- Katılım
- 22 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,096
Yoğunluk nedeniyle epeydir uğrayamıyordum, yeni cıbıflanan bütün arkadaşlara motorları hayırlı olsun. :cat:
arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce mayısın son haftası alıcam demiştim cbf 150'imi bugün kısmet oldu :flower:::haapppy:::haapppy:::xblink:: gerçi daha plaka ve ruhsat işleri için haftasonuna kadar kavuşamıycam ama olsun
bu arada yeni alan arkadaşların motorlarıda hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin inşallah.......honda hayat onda...........pis apachi hehehee
herkese çoook teşekkürler arkadaşlar
mete han abi plaka ruhsat 3750 ytl oldu hiç bi şekilde indirim yapmıyolarda dediğine göre 175 ytl'ydi plaka ruhsat masrafları onu 100 ytl. yaptım dedi ya da beni yiyo bilmiyom artık yan sehpa hediye bi de kilit sormuştum 45 ytl. dedi sora baktı gitmiyom hediye etti hehehehe
chatkut senin kaça gelmişti aynı yerden aldık merak ettim şimdi
arkadaşlar koruma demiriyle ilgili size danışayım dedim çünkü daha önce bazı ark.lar yazmıştı ani frenlerde ön çamurluğa değiyo diye bi sorayım dedim bi çaresi varmı ya da başka bi markaya takılan ama bizim motorlarada uyan bişey varsa çamurluğa zarar vermeyen onu taktırayım :rendeer:
Allah isteyipte alamayanlarada versin çok güzel bi duygu yaa nasıl beklicem cumartesiyi bilmiyorum utanmasam gidicem motorun yanında takılıcam
arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce mayısın son haftası alıcam demiştim cbf 150'imi bugün kısmet oldu :flower:::haapppy:::haapppy:::xblink:: gerçi daha plaka ve ruhsat işleri için haftasonuna kadar kavuşamıycam ama olsun
bu arada yeni alan arkadaşların motorlarıda hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin inşallah.......honda hayat onda...........pis apachi hehehee
ewet bencede koruma demiri jant'a değilde amrtisör tamamen kapanınca kapandığı yere çarpıyor oraya ne deniyorsa artık...
Bu konu daha önce de hem forumda hem google grupta konuşuldu.iyi dikkat edin.çünkü arası açık koruma demiri olan hiç bir cbf den o ses gelmiyor.daha önce de ginger falan amortisörden kuşkulanmıştı.sonrasında çamurluktaki boya gidince sebep iyice anlaşıldı ki servisin ginger a dediği:
"evet yanlış hatalı koruma demiri takmışız"
Nasıl yani luxor?Koruma demiri çamurluğa mı çarpıyor yani?Benim koruma demiri siyah renk tek parça şasiye sabitlenen bir parça.Sizinkiler nasıl?Farklı mı?Resimde gösterebilir misiniz arkadaşlar?
arası açık koruma demirini anlamadım bende...resimle anlatabilirmisiniz...teşekürler...buraya nasıl resim ekleniyordu anlatan yazının linkini falan bi yazarsanız benim demirin şeklini çizeyim size
Yalnız birşey daha var.Çamurluğun üstü-resime dikkatlice baktığımda- eğer çarpıyorsa şasi demiri de çarpar.Dikkatli bakın.Çünkü koruma demiri şasi demiriyle aynı hizada.Çıkıntı yapmamış öne doğru.
ne demek istediğini tam anlayamadım arkadaşım.
şasi demiri??
Senin yolladığın resimlerde, koruma demirlerinin tam ortasında olan bağlantı demirinden bahsediyorum.Üzerinde gri renkli barkod var.Şunu söylemek istedim:motora eğilip sağdan veya soldan baktığında,koruma demirinin herhangi bir çıkıntı yapmadığını göreceksin.Bağlantı demiriyle aynı hizada yani.Senin resimlere bakınca da anlaşılıyor bu.Yada ben öyle görüyorum.
dikkatli bakarsan o demir geriye doğru açılı.yani aynı hizada değil.ona değme gibi bir durum yok.zaten öyle olsa bütün cbf lerin fabrikasyon hatalı olması gerekirdi.