- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 3
katılıyorum:cat::cat::cat::cat::farao:yakından gercektende gusel gozukuyor motor..
ama egsoz
gercekten de kötü![]()
katılıyorum:cat::cat::cat::cat::farao:yakından gercektende gusel gozukuyor motor..
ama egsoz
gercekten de kötü![]()
forum uyudu bugün...
ben bu motoru ısıtma olayını hiç sevmiyorum ya...ısındı diye çıkıyorum yola 1-2 sonra 1 alıcam mesela dönüş için gazı kesince stop ediyo...sanırım benim rolantide düşük biraz..daha 2 hafta oldu gerçi serviste uygun ayarlamşlardır ama yinede memnun değilim rolantiden..?
ne dersiniz tecrübe sahipleri rolantinin düşük olmasından kaynaklanabilirmi yoksa ben ısıtma konusunda aceleci mi davranıyorum ?
asphaltkowboy arkadaşım burda zaten kimse apachi cbf 150'yi geçemiyo falan demiyo burda herkes hondaya verdiği parayla zaten apachi alabiliyo insanlar markaya duydukları güvene veriyorlar o parayı adı sanı doğru düzgün duyulmamış bi uzun yola çıkarken acaba ne olucak diceğim motorla 130 yapıcağıma daha fazla para veririm honda alırım varsın isterse 100 yapsın
neyse babacanlar teslim aldım bugün motoru valla bu motorun şehir içinde tatmin etmiceği insan yok bana göre ses yok vibrasyon yok acayip keyifli bi makine 65'i geçmedim 1000 km olana kadar 70 i geçmem zaten ona rağmen çok keyifliydi kullanması inesim gelmedi fotoları ekleyemiyorum şu an vaktim yok en kısa zamanda ekliycem
bu arada stikerları çıkaran arkadaşlar ben çıkarttım benimkileri ama yapışkan izi kalıyo yıkayınca sanırım çıkıyo ama tam depodaki stikerları çıkarttım sanki etrafı jiletle kesilmiş gibi bi iz kaldı acaba sizde de oldumu o yardımcı olursanız sevinirim herkese kazasız belasız sürüşler:rendeer:
Bir izmir li daha geldi aramıza hoş geldin , hayırlı olsun.asphaltkowboy arkadaşım burda zaten kimse apachi cbf 150'yi geçemiyo falan demiyo burda herkes hondaya verdiği parayla zaten apachi alabiliyo insanlar markaya duydukları güvene veriyorlar o parayı adı sanı doğru düzgün duyulmamış bi uzun yola çıkarken acaba ne olucak diceğim motorla 130 yapıcağıma daha fazla para veririm honda alırım varsın isterse 100 yapsın
neyse babacanlar teslim aldım bugün motoru valla bu motorun şehir içinde tatmin etmiceği insan yok bana göre ses yok vibrasyon yok acayip keyifli bi makine 65'i geçmedim 1000 km olana kadar 70 i geçmem zaten ona rağmen çok keyifliydi kullanması inesim gelmedi fotoları ekleyemiyorum şu an vaktim yok en kısa zamanda ekliycem
bu arada stikerları çıkaran arkadaşlar ben çıkarttım benimkileri ama yapışkan izi kalıyo yıkayınca sanırım çıkıyo ama tam depodaki stikerları çıkarttım sanki etrafı jiletle kesilmiş gibi bi iz kaldı acaba sizde de oldumu o yardımcı olursanız sevinirim herkese kazasız belasız sürüşler:rendeer:
Slmarkadaslar Bu Honda Iyi Bide Tvs Apachi Modeli öneriyorlar Siz Nedesiniz 150 Cc
bikerem tvs apaçi cıbıfı tokatlar önce bu kabul edilmezse eylemlerimiz devam edecek...![]()
KARTANESİ;696555' Alıntı:Slmarkadaslar Bu Honda Iyi Bide Tvs Apachi Modeli öneriyorlar Siz Nedesiniz 150 Cc
Abicim Hala TVS diyon tokatlarbAk salacam CBfcıları üstüne:queen: ey cemaat cbfı nasıl biliriz? İyi bilirik iyiiii:queen::queen::cherry::bounce:
: