cbf 150 sahibi olmak.

hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
arkadaşlar bu konuyu başından sonuna kadar okudum,
zaten cihanı gördüm iki gün önce anlattı biraz motoru şimdi bende bir honda cbf 150 aşığı oldum, inşallah en kısa zamanda bende siyah bir cbf 150 alabilirim, ilk iş çelik tiger 150 t5 motorumu satıp üstünü kredi ile tamamlamak ve siyah bir cbf 150 sahibi olmak.

hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim.

hadi bakalım ferit şimdiden hayırlısı olsun,sende cbf alda gör dünya kaç bucakmış,çelikten honda ya geçince iyi bir ohh çekersin artık.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar siyah cbf 150 mi bugun sabah aldım normalde pazar gunlerı acık olmuyo ama benım hatırım ıcın actılar anahtar teslim fiyatı=3500ytl ye aldım motordan cok memnunum daha oncekı motorum ybr idi açıkçası aradıgımı bulamadım ybr de ve cbf aldım rahat ettim motor super yakıt tuketımı vs. hızı mukemmel (rodajda oldugum ıcın fazla basamadım)ama cabuk devirleniyor motoru aldıktan sonra saat sabah 7.30 civarıydı ortam mıs gıbı hava once bıras dolaştım depoyu sonuna kadar boşalttım ve sonra gittim 1lt. benzin aldım tripmetreyi sıfırladım ve gezdim otoyola cıktım tekrar eve geldım suan tripmetre 41kmde ve hala benzın bıtmemiş herkeze tavsiye edebilecegim bir motor herkeze gunaydın saygılarımla.
(HONDA HAYAT ONDA)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
heeyyyttt bende gaza geldim simdi cok yakinda cbf 150 aliorummmm herkese duyrulurr:mrgreen: artik sizdenim yanii!!!!
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439

bende farklı fiyat tuttu. 16 milyon falan castrolun litresi.:silent: 1,2litre alıyor bizim motorlar.1litreden fazla koymanız gerekiyor yani.Fiyatlar değişken demekki.Castrolun bir örnek fiyatıda aşşağıdaki linkde
https://www.motogiyim.com/main/product_detail.asp?pro_ID=176&sub_cat_ID=0&cat_ID=74

cihana koydukları yag 20/50 size koydukları yağ 10/40 arada 2 kat fiyat farkı dogal olarak var fiyat heryerde farklı degil ben burda 20/50 litresi aynı fiyattan koyduruyorum ve değişimleri her 1000 de yapılıyor ama sizin koydugunuz yağ 2500 km ömrü olan bir yag ama genede dikkatli olmak gerek eksiltmeye karşı
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
dostum bu hızı hangi viteste yaptığına bağlıdır 3. viteste kasar biraz da heralde 4. viteste yaptın tabi 4. vitese göre düşük devirli gitmişssin bu kadar az yakması normaldir bence...birde senin yöntemdense bende şöyle bir yöntem önerebilirim depoyu tamammen doldur ağzına kadar ama hiç boşluk kalmadan ondan sonra git gideceğin yere kaç km yapartıysan ondan sonra tekrar fulle yine ağzına kadar işte bu bu 2 full arasındaki fark senin o kadar km de ne kadar yaktığının bir göstergesi olucaktır.. öbür durumu tavsiye etmiyorum çünkü fizik kurallarına göre ne kadar küçük miktarlarla iş yaparsan yanılma payı o kadar büyük olacaktır ama büyük miktarlarla iş yaparsan küçük olacaktır.kaldıki sen ilk seferde motordaki benzini tamamen boşalttığına eminmisin karbüratördeki benzini de hesaba katmak lazım işte bütün bunlardan dolayı o kadar sevinme dostum motor aslında 100 km de 2-2.5 litre yakıo:rendeer:


Sürekli 5. vites gittim 55-60 arası ve yöntemim aslında şöyle:Benzini boşalttım ve motoru çalıştırdım.Karbüratör deki benzin bitti ve motor stop etti.sonra biraz benzin ilave ettim ve yola çıktım tekrar bitip yolda kalana kadar gezdim.Benzin bitince yanıma aldığım 500 ml lik benzin dolu su şişesini depoya boşalttım ve tekrar stop edinceye kadar gittim tabi dikkatli kullanım mümkün olduğunca 5. vites ve fren kullanmadan şehirlerarası yolda : 34.5 km 500 ml ile.

profil fotografında önmü kaldırıyorsun :silent: cbf150 ile ön kandırdığın bir videoyon varmı?

evet ön kaldırıyorum arka peg lere basarak 1 . viteste çok da zor değil ;)
Video youtube da var bi tane ama net değil pek, gece çekimi,fırsatım olunca yenisini koyarım:
http://www.youtube.com/watch?v=zd3UZd2yc2Q
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062

bende farklı fiyat tuttu. 16 milyon falan castrolun litresi.:silent: 1,2litre alıyor bizim motorlar.1litreden fazla koymanız gerekiyor yani.Fiyatlar değişken demekki.Castrolun bir örnek fiyatıda aşşağıdaki linkde
https://www.motogiyim.com/main/product_detail.asp?pro_ID=176&sub_cat_ID=0&cat_ID=74

erdo2002 senin motora koydukları yağ, sanırım bu http://www.castrolmagnatec.com.tr/

ve bu yağ otomobiller için. senin linkini verdiğin yağ ise, 4 zamanlı motosikletler için.
yanılıyor muyum?:silent:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
piston beğendim valla ön kaldırma olayını bende dik yokuştauken oturuduum yerden kaldırıorum yemio senin gibi kaldırmak aslında bisiklette yapmadıım şey yok ön kaldırarak ama bu öle diil işte bi düşürürsem ağlarım valla
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
erdo2002 senin motora koydukları yağ, sanırım bu http://www.castrolmagnatec.com.tr/

ve bu yağ otomobiller için. senin linkini verdiğin yağ ise, 4 zamanlı motosikletler için.
yanılıyor muyum?:silent:

o konuda bilgim yok.4 zamanlılara koyulduğu hakkında. :silent: fakat pendik güngörde yaptırıyorum bakımlarını böyle bir hata yapacaklarını sanmam.Motorda herhangi bir sorunda yok ivmelenmesi çok çok iyi.Pahalı olduğu için koyulmuyo olabilir.
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Merhaba arkadaslar. İçimizden biri jantlarını siyaha boyamış. Acaba boya olarak ne kullanmış olabilir veya ne kullanılabilir.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
Motosikletim satılıktır;
ilgilenen arkadaşlar ilgili toik ten bilgi alabilirler.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
4000 bakımı için 64 ytl ödedim izmir yükselişte...
1-castrol yağ koydular
2-buji değişti
3-zincir yağlama, germe

sübaplarında ayarlanmasını istedim işçilik uzun sürdüğü için fazla ödedim biraz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst