- Katılım
- 3 Haz 2007
- Mesajlar
- 78
CİHAN;727812' Alıntı:valla benimkini servis arasa bulamaz, hemde orjınal oldu bizim ki,acil stop dügmesini iptal ettik ve o dügmeye bagladık dörtlüyü, dörtlüyü de selenin altına koydum,servise gidecegim zaman fişini çekiyorum tamam,servis sorarsa bu dügme çalışmıyo diye bende bozuldu derim ama kaç kere gittim,daha sormadı,çok ısrar ederse sana ne kardeşim derim,geçen gece şileden gelirken dinlenmek için yol kenarında durduk,yaktık amcaoglu birol ile dörtlüleri arabadan çok yanıyo,hem kontaga da baglı degil,heni olsa olmaz motordan uzaklaşamazsın,biri gelirde alır giderdiye,bizde direk bagşadık kontak kapalı iken dörtlü yanıyor,süper oldu valla herkeze tavsiye ederim zaten motor acil stop dügmesi de bi işe yaramıyorki bana bu zamana kadar hiç lazım olmadı zaten,olsa bile kontagı kaparım hemen,
herkeze hayırlı sürüşler,bu arada 22 temmuzda düzcedeki festivala giden varmı?
ikinize de teşekkürler.
yarın sabah ayvalığa doğru yola çıkıyorum cbf'imle.gezi detaylarını döndüğümde siteye yazarım...
Luxor sana da hayırlı yolculuklar
Son düzenleme:



