Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Motorla bgn 2 kişi 120 rahat rahat gördük valla... Ama yarın motoru bırakıyorum kendi motorum geldi :queen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
""Bu arada toplu bir Şile gezisi filan yapsak mı arkadaşlar... Ya da ne biliim sizden başka öneri gelir mi acep?""" bir topik vardı gezi yapıcaz düşünüyoz diye :queen::queen: topik açanın üstünde kalmışdı :)onu hatırladım birden :p:queen: aman abi dikkatli ol bu sefer gaza gelme :) topiği sana açtırıp kaçıyorlar :p

Merak etme öyle gaza gelmeler bi kere olur, ayrıca mesajımın sonundaki güncel bölümünü okumadın galiba kardeş.:bounce::)

Benim motor öyle abartı açılmasa da daha önce de dediğim gibi 70'le çıktığı hafif eğimli yolu 90'la rahat çıkıyor ve stabil gidiyor. Kısacası 90 - 100km hızla uzun süre yol alabilir bir halde şu anda, bu da iyi bir sonuç. Yalnız bu alet 5000'li km'lerden sonra normal şartlarda da, yani yokuş aşağı olmadan da, rüzgarın durumuna bağlı olarak 120'yi bulursa şaşırmamak lazım. Uzun zamandır YBR125 kullanan, şimdilerde de F650 kullanan biri bana öyle söylemişti, 3700km'lere geldim ve performansta artış var, farkediliyor.:cat:
 

YTN

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
14
Herkeze merhaba uzun zamandır forumu özellikle sizleri takip ediyorum. Sonunda CBF150 mi de aldım. Motoru tanıdıkça karşılaştıklarımı ve edindiğim tecrübeleri buradan paylaşmak ve sizlerden biri olmak istiyorum.
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Herkeze merhaba uzun zamandır forumu özellikle sizleri takip ediyorum. Sonunda CBF150 mi de aldım. Motoru tanıdıkça karşılaştıklarımı ve edindiğim tecrübeleri buradan paylaşmak ve sizlerden biri olmak istiyorum.

dostum motorun hayırlı olsun.iyi bir seçim yapmışsın
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bence bnm kendi düşüncem iki motosikletde üzülerek sölüyorum:farao:

ne diyorsun sen arkadaşım, ne dediğin bile tam belli değil ki
hayır belki önceden msg atmıştır diye baktım o da yok
araya girip alakasız bir laf etmişsin
açık ol önce...
:farao::farao::farao:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Herkeze merhaba uzun zamandır forumu özellikle sizleri takip ediyorum. Sonunda CBF150 mi de aldım. Motoru tanıdıkça karşılaştıklarımı ve edindiğim tecrübeleri buradan paylaşmak ve sizlerden biri olmak istiyorum.


Hoşgeldin, motorun da hayırlı olsun, kazasız, belasız sağlıkla binmen dileğiyli.:rendeer:


Bugün işe gelirken Kadıköy'den köprü yoluna girdikten kısa bir süre sonra motor teklemeye başladı, benzin göstergesi kırmızı çizginin sonundaydı, zaten bitmek üzere olduğunu bildiğimden fazla paniğe kapılmadım ve hızımı biraz azaltım sol elimle musluğu yedeğe çevirdim. En son 10liralık benzin alıp tripmetreyi sıfırlamıştım, 102km civarı yol yaptım bu benzinle yedeğe geçene dek. Gerçi epeyce performanslı da kullanmadım değil. Ne diyorsunuz, sizce iyi mi bu rakam? Bana ilk zamanlara göre daha fazla gibi geldi de.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
apache

bu arada arkadaşlar apache CBfi geçer falan diyenler vardı.Yok yolda hepsini tokatlıyorum ,yok ipe diziyorum hepsini diyen biri vardı :) Sahilde bir apache ile kapışma fırsatımız oldu malesef anahtarını aldım. :cherry: şimdi anahtar nerde bulamıyorum ama performasları bence başa baş:cat: 65kgyum seri hareket etmemden kaynaklanabilir ama 250cc ile falan bas edebilecek bir motor gibi gelmedi bana.:bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu arada arkadaşlar apache CBfi geçer falan diyenler vardı.Yok yolda hepsini tokatlıyorum ,yok ipe diziyorum hepsini diyen biri vardı :) Sahilde bir apache ile kapışma fırsatımız oldu malesef anahtarını aldım. :cherry: şimdi anahtar nerde bulamıyorum ama performasları bence başa baş:cat: 65kgyum seri hareket etmemden kaynaklanabilir ama 250cc ile falan bas edebilecek bir motor gibi gelmedi bana.:bounce:

dostum apache gerçek 150 cc...bizim motorlar 125 ayarında...bi yanlışlık var bu işte...apachenin çıktığı hıza bizimkiler asla çıkmaz mesela...140...145
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
dostum apache gerçek 150 cc...bizim motorlar 125 ayarında...bi yanlışlık var bu işte...apachenin çıktığı hıza bizimkiler asla çıkmaz mesela...140...145


Abicim teknik özelliklere bakarsan TVS'nin 13HP olması dışında büyük bir fark yok, bizim alet 149cc, TVS 147,5cc.. Bizimkinin torku biraz daha yüksek. Beygir gücünün de benim bildiğim hıza etkisi sanıldığı kadar fazla değil.
Boşverin tokadı falan binin motorunuza yav.:)
140km sürate cbf250 ancak çıkıyor, 150cc motor o sürate çıkar mı yav, göstergeler yanıltıcı olmasın. Bi yerlerde bazı motorlarda göstergelerin aşırı hızı önlemek babından gerçek değerlerin biraz üstünde gösterdiği türünden bişeyler okumuştum.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abicim teknik özelliklere bakarsan TVS'nin 13HP olması dışında büyük bir fark yok, bizim alet 149cc, TVS 147,5cc.. Bizimkinin torku biraz daha yüksek. Beygir gücünün de benim bildiğim hıza etkisi sanıldığı kadar fazla değil.
Boşverin tokadı falan binin motorunuza yav.:)

kankacım bu apacinin bi öncek versiyonu varya tvslermi ne...onlar bile geçer...benden söylemesi...bizimki ybr ayarında...bizim tork o kadar güclü değil...inanırmısın Tekirdağ gezisinde gri ybr de karı koca 2 kişi beni heçti ha...otobanda...ben tekim...şaştım kaldım...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Abicim teknik özelliklere bakarsan TVS'nin 13HP olması dışında büyük bir fark yok, bizim alet 149cc, TVS 147,5cc.. Bizimkinin torku biraz daha yüksek. Beygir gücünün de benim bildiğim hıza etkisi sanıldığı kadar fazla değil.
Boşverin tokadı falan binin motorunuza yav.:)
140km sürate cbf250 ancak çıkıyor, 150cc motor o sürate çıkar mı yav, göstergeler yanıltıcı olmasın. Bi yerlerde bazı motorlarda göstergelerin aşırı hızı önlemek babından gerçek değerlerin biraz üstünde gösterdiği türünden bişeyler okumuştum.

Zaten apache kullanıcılarıda yokuş aşşağı 135km/s gördüğünü söylüyordu yani bizim motorlarda yokuş aşşağı 125 görenler olmuş:cat:bence apartılıcak bir fark yok:) var diyen çıksın karşıma :p:cherry::bounce:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Zaten apache kullanıcılarıda yokuş aşşağı 135km/s gördüğünü söylüyordu yani bizim motorlarda yokuş aşşağı 125 görenler olmuş:cat:bence apartılıcak bir fark yok:) var diyen çıksın karşıma :p:cherry::bounce:

Ben bizzat 125km sürat gördüm ama Boğaz köprüsünden Kadıköy'e dönüşteki yokuş aşağı yolda, illa ki yokuş eğimi fazla olsa 130 da görürsünüz 135 de, ama o hızda kontrol iyiden iyiye zorlaşır. Benim 125km/hızım anlıktı toplasan 5- 10 sn kadardır. Bi daha da denemedim. Bunlara gerek yok, bunlar tehlike kokan hareketler.:bounce::p:mrgreen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
tvs apache yi istanbulda fuarda görme fırsatını buldum ulan dedim bu kadar lafını yaptıkları bu motorda ne var acaba dedim ve incelemeye başladım aşırı derecede tipsiz bir kafa grenajı sivri bir burun gibi benzin musluğu desen aşırı derecede iğrenç bir çeşme vanası tarzında bir şey koymuşlar motor bölümüde aynı çin mallarındaki gibi çok mat duruyordu dandikimsi denir yaa o tarzda satış elemanına da sordum sen olsan dedim honda cbf 150 mi alırsın yoksa bunu mu dedim tabikide apache dedi honda çin malı dedi:cherry::mrgreen::rendeer:muhabbeti kestim ve uzaklaştım arkamdan istersen yukarda test motoru var test et diyip duruyodu :mrgreen::rendeer:yok kalsın ben almayım:cherry::rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kendi fikrimi belirtmem gerekirse , apache tip olarak gerçekten hiç beğenmediğim bir motor... kuyruk kısmı kurtarabilir belki ama far kısmı gerçekten çok kötü... ben ön kısmını maymuna benzetiyorum o motorun...
Performans olarak cbf'den daha iyi olabilir ... cbf en fazla 120-125 yapıyor... apache'nin de 140-150'lere çıkacağını hiç sanmıyorum... o da 130-135 yapar... çok da önemli değil... Apache'nin teknolojisi cbf'den daha kötü... Ama beğenen alır... Apache kullanmadım , o yüzden tam bir yorum yapamam... Şimdiye kadar öğrendiğim birşey var ki , o da bir motoru kullanmadan yargılamama gerektiğidir...

Bu arada dolaşırken şöyle birşey buldum...
Hero Honda isimli bir şirket yapıyor bu motoru... Yerleri New Dehli... Bu firma Honda ve Hero ortaklığıyla Hindistanda kurulmuş bir firma... Motorları da şöyle:

http://www.herohonda.com/products.htm

http://www.cbzxtreme.com
http://www.herohonda.com/karizma/index.html
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst